Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: koululaisten vanhemmat! Mitä teette syyslomalla?

Vierailija
28.08.2007 |

meillä aikeissa lähteä kylpylälomalle, mutta Suomessa tuntuu olevan kaikkialla joko a) täyttä tai b) sikakalliit hinnat (tietysti kun kaikilla on lomat yhtä aikaa....?)

Olisikohan Tallinnassa halvempaa? Onko kenelläkään kokemuksia Tallinnan lapsiystävällisistä kylpylöistä? Meillä koululaisten (2 ) kanssa mukana 9 kk ikäinen vauva joten ei mielellään hirmu pitkää ajomatkaa tehtäisi. varsinais-Suomessa asutaan.

Yksi vaihtoehto olisi tietysti mennä Caribiaan, mutta kun se on kivenheiton päässä ja siellä tulee muutenkin käytyä usein. (kiva kylpylä sekin)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset viettävät lomaa kotona keskenään.

Vierailija
2/2 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sairaalasta vauvan kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla