Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on myös huomannut sen, että lapsia tehtailevat

Vierailija
28.08.2007 |

ovat alempaa yhteiskuntaluokkaa. Juuri heitä, joilla ei ole kunnon koulutusta eikä oikein kiinnostustakaan sivistää itseään.

Joten verkkarit kunniaan ja lapsia tehtailemaan. Sillä tavalla voi elättää itseään yhteiskunnan varoilla vuosikausia, tekemättä mitään.

Ja juuri nämä ihmiset ovat pahimpia vinkumaan ilmaista sitä ja ilmaista tätä... hoh hoijaa..

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi väittää väin joku todella tyhmä. Meillä lapsilisät eivät riitä alkuunsakaan lasten elättämiseen. Äitiyspäiväraha on ollut minimi, kotihoidontukikin on vain tuki, ei sitä voi tuloksi sanoa. Sillä ei elä!

Lapsilisä on ainoa yhteiskunnan maksama etuus, jota ei-lapselliset ihmiset saa.

Vai olenko ymmärtänyt väärin, saako jossain päin Suomea vielä jotain erityislisiä?

Vierailija
22/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähoitoa ja peruskoulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tiedän 5 naista minun laajassa tuttavapiirissäni joilla on lapsia 3-6. He kaikki ovat vähän luusereita.

kaksi elää uusioperheessä onnettomissa liitoissa, kuvioissa on vierata miehiä jne.

Kolmas on välinpitämätön lastensa suhteen, huitelee milloin missäkin, lapset oman onnensa nojassa.

Neljäs on alkoholistoitunut kuuden lapsen äiti. Lapset on tehty kahdelle ri isälle, kahden viimmesen isä kuoli syöpään.

Viides on kolmen lapsen äiti, lapsille eri isät ja mies on narkomaani.

Vierailija
24/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sanois kyllä noinkaan.

Tunne sekä akateemisia jotka tykkäävät että on suuri perhe, että duunareita.

Itse olen duunari, ravintolakokki, ja mies sähköalalla ja meillä on vaan yksi lapsi.

Vierailija
25/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enpä sanois kyllä noinkaan.

Tunne sekä akateemisia jotka tykkäävät että on suuri perhe, että duunareita.

Itse olen duunari, ravintolakokki, ja mies sähköalalla ja meillä on vaan yksi lapsi.

Siis tunnen ei tunne. Kirjoitusvirhe. Anteeksi.

Niin ja verkkareita en edes omista. ;D

Vierailija
26/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen myös mm. muitten maitten ministereitäkin, kirjailijoita, näyttelijöitä jne .

Vierailija
27/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kuka on ystäväsi tai kaverisi niin minä kerron sinulle millainen sinä olet!

siis samantyyliset ihmiset lyöttäytyvät yleensä samaan porukkaan.

Vierailija
28/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tekemisissä näitten henkilöiden kanssa. Mutta olen tavannut heidät ja aika moni tietää mitä heille " kuuluu" muutenkin.

26-

Vierailija
29/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten asioitten vatvomiseksi. Eikä siitä kyllä omakaan maine kirkastu.

Jokainen puhukoon omista asioistaan.

Vierailija
30/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on vähintään opistotason koulutus eli ovat tosi alhaista ja työtävierovaa luokkaaaaaaaa. Hahhaaaaaaa...

Vierailija
31/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla monta lasta (yli 4) ja ainakin parille eri miehelle. Olen myös huomannut sen, että tänä päivänä on vähän muotia hankkia vähintään 3-4 lasta, varsinkin vähän paremmin toimeentulevissa perheissä. Joten vähintään 4 lapsisia perheitä on kyllä jokaisessa " yhteiskuntaluokassa" .

Vierailija
32/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne on aina tehneet! Ei tarvii kun mukuloita tehtailla, ja rahaa tulee sieltä ja täältä..

Vierailija
33/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ensimmäiseni 20v ja siitä sitten seuraavat kolme kahden vuoden välein. Olen aina tiennyt haluavani suurperheen, paljon lapsia, jo siitäkin syystä, että itse olen ainoa lapsi ja se jos mikä oli mielestäni tylsää ja ikävää.

Nyt " vanhemmalla iällä" yli 30v sain iltatähden.

En ole tehnyt kuin pätkätöitä, koska olen käynyt vain lukion ja niillä papereilla ei nykyään ole mitään merkitystä työelämässä. Aika rajusti on työpaikat karsiutuneet myös lasten vuoksi.

