Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita " perusnopeita" ?

Vierailija
28.08.2007 |

Teen kaiken, siis kaiken yleensä nopeasti. Päivittäiset askareet, ruuanlaitto, suihkussakäynnit ym. Olen perusluonteeltani sellainen, että kärsivällisyys ei riitä asioiden pitkään vanuttamiseen. En mikään adhd ole kuitenkaan, ainakin opintoihin pystyin keskittymään. Onko muita nopeita, ja ärsyttääkö muiden hitaampi tyyli tehdä asioita? Minua välillä ärsyttää kovasti esim miehen " perusteellinen" tyyli...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti. Tiedän ettet nyt tämmöistä vastausta odottanut, mutta kiusaus vaan on kovin suuri ;)

Joskus ärsyttää ihan tavattomasti. Tekee kaiken ajatusta nopeammin ja saa tuhoja aikaan. Esim. kasteli kuoliaaksi mun kuivassa viihtyvät kasvit, poltti tiskirätin kiinni keraamiseen lieteen kun ei malttanut odottaa lieden jäähtymistä (sitten irrotti pari tuntia sitä tiskirättiä, tosi nopeeta), silitti ryppypaitani suoraksi...

Sen sata ja tuhat kertaa olen kieltänyt tekemästä kotitöitä meillä mutta hän ei pysty olemaan paikallaan, pakko on koko ajan tehdä jotakin :/

Siinä sitten saa olla silmät selässäkin kun yrittää vahtia lapsia ja mummoa etteivät tekisi tuhojaan.

t. perushidas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä