Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten n. 2 kk nukkuvat???

28.08.2007 |

Miten teillä suunnilleen samanikäiset kaksoset nukkuvat? Meillä siis pojat alkuun samassa pienessä kopassa, nyt samassa pinniksessä. Nyt jo tuntuu että varsinkin aamuyöstä kun uni alkaa itse kullakin olla kevyempää, vauvat herättelevät toisiaan. Vääntelevät paljon mahansa takia, ja tuntuu että ko ajan ainakin toinen hereillä, eli äiti myös... miten siis teillä nukutaan? Samassa vai eri sängyssä, hyvin vai huonosti... ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojat nukku alkuun samassa pinnasängyssä, mutta about 2kk ikäisenä muuttivat omiin pinniksiin. Nyt muuttivat sitten omaan huoneeseenkin 4,5kk vanhoina.

Meillä menee nukkumiset hyvin just näin :-)

T: Mette poikineen

Vierailija
2/3 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nukkuvat samassa pinniksessä jalat vastakkain. Eli päät on sängyn eri päissä. Meillä aika kapea tuo pinnasänky ja jo kolme viikkoisena alkoivat häiritsemään toisen unta.

Tälläisellä yörytmillä mennään tällä hetkellä,

nukahtavat klo 21-22,

puoli kahden ja kolmen välillä heräävät syömään ja sitten toisen kerran viiden-kuuden maissa,

aamulla herätään sitten seitsämän-kahdeksan aikaan.

Herätän aina toisenkin syömään sen jälkeen kun toinen on syönyt.

Aamuyöt on kyllä meilläkin joskus vähän risaisia ja joinakin öinä selvästi tankkaavat, eli syövät tiheämmin.

Usein A-vauva jää minun viereen nukkumaan tuon aamuyön syötön jälkeen, B-vauva ei oikein rauhoitu viereen nukkumaan, vaikka muuten tykkääkin olla enemmän sylissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta että vauvat voi tosiaan laittaa eri päihin sänkyä. Olin sillai suunnitellutkin, mutta nyt en enää vaan tajunnut! meillä pojat nukkuneet kaks yötä eri päädyissä sänkyä, ja aamuyöt parantuneet paljon! Eli kiittää ja kumartaa.... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän