Volvo V70, junttiauto?
Kommentit (56)
Passat on kyllä aivan yhtä harmaan tylsä kuin Avensis!! Siis aivan ylihintainen romu!! Octavia huomattavasti parempi!
Itse vertaisin V70:sta juuri Passattiin. Hyvin paljon samanoloisia autoja. Tukevia peruspelejä tavallisille perheille. 40k¿ EI nykypäivänä ole autosta mikään suuri raha - näkeehän sen juuri mm. isojen Volvojen yleisyydestä (vaikka monet työsuhdepelejä ovatkin). Eli unohetaan se kateuskortti, jookos?
Suurimmalla osalla ei todellakaan ole mitään 40 000 euron autoja ja ne 40 000 euron autot ei ole tavallisen perheen autoja. Kyllähän toki yksittäinen tavallinen perhe voi sellaisen ostaa mutta ei se tee siitä tavallisen perheen autoa.
Vierailija:
Itse vertaisin V70:sta juuri Passattiin. Hyvin paljon samanoloisia autoja. Tukevia peruspelejä tavallisille perheille. 40k¿ EI nykypäivänä ole autosta mikään suuri raha - näkeehän sen juuri mm. isojen Volvojen yleisyydestä (vaikka monet työsuhdepelejä ovatkin). Eli unohetaan se kateuskortti, jookos?
Volvokin on hyvä auto, mutta mä en tykkää sen ulkonäöstä.
Et taida hirveesti autoista tietää kun väität että teidän Passatti on 2.7l koneella??? Ei muuten ole sellaista konetta Passattiin...
Vierailija:
Et taida hirveesti autoista tietää kun väität että teidän Passatti on 2.7l koneella??? Ei muuten ole sellaista konetta Passattiin...
Ihan puhdas kirjoitusvirhe, mun moka.
Ei sitä kyllä saa 2.5 litrankaan koneella...
Kyllä on ainakin ennen ollut 2.5 TDi.
Ai teillä on semmonen vanhanmallinen Passatti? Siihen on kyllä saanu.
Auton merkki ei kiinnosta minua pätkääkään, mutta toki minulla oli sanani sanottavana siihen paljonko auto saa maksaa. Mies toi kaupasta Farmari Volvon ja ihan kiva se on ollut. Mahtuu hyvin tavarat ja sillä on helppo ajaa. Volvo V70 on myös miehen mukaan suhteellisen edullinen korjata ja huoltaa, eikä vikoja ole vielä tähän mennessä ollutkaan. Tykkään ainakin enemmän tästä autosta kuin edellisestä Peugeot 307-autosta. Se oli jotenkin epävakaampi auto ja pienempikin.
Isomahaisten, vyölaukkua käyttävien maalaisten auto. En huolisi.
Vierailija:
juntti, mutta ruma kylläkin. Itse arvostan hyvää designiä ja siksi meillä on Jaguarin X-Type farmari. Edellinen auto oli Alfa Romeo 156 Sportwagon ja siinäkin oli muotoilu kohdallaan. Kelpaavat myös miehelleni.
Ihana ajaa, ja pikkuinen, ei mikään katseen vangitsija, mutta en sellaista kaipaakaan, voin vilpittömästi suositella.
Miehellä on oma auto, mutta en viitsi mainita mikä.
sillon kun juntit ja jupit oli olemassa, ei ollut vielä volvo v70 mallejakaan.
Täällä on kyllä todella ääliöporukkaa..
naapurit ainaki kuolaa (ihan itse ovat myöntäneet) meidän huippuvarustellun volvon perään.
S- malli ei oikeen passaa lapsiperheelle, V:ssä enempi tilaa!
jonka päästöt ovat HUOMATTAVASTi korkeammat kuin esim. uusissa citymaastureissa.
Vain junnti ajaa Volvolla ja kuvittelee että se on jotakin hienoa
mutta kylläkin pitkälti sama kuin audi.
tylsä meidän auto ei kyllä ole, eikä edes harmaa. 2,7,v6,neliveto, joten vertaa ihmeessä johonkin avensikseen jos haluat.