Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten pärjäätte eron jäkleen rahallisesti?

20.10.2008 |

äityiysloma loppuu huhtikuun puolessavälissä enkä haluaisi lasta viedä vielä hoitoon eli haluaisin jäädä kotiin vielä kesäksi ja palata syksyllä töihin kun lapsukainen on reilun vuoden vanha. ero tulee ja huoltajuus on yhteinen eikä isällä ole rahaa maksaa minulle mitään.. lapsi jää minun kanssani isä käy katsomassa minun luonani silloin kun huvittaa(todennäköisesti) eli käytännössä olen yh. asunto pitäsis vaihtaa isompaan (vuokra-asuntoon) saanko mitään asumistukea? jos saan lopuuko tämä tuki kun menen töihin? onko jollain kokemusta asiasta? kuinka pärjään rahallisesti? onko minulla mitään mahdollisuutta jäädä kotiin ensi syksyyn vai onko palattava töihin? toinen asia miten sossusta voi pyytää rahaa laskuihin? asutaan miehen kanssa vielä toistaiseksi yhdessä ja laskut maksetaan puoliksi mutta minulla ei rahaa tule ennen kuin vasta marraskuun lopussa ja lasku maksettava kuunalussa.. onko se edes mahdollista saada sieltä rahaa jos tälläinen tilanne?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy veikata ettei pärjää jos ei ole säästöjä tai joku sponssaa.,muistan vaan et köyhää oli kun olin 4kk ja sai vaan sen kotihoidontuen vaikka silloin mies olikin mut ainaista pyytämistä.

no nyt olen töissä ja 4v ja 5v käyvät hoidossa,kyllä pärjään rahoillani, elatusmaksustakin olen laittanut osan säsätöön et sitten kun tulee ylläri laskun on millä maksaa.

noista tuki jutuista en tiedä mitään, kun en saa enkä ole edes aajtellut hakea.

Sen olen huomannut kun mulla auto niin harvemmin sitä joutuu tankkaamaan nykyäänku silloin ku mies talossa :-) Olen miettinyt autosta luopumista mutta ei nappaa talvella viedä lapsia pyörällä hoitoon viideksi :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla