Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lapsi ei viihtynyt kantoliinassa; onko syy minussa vai eivätkö kaikki vain viihdy??

Vierailija
27.08.2007 |

Kun olen ymmärtänyt että kaikki vauvat nauttivat suuresti kantoliinassa oleilusta :)

No, omani ei kyllä tykännyt yhtään. Aina vain kitisi ja rimpuili vaikka kuinka oli sidonnat oikein ja heijailin ja käveleksin. Kaverin vauva " asui" kantoliinassa :O

Nyt mietinkin että teinköhän vaan itse jotain väärin... että miten sitten seuraavan lapsen kanssa, pitäisikö sitä vaan heti laitoksella suurinpiirtein ryhtyä " liinailemaan" ? Vai miten sen saisi onnistumaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vähän propagandaa mukana siinä että tämä on kaikille vauvoille just se in juttu

Vierailija
2/5 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki lapset on erilaisia, mutta voisi ehkä kokeilla niin, että lapsi olisi aluksi pieniä aikoja. Tehkää myös jotain sellaista, ettei sinunkin huomiosi koko ajan kiinnity liinaan - menkää vaikka pikku kävelylle. Me totutettiin samalla periaatteella kuin kissa valjaisiin: kun valjaat laitetaan päälle, tapahtuu jotain kivaa (=pääsee ulos). Paitsi että tyttö oppi tykkäämään liinailusta ja kantamisesta ihan sinällään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin liinaillut. Vekara sai krampin jos laitoin pään sinne liinan sisään. Samoin vaakasuoraan sitä en osannut laittaa, niinkuin suositeltiin vastasyntyneelle. Poika oli syntyissään 55 cm ja minä aika pieni, sillä olis selkä vääntyny ihan oudosti. Samoin heti kun sain vauvan liinaan niin esikoiselle tuli joku kriisi ja oli välttis päästävä syliin. Eli ei kun liina purkuun ja kuopus pois. (Se nyt saatto olla kateuttakin.)

Vierailija
4/5 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sen käsityksen, että kaikki vauvat rakastavat siellä pötköttämistä ja se on luonnollista jne.

Todellisuudessa läheskään kaikki vauvat eivät viihdy liinassa. Meillä vaihtui luonnolliset rievut aika nopeasti sitteriin, jossa viihtyi kohtuullisen pituisia hetkiä paljon paremmin. Sieltä näki hyvin ympärille ja asento tuntui ilmeisesti paremmalta.

Vierailija
5/5 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo miltei luovuttanut liinan kanssa, kunnes yhtäkkiä vauvelin ollessa kolme kk päätin kokeilla vielä ja sitten alkoi sujumaan. Niin hyvin, että hommattiin viisikuiselle ergo kun painoa oli yli 10kg ja trikooliina alkoi valuskella. Siinä ei tule muutenkaan niin kuuma ja on nopea pukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän