Kuka on myös huomannut sen, että lapsia tehtailevat
ovat alempaa yhteiskuntaluokkaa. Juuri heitä, joilla ei ole kunnon koulutusta eikä oikein kiinnostustakaan sivistää itseään.
Joten verkkarit kunniaan ja lapsia tehtailemaan. Sillä tavalla voi elättää itseään yhteiskunnan varoilla vuosikausia, tekemättä mitään.
Ja juuri nämä ihmiset ovat pahimpia vinkumaan ilmaista sitä ja ilmaista tätä... hoh hoijaa..
Kommentit (42)
Tosiasia siis on, että näitä mainitsemiasi oikeasti monilapsisia perheitä (lapsia neljä tai enemmän) on rikkaissa ja käyhissä - suuri keskituloisten joukko tyytyy 1-3 lapseen.
Meillä on 4 biologista lasta ja kolme sijoitettua, mieheni on akateemisesti koulutettu ja korkeassa hyväpalkkaisessa virassa, itse olen saanut keskiasteen koulutuksen ja olen kotiäitinä - ollut jo 20 vuotta. Veroja perheemme on maksanut huomattavasti enemmän kuin, jos meitä olisi kaksi keskituloista palkansaajaa, joiden lapset olisivat olleet kunnallisessa päivähoidossa. Yhteiskunnan tukia olemme käyttäneet seuraavasti : lapsilisät, alimmat kotihoidontuet, lasten koulutus, julkinen terveydenhuolto, kirjastopalvelut ja muita kulttuuripalveluita, uimahallit ja muita liikuntapaikkoja, sekä auto- ja pyörätiet. Verkkareita en ole koskaan käyttänyt.
Tunnen joitakin perheitä, joilla on neljä lasta tai enemmän ja yksikään heistä ei ole esim. toimeentulotukiasiakas, mutta yksityisyrittäjiä on useampiakin.
Kyllä ne menotkin varmasti on suuret.
T:Keskiluokkainen 2 lapsen äiti