Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G: koululaisten vanhemmat! Mitä teette syyslomalla?
28.08.2007 |
meillä aikeissa lähteä kylpylälomalle, mutta Suomessa tuntuu olevan kaikkialla joko a) täyttä tai b) sikakalliit hinnat (tietysti kun kaikilla on lomat yhtä aikaa....?)
Olisikohan Tallinnassa halvempaa? Onko kenelläkään kokemuksia Tallinnan lapsiystävällisistä kylpylöistä? Meillä koululaisten (2 ) kanssa mukana 9 kk ikäinen vauva joten ei mielellään hirmu pitkää ajomatkaa tehtäisi. varsinais-Suomessa asutaan.
Yksi vaihtoehto olisi tietysti mennä Caribiaan, mutta kun se on kivenheiton päässä ja siellä tulee muutenkin käytyä usein. (kiva kylpylä sekin)
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lapset viettävät lomaa kotona keskenään.