Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Olen hoitovapaalla, niin voiko tyonantaja maarata vuosiloman pidettavaksi hoitovapaan ajalle, vai onko minulla oikeus saastaa kertyