KOMMENTOIKAA MUN CV:TÄ!! Mikä on hyvää/ mikä mättää? Mitä kaipaisit lisää?
YHTEYSTIEDOT (ikä -82)
KOULUTUS
Yliopisto, pian alempi tutkinto valmis. Kandityön arvosana paras mahdollinen ja työ saanut julkisuutta.
Saman alan toisen asteen koulutus, lopputyöstä taas paras arvosana
Ylioppilas
TYÖKOKEMUS
Tämän toisen asteen koulun työkokemusta kolmesta eri paikasta yht. 2,5 v vaativia tehtäviä
Lisäksi kesätyökokemusta 15-vuotiaasta asti, näitä en kaikkia laita
VAHVUUDET
Ammatistani saamani vuorovaikutustaidot
KIELITAITO (tämä on heikkous, olen ihan surkea kielissä:()
suomi äidinkieli
ruotsi tyydyttävä
englanti hyvä (oikeasti tyydyttävä)
saksa alkeet
LUOTTAMUSTOIMET
Olen toiminut erään järjestön hommissa ja myös vapaaehtoispäivystäjänä tämän järjestön auttavassa puhelimessa (liittyy alaani)
HARRASTUKSET
Urheilu ja kirjallisuus
Mitä mieltä?
Miten voisin erottua? Mitä voisin vielä mainita tässä? Noihin lopputöihin olen panostanut, tehnyt mielenkiintoisesta aiheesta... Nyt vielä maisterivaiheen opinnot edessä ja aion edelleen panostaa arvosanoihin ja graduun. Neuvoja, kokemuksia!
Kommentit (56)
Miksi pyysit kommentoimaan CV:tä, kun se kerran ei ole sellainen, minkä todellisuudessa aiot tehdä?
Kyllä CV:n tosiaan voi tehdä feikkitiedoilla kommentoitavaksi eli silloin voidaan pyytää näkemyksiä sen rakenteesta jne.
Mutta nyt ap ei sitten kai halunnutkaan CV:tä kommentoitavan vaan tahtoi tietää, mitä asioita siihen ylipäätään voisi laittaa?
Ei tietenkään mitään normikamaa, vaan se jos on tosiaan saanut jotain palkintoja tai vastaavia tunnustuksia niin ne todellakin LAITETAAN CV:hen. Ja arvosanatkin voi laittaa, koska kaikkialle ei kannata niitä todistuksia työntää, mutta en nyt ehkä kandintutkielman arvosanaa silti pistäisi, vaan jotain vähän merkittävämpiä, esim tutkintotodistuksen yleisarvosanan tai väitöiskirjan tai gradun arvosanan.
AP:lla ei tainnut ihan tuollaista olla vaan joku opistotutkinto ja nyt jotain muuta opintoja. Noloa mun mielestä laittaa jonku kandityön arvosanaa yms.
Laita hakemukseesi, että " olen saanut apua CV:n laatimiseen Vauva-lehden Aihe Vapaa-palstalta"
Eiköhän sillä työpaikka irtoa.
mainitse niissä ainakin:
huono ulosanti
äkkipikaisuus
kyvyttömyys ottaa vastaan kritiikkiä
Oliko teillä yhdelläkään OMAA mielipidettä itse aiheesta. " Kana aivot" kommentit ei anna järin hyvää kuvaa teistäkään...
kyvyttömyyden esittää asia ymmärrettävästi.
Vierailija:
AP:lla ei tainnut ihan tuollaista olla vaan joku opistotutkinto ja nyt jotain muuta opintoja. Noloa mun mielestä laittaa jonku kandityön arvosanaa yms.
Miten niin noloa jos on kandityö julkaistu kirjaksi?
Ap
kumpaahan nyt tarkoitat ymmärtäjillä?
Niitä, jotka ymmärsivät oikein (ja kommentoivat ap:n CV:tä) vai niitä, jotka ymmärtävät ap:ta (eli kommentoivat siihen, mitä ei kysytty)
kouluttamattomat läskimammat taistelee maripaita päällä kotona uhmiksen kanssa :D MUAHAHAH
.. toivottavasti en joudu potilaaksesi- menisi varmaan tovi, ennen kuin A) ymmärtäisit vaivani B) minä ymmärtäisin diagnoosisi
Ihanaa, että osaat noin kypsästi ja fiksusti ilmaista itseäsi. Olet varmaan korkeasti koulutettu ja sivistynyt.
En kuitenkaan kadehdi sinua, sillä ymmärrän, etten ole samaa huipputasoa kanssasi.
ei vain se, mitä selität tuossa alkup. kysymyksessä. Ympäripyöreästi voi tietysti sanoa, että " joo, varmaan ihan hyvä" , mutta ei harmainta hajua, ellei saa tutustuttua siihen oikeaan asiakirjaan, minkä lähetät.
Vierailija:
Vierailija:
AP:lla ei tainnut ihan tuollaista olla vaan joku opistotutkinto ja nyt jotain muuta opintoja. Noloa mun mielestä laittaa jonku kandityön arvosanaa yms.Miten niin noloa jos on kandityö julkaistu kirjaksi?
Ap
Kandeja tulee tässä maassa kuin sieniä sateella - vasta kun on jotain erikoisempaa niin laittaisia arvosanoja yms. Ehkä tohtorin väitös olisi sellainen.
Olet nopea vastaamaan- mutta valitettavasti aivokapasiteettisi ei pysty tuottamaan ajatuksia samalla nopeudella.
Mutta ole ylpeä siitä, että sormet kulkevat vauhdikkaasti näppiksellä! ;-)
Mutta jos mennään siihen cv:hen.. musta cv pitää olla ytimekäs ja lyhyesti kerrottu mitä oot opiskellu ja missä oot ollu töissä ja muut taidot yms. Työhakemukseen kuuluu ne " hehkutukset" ...
Asiaan edelleen ilkeilijöistä huolimatta: ovatko luottamustoimet välttämättömiä? Minulla on opiskelut, työ ja harrastukset vieneet niin paljon aikaa, että en ole ollut luottamustoimissa kovin aktiivinen?
Entä kielitaito, sekin taitaa olla minulla heikkous:( Puhutteko muut useita kieliä?
Ap
KOMMENTOIKAA MUN CV:TÄ
Mutta sitten käykin ilmi, että ei sitä cv:tä pitänytkään kommentoida, vaan koulutusta, työkokemusta jne.
Onneksi yksi ihminen (33,37,39) ymmärtää ap:ta. Me muut olemme hieman hukassa (varmasti siksi, että olemme tyhmempiä kuin ap ja 33,37,39)
Mutta siis ap pyysi alun perin kommentoimaan cv:tä ja mainitsemaan esim. mikä siinä mättää. Mutta ei kuitenkaan halunnut sitten tietää, mikä CV:ssä mättää....
sen voi ja se kuuluu sanoa esim julkaisuluettelosssa. Ei tosin ehkä tarvi mainostaa että se oli kandintyö, julkaisu kuin julkaisu.
mutta kandintyön arvosanalla mä en kyllä kanssa vielä juhlisi. ihan oikeasti, se kuulostaa vain siltä että mitään isompaa saavutusta ei vielä ole ja tutkintokin on kesken.
No, voisitteko kommentoida työkokemustani ja minua muuten:)?
Ap