luvan kanssa vieraissa?
otsikossahan tuo olennainen jo tulikin. En kaipaa tähän mitään provp huuteluja tai v****ilua, vaan asiallisia vastauksia, vaikka outo kysymys ehkä onkin.
Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että toinen puoliso saa luvan kanssa käydä vieraissa sillointällöin, jos kotona ei saa sellaista seksiä mitä kaipaa. siis jos toinen (meidän tapauksessa vaimo) ei pysty antamaan sitä mitä puoliso tarvitsee/haluaa.
Itseäni harmittaa todella paljon miehen puolesta, että hän joutuu tyytymään siihen mitä saa, vaikka se ei hänelle erityisen suurta nautintoa tuota.
Olen pohtinut ihan vakavissani, jos antaisin hänelle vapauden panna silloin tällöin muita naisia, jotta saisi tarvitsemansa. Tietenkin ehdottomasti kondomin kanssa, mitään tauteja en meille kummallekaan halua, enkä lapsilleni uusia sisaruksia.
Mitä tälläinen tekee parisuhteelle? onhan se varmasti itselle alkuun vaikeaa, mutta eiköhän siihen tottuisi...
pliis... kertokaa jos jollain on kokemustas asiasta!
Kommentit (30)
veikkaan vaan että se olisi kuitenkin loppujen lopuksi paljon kivuttomampi tapa ratkaista ongelma, kuin antaa lupa käydä vieraissa. se kuitenkin aika varmasti tulisi syömään suhdetta rankasti ja todennäköiseti päätyisitte eroon jossain vaiheessa. onko siis se kieltäytymisesi meihesi yyydyttämisestä sen arvoista? puntaroi vaihtoehtosi tarkkaan, tietysti yksi vaihtoehto on jatkaa niinkuin ei mietään, eli mies jää yhä kaipamaan jotain, mutta tuokaan ei ole kovin kestävä ratkaisu pitemmän päälle.
jos olette sopineet asiasta keskenään, ja koet ettei se ole sinulta pois. Mielestäni et suinkaan aja miestäsi pois, vaan hän voi päinvastoin pitää liitostanne kiinni kynsin ja hampain.
Joskus pelkkä tietoisuus ja lupa tehdä jotain, voi riittää.
en siis kiellä mieheltäni seksiä, vaan meillä on sitä usein. Mutta erinäisistä syistä joihin en itse voi vaikuttaa, se ei ole sellaista mitä mieheni kaipaa. Siksi olen harkinnut tätä ratkaisua, koska minusta tuntuu pahalta, ettei mieheltäni jää jotain olellista puuttumaan, syistä mille emme itse voi mitään.
niin, ettei mies ilman todella kovaa keskittymistä saa edes seisomaan. siis meinaa välillä muna lörpähtää, koska tuntumaa ei ole. korjaus leikkaukseen ei ole varaa, eikä vakuutuskaan korvaa ilman terveydellisiä syitä :( ei auta jumppa, kuulilla tai ilman, 4 vuotta jumpannut tuloksetta :(
ap
Hän sanoi itse olevansa niin kylmä, että työnsi miehensä vieraisiin. Heillä kun oli periaate, että fyysinen uskottomuus ei ole niin paha asia kuin henkinen uskottomuus.
Mutta niin siinä sitten kävi, että mies meni ja rakastui tuohon toiseen. Henkinen uskottomuus johti avioliiton eroon.
Mene ja kokeile itse vierasta. Jospa vika onkin miehesi korvienvälissä?
Mutta epäilen, ettei ratkaisu olisi sinulle hyvä, ajat vain miehesi etuja. Kuvittele jos asia ois toisin päin, menisitkö luvan kanssa vieraisiin?
Vierailija:
Mene ja kokeile itse vierasta. Jospa vika onkin miehesi korvienvälissä?
Syynä se, että meidän seksi elämämme tyydyttää kyllä minut täysin. onhan minullakin suu ja kädet, ja toki niitä käytänkin. Mutta eivät ne kunnon panoa korvaa.
Kertaakaan ei mies itse ole seksiämme/minua valittanut, mutta itse olen sen hänestä kiskonut irti, kun tuo oma vaisto kertoo kumman paljon... tunnen siis mieheni niin hyvin, ettei aina tarvitse sanoja tietääkseen hänen ajutuksistaan. joo kuulostaa nyt vähän tyhmältä ja ohi aiheen...
ap
Hoihhoijakkaa, ei uutta auringon alla.
Ei ole omaa kokemusta, mutta minusta kuulostaa huonolta ratkaisulta. Rakastat selvästi miestäsi paljon. Toivottavasti hän rakastaa sinua niin paljon, että ei tuota sinulle tällä tavalla tuskaa vaikka luvan antaisitkin. Koska tuskaa se varmasti aiheuttaisi tavalla tai toisella.
Itse pyrkisin teidän oman seksielämän parantamiseen. Kallis leikkaus ei varmasti ole ainoa asia, millä voisi kohentaa seksielämän laatua. En nyt ole asiantuntija, mutta sinuna lainaisin Kamasutrat sun muut kirjastosta, kävisin tutustumassa seksikaupan tarjontaan ja juttelemassa seksuaaliterapeutille. Kyllä seksiäkin voi harjoittaa niin monella tavalla, että jokaiselle parille löytyy jotakin, eikös?
Ongelmahan on ensisijaisesti fyysinen. eikä siihen terapia auta. Mies sanoo, että rakastaa minua sellaisena kuin olen, mutta kukapa sanoisi rakstamalleen ihimiselleen " rakastan sinua, mutta pillusi saisi kyllä olla tiukempi" :p
en millään verukkeella. Ajatuskin, että olis fyysistä kosketusta jonkun toisen kanssa... No ei. Se ei vaan tunnu oikealta. Mutta joka sen sallii, niin hänelle se on varmaan ihan ok ratkaisu. Sopii varmaan aika harvalle.
ajattelen vain asiaa pidemällä tähtäimellä. VArmasti jossain vaiheessa miestä alkaa tympimään tyydyttämätön seksi elämä, ja se alkaa heijastua muutenkin suhteeseen, ja pahimassa tapauksessa johtaa eroon.
Joten kun mies tietää, ettei hänen ole pakko loppuelämäänsä naida löysää, vaan välillä voi saada myös normaalia, ehkä jopa tiukkaa pillua, niin hän pystyy enemmän nauttimaan myös siitä seksistä mitä meillä on. En osaa ehkä kovin hyvin selittää mitä tarkoitan...
ap
Jos miehesi on kärsivällinen ja rakastava, niin odottaa kyllä, että saat jumpattua itsesi kuntoon, vaikka vähän kauemmin menisikin.
Pistää miettimään, että mitä ihmettä sille sinun tavarallesi on voinut tapahtua siinä synnytyksessä? Itse kolme lasta synnyttäneenä olen kyllä kokenut löysyydet sun muut, mutta kyllä tuo sinun tilanne kuulostaa ihan uskomattomalta.
Miksi siellä ei ole tuntumaa? Tuliko pahoja repeämiä, tehtiinkö eppari? Koska kyllä joku SYY täytyy olla, jos todella asiat on noin huonosti, ettei mies mitään tunne.
Jos näin kuitenkin on, niin ei siihen pidä tyytyä! Oletko todella hakenut hoitoa? Selvittänyt, josko sinun (kamalassa) tilanteessasi ei tarvitsisi maksaa ainakaan koko leikkausta itse? Jos et ole, niin ota nyt aktiivisesti selvää asioista, ei kannata jäädä tuleen makaamaan, eihän?
Ja tiedätkö, minä ehdotin miehelleni samaa asiaa ja samasta syystä kolmannen synnytyksen jälkeen. Se on todella tuskaa, kun ei tunne voivansa olla tarpeeksi hyvä toiselle. Onhan kautta aikain ymmärretty, mitä se miehelle tekee, kun ei seiso. Sehän on verrannollista suoraan miehuuteen ja hyvin ymmärretään, miksi se on miehelle tuskallista. Naisten tuskaa sen sijaan ei ymmärretä, mehän olemme helvetin pyhiä madonnia joka ikinen, eikä me mitään seksiä ajatella!
Minun mieheni suuttui ja kielsi puhumasta ihan pimeitä;) Ja nyt itsekin ymmärrän, että masennus ja syvä nöyryytys siinä puhuivat. Niitä kuulen sinunkin viestistäsi.
Jos kuitenkin pystyisit tuon tekemään, niin minäkin olen sitä mieltä, ettet miestäsi todella rakasta. Ei kaikki tässä maailmassa ole biologiaa kuitenkaan, muukin merkitsee.
Sinuna hakisin muita ratkaisumenetelmiä. Ota selvää nyt, mitä sille alapään kunnolle olisi tehtävissä, tarvitsethan sinäkin kai niitä....öh...panoja, etkös vain;)
että mieheni EI tiedä, että ole tälläista suunnitellut. Miehelleni nostaisin hattua, hän kehuu vartaloani, sanoo että tunnun hyvälle jne... Mutta silti on parantumaton tosi asia, että alapääni on jäänyt pysyvästi _erittäin_ löysäksi. Miehelläni on muuten paksuhko penis, joten munan koostakaan ei johdu... en tunne itsekään minkään valtakunnan puristusta, jos työnnän sormen sisääni.
ap
Mikset vaikka vedä mieheltäsi käteen, jollei varsinainen seksi kiinnosta? Ettei sitä nyt vieraisiin tarvis lähteä. Omalle miehelle en lupaa antais mutta olen ikuisesti kiitollinen, kun antoi mun kokea oman pikku suhteeni jokin aika sitten!