En valita, lapsilisä on kiva asia, mutta eihän sillä elä.

Mieluusti menisin töihin, kunhan iltatähtemme on isompi, mutta kylmä ja julma totuus on, että neljän lapsen vain lukion käynytä äitiä ei oikein mihinkään huolita.

Tässä iässä ja näinkin monen lapsen äitinä ei oikein enää uraa tehdä.

Toki mietin, että miksi en kouluttanut itseäni aiemmin, mutta silloin olin nuori ja tulevaisuus tarkoitti minulle vainl apsia, heitä halusin ja paljon.

Ja heistä olen hyvin onnellinen.

Kuitenkin olisin voinut tehdä toisenlaisia valintoja.

En mitenkään koe tehtailevani lapsia, enkä varsinkaan rahan vuoksi.

Asiat nyt vain ovat näin.

Vierailija
34/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla mun tuntemilla suurperheiden äideillä (lapsia 4 tai enemmän) on vähintään amk-koulutus.

Mutta tosta tosiaan oli tehty vastikään joku tutkimus ja ainakin hyvin koulutetuilla ja työssään hyvässä asemassa olevilla miehillä oli enemmän lapsia. jotenkin näin muistaakseni meni...

Vierailija
35/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin ne joilla on useampi (enemmän kuin 2) lapsi ovat keskimääräistä varakkaampia.

Vierailija
36/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ja lapsille kelpaa säästöpörssi-vaatteet ja ovat niitä jotka todella nauttivat lapsista ja heille myös omistautuvat (toisin kuin moni korkeasti koulutettu).

Minusta on hienoa että edes jotkut tekee niitä lapsia tähänkin maahan. Suomessahan syntyvyys on mitä on.

Vierailija
37/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä on lasten tehtailua. Meillä on mieheni kanssa keskitulot, mutta keskimääräistä huomattavasti korkeampi koulutus (mies FT, itse KM; Ja nyt joku vinkuu, miksi koulutusta korostetaan ;-) ) ja kolme lasta. Haaveilen neljännestä. Elämme tosi keskiluokkaista elämää rivitaloasunnossamme, mutta - iiik - en omista verkkareita.

Vierailija
38/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän lapset on niitä koulun adhd yms. muita tarkkaavaisuusongelmallisia ja saavat yhteydenottoja koulusta.

Vierailija
39/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Suomen väkiluku koko ajan laskee ja kukas ne sinun eläkkeesi tulevaisuudessa maksaa jos ei niitä alemmankaan yhteiskuntaluokan veronmaksajia joku ähellä maailmaan...?

Ei, en ole huomannut. Sedälläni on viisi lasta, anteeksi vaan että on kuluttanut rahoja. Setä aloitti vaatimattomasti suurperheen orpopoikana mutta luki itsensä siinä sivussa insinööriksi. No, nyt on jälkeläisistä kolme yliopistotutkinnon suorittanutta tyyrispalkkaista veronmaksajaa, kaksi lukiolaista vielä kotona ja ne kolme on tehtailleet 7 kpl lapsenlapsia yhteiskunnan tukia kuluttamaan....Ei, ei tehdä köyhät paljon lapsia, niin ei mene tukiin rahaa.

Mutta kukas ne verot sitten maksaa...? Jos ajatellaan niinkuin sinä, että köyhät ei saa tehdä lapsilaumaa, niin mielestäsi siis alempi yhteiskuntaluokka tulee aina olemaan alempaa yhteiskuntaluokkaa, vaikka koko jälkeläislaumalla on täysi mahdollisuus opiskella Suomessa rikkaiksi veronmaksajiksi ja maksaa yhteiskunnan tuet takaisin koronkorkoineen.

Vierailija
40/42 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen tehtailuhaaveet ovat IHANAA. Eikä tarvi mitään tehdä, rahaa on kuin roskaa. Eikä asuta Jakomäessä yksiössä :D

:D

Aina olen juu hyödyntänyt kaiken ilmaisen, käymme leikkipuistoruokailuissa, ajamme sporalla ilmaiseksi rattaiden kanssa, käytämme paljon kirjastoa jne.. Hullu se on joka turhasta ja liiasta maksaa :D

Enpä ole koskaan asumistukea tai toimeentulotukea saanut. Eikä ole ollut koskaan lainaa.

Hmm... montakos lasta sillä Angelina Joliella oli? Entä Raakelilla ja Nickillä? Hedmanit? Pohtamot?

Ei kun joo, Kiina paras, yksi lapsi perheessä paras, Jihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi