Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukasta

Vierailija
27.08.2007 |

Sain jälkitarkastuksessa reseptin hormonikierukkaan ja aion sen laitattaa. Nyt mietin tässä vaan, että alkaako menkat kun se laittaa? Synnytyksestä 3kk ja ei kauheesti huvita että jo alkaisi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimmäisen jälkeen h-kierukka laitettiin synnytyksen jälkitarkastuksessa ja nuorimman jälkeen 8kk synnytyksestä kun ekat menkat oli tulleet.

ekalla kerralla eli kun menkkoja ei vielä ollut tullut niin vuotoa oli n. viikon ajan laitosta ja sen jälkeen satunnaista tiputtelua pari kuukautta ja sitten ei mitään. tokalla kerralla eli kun oli tullut yhdet menkat niin viikkoa vuotoa, pari kuukautta oli tiputtelua ja menkat tulivat suht ajallaan 3-4kk niukkenevasti ja sitten jäivät kokonaan pois.

Vierailija
2/3 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän tiputteli satunnaisesti (pikkuhousunsuojilla selvisi) ja sen jälkeen kesti puolitoista vuotta ennen kuin eka menkat tulivat. Sen jälkeen säännöllisesti joka 8. viikko muutaman päivän tiputtelua.

Nyt kävin vaihtamassa uuden ja edelleen olen tyytyväinen käyttäjä. Tää sopii ainakn mulle tosi hyvin. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ikinä enää tuu hormonikierukkaa.

Se vei halut, toi hajut. Antoi pitkittyneet vuodot, kohdunulkoisen ja kuukupin kanssa ei sopinut ollenkaan.

Onneks on ohi sekin kokeilu, joka kesti 3,5 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän