Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luvan kanssa vieraissa?

Vierailija
28.08.2007 |

otsikossahan tuo olennainen jo tulikin. En kaipaa tähän mitään provp huuteluja tai v****ilua, vaan asiallisia vastauksia, vaikka outo kysymys ehkä onkin.

Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että toinen puoliso saa luvan kanssa käydä vieraissa sillointällöin, jos kotona ei saa sellaista seksiä mitä kaipaa. siis jos toinen (meidän tapauksessa vaimo) ei pysty antamaan sitä mitä puoliso tarvitsee/haluaa.

Itseäni harmittaa todella paljon miehen puolesta, että hän joutuu tyytymään siihen mitä saa, vaikka se ei hänelle erityisen suurta nautintoa tuota.

Olen pohtinut ihan vakavissani, jos antaisin hänelle vapauden panna silloin tällöin muita naisia, jotta saisi tarvitsemansa. Tietenkin ehdottomasti kondomin kanssa, mitään tauteja en meille kummallekaan halua, enkä lapsilleni uusia sisaruksia.

Mitä tälläinen tekee parisuhteelle? onhan se varmasti itselle alkuun vaikeaa, mutta eiköhän siihen tottuisi...

pliis... kertokaa jos jollain on kokemustas asiasta!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen asteen repeämiä tuli, ja niistä kyllä pitäisi palautua täysin. Mutta toisin kävi.

Ja valitettavasti tosi asia on, että jos korjausleikkaukseen lähden, joudun sen maksamaan joka senttiä myöten itse. Koska lääketieteellistä/terveydellistä haittaa tästä ei ole. Ainoastaan seksuaalinen haitta.

ap

Vierailija
22/30 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, ettet saisi mitään apua, jos sitä vaatimalla vaadit!

Seksuaalinen haittakin lienee lääketieteellinen haitta, mikäli noin vakava?!

Mene nyt ainakin ensin lääkäriin, ja kerro koko tilanteen kurjuus rohkeasti, ennenkuin miestäsi toisen syliin ajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELI VIRTSA EI PYSY SISÄLLÄ JA PISTE.

Vierailija
24/30 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka varsinainen vaiva olisi fyysinen, voi siihen mielestäni hakea myös psyykkistä apua - jos pillu on löysä ja se harmittaa miestä, niin mitä muuta seksin saralla olisi, josta pystyisitte yhdessä nauttimaan?

Ja hyvä idea on tuo, että seksuaalisesta vaivasta teet fyysisen. Useimmiten tuntuu valitettavasti olevan niin, että apua saa se, joka eniten jaksaa vaatia. Milläs todistavat, ettei tämä aiheuta kipua/virtsankarkailua/ties mitä muuta?

Vierailija
25/30 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja seksi aiheuttaa kipuja. Emme rakastele todennäköisesti noin seuraavaan puoleen vuoteen. Ei minusta miehen tarvitse olla ilman, kunhan vain hoitaa asiat niin, että se on pelkkää seksiä mitä hakee ja saa.

Vierailija
26/30 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista... Eikä ole kovin terve mies jos oikeasti menee ja muita panee tuollaisen syyn takia. Eikä kovin terve nainenkaan jos miehelleen tuollaista ehdottaa.

Vierailija:

Olen raskaana ja seksi aiheuttaa kipuja. Emme rakastele todennäköisesti noin seuraavaan puoleen vuoteen. Ei minusta miehen tarvitse olla ilman, kunhan vain hoitaa asiat niin, että se on pelkkää seksiä mitä hakee ja saa.

Vierailija
27/30 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta monien vaimojen tarve hallita, kontrolloida ja omistaa miehensä on neuroottinen ja sairaalloinen.

Vierailija
28/30 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten voi olla että sinä saat nautinnon mutta mies ei?

Itse kolme lasta synnyttäneenä koen että mun nautinto heikentyy enemmän kuin miehen jos paikat ei ole timmissä kunnossa.

Meillä mies ei huomaan eroa ja sanoo että olen edelleen tiukka. Mutta omasta mielestäni olen löysempi (silti kuitenkin ihan normaali) kuin ennen ja vaikka puristusvoimaa onkin niin se ei ole enää sama kuin ennen lapsia. Eli minä tunnen eron ismopana kuin mieheni. Samoin oma nautintoni on heikentynyt ja varsinkin silloin heti synnytyksen jälkeen oli vaikeaa kokea hyvänolon tunnetta.

Että mä en ymmärrä kuinka mies edes haluaisin lähteä vieraisiin jos sinä kuitenkin nautit seksistä?

Vierailija
29/30 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se kuuluu vain mun ja mieheni välille. Ei se ole mikään mekaaninen suoritus, jonka voisi vain hoitaa (paitsi ehkä sitten joku maksullinen takaisi ettei tule tunteita mukaan). Mä en ainakaan osaa ajetella että tuollaiseen pystyisin. Eräässä aiemmassa suhteessani puhuimme, että molemmilla olisi vapaus harrastaa seksiä myös muiden kanssa, ja tuohon olisin suostunut (mies sitten lopulta ei) kunnes tajusin etten oikeasti edes rakastanut tuota miestä. Mutta miestä, jota rakastan, en todellakaan päästäisi muita panemaan. Se kuuluu vain minulle.

Vierailija
30/30 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkellä olen oikein hyvässä ja tiukassa kunnossa, ja mieskin sanoo ettei tartte mitään tehdä enmpää kun kysyn onko viellä kovin jumpan tarpeessa paikat synnytysten jäljiltä. sekielämämme on vilkasta, tyydyttävää ja antoisaa kummankin osapuolen mielestä.

nyt kuule otat itteäs ja miestäs vaan niskasta kiinni, yhdessä ne lapset on hankittu jeoten niin vasta ja myötämäessä ne seuraamukset myös kärsitään ja niistä toivutaan. toisen nainen ei todellakaan ole mikään ratkaisu, pänvastoin, se nakertaisi suhteenne lopullisesti.