Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Volvo V70, junttiauto?

Vierailija
28.08.2007 |

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastuttava läjä paskaa. Miten joku voi edes luulla että volvosta voisi olla kateellinen :D

jotain suhteellisuuden tajua!

Vierailija
42/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee jostain autosta juntin? Ellei sitten tosiaan juppiauto ole sellainen citymaasturi, jolla ei ikinä ajeta maasto-olosuhteissa. Miksi sen täytyy olla maasturi??

Minusta ainoa junttiasia autoilussa on se, että ihmisillä velkaa autosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku vielä kehtaakin epäillä että joku olisi kateellinen traktorista. Eihän se edes maksa mitään älyttömiä

Vierailija
44/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvoista suurin osa esim. Ruotsissa on biokaasu /etanoliautoja ja sellaista osaamista ei olekaan ihan joka jannulla koreassa tai saksassakaan :)

Vierailija
45/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sullahan sitä tietoa ei näytä olevan! katsoppas uusien volvojen päästölukemia, ovat maastureiden tasoa!

Vierailija
46/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä pitäisi olla mitään junttia, mutta tiettykateuson helppo pukea sanoiksi ja haukkua toisten nautoa juntiksi sitten...

itse en kehtaisi kauheesti millään ruosteisella corollalla ajella, tai jollain tuunatulla opelilla jossa on spoilereita joka suunnassa, missä ledit vilkkuu ja tekno jytää niin että subbarit tärisyttää takapenkki, se on mun mielestä junttia ja mautonta. mutta kukin tyylilään

Vierailija
47/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tapauksessa kateuskorttia on aivan turha vetää esille :D

Vierailija
48/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on vähän niinkuin vaatteet, toiset tykkää toisenlaisista ja toiset toisenlaisista mutta turha silti on haukkua muita vaikka kaikki eivät ole samaa mieltä. ja ärsyttää kyllä myös nämä maailmanpelastajat jotka tietävät jokaisen auton tarkat hiilidioksidipäästöt jne. Huh huh. Mä ainakin ajan sellaisella autolla mistä mä tykkään eikä yhtään kiinnosta siinä asiassa muiden mielipiteet. Ja AP:lle, mun mielestä Volvo-farkku on ihan kivan näköinen , vaikka itse ajattelen sen sopivan 40+ ikäluokkaan kuuluville.

Vierailija
49/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

volvo v70 päästöt 240 g/km ja esim Mitsubishi Outlander citymaasturilla 198 g/km

Vierailija
50/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajettavuus on tosi hyvä, pitkillä matkoilla auto on parhaimmillaan. nelihenkisen perheen kamat mahtuvat vaunuineen päivineen heittämällä peräkonttiin. ei tarvitse miettiä mitä mahtuu mukaan ja mitä ei.

meille on kyllä kelvannut, eikä se mun pyllyäni kutita, jos joku muu on eri mieltä. kukin ajakoon sillä autolla, mikä mieleiseltä tuntuu.

lapsellisia tällaiset haukkumisketjut.

Vierailija
51/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä hyötyä siitä on? Itse en ostaisi farkkua mitään merkkiä muutenkaan, mutta S-malli kelpaisi kyllä minulle..

Vierailija
52/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään siitä ja sen ominaisuuksista kun ajelen päivittäin n. 100km työmatkoja. ja mulla on varaa siihen. vie vähemmän dieseliä kuin aiempi farmari mitä meillä oli.

ja jos se maasturi kuitenkin sattuu jotain vituttamaan ja kiusaamaan, niin mulle se on yks vitun hailee, ei sun tarttekaan sillä ajaa.

Vierailija
53/56 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä ne ja kyllä ne Volvojen hiilidioksidipäästöt ym. ovat korkeita, todelliset ympäristöautot valmistetaan Aasiassa ja Etelä-Amerikassa.

Vierailija:

sillon kun juntit ja jupit oli olemassa, ei ollut vielä volvo v70 mallejakaan.

Vierailija
54/56 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai?

Vierailija
55/56 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Volvo oli ennen hieno auto, nykyään laatu laskenut ihan hirveästi vai pitäisikö sanoa että muut autonvalmistajat menneet ohi/tulleet samalle tasolle. Mutta sen jälkeen kun Volvo myytiin General Motorsille alkoi Volvon alamäki oikein vauhdilla. Nythän Volvo aiotaa mahdollisesti myydä aasialaisille, josko laatu siitä sitten taas nousisi.

Fordille, ei GM:lle.

Vierailija
56/56 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin vanhemmat Volvot on todella kestäviä. Meillä ollut käytössä volvo V70 D5 jo 18 vuotta.Mittarissa on jo yli 500 tuhatta kilometriä. Mitään ylimääräisiä vikoja ei oo ollut. Tottakai kaikki kuluvat osat vaihdettu mutta todella tyytyväisiä on oltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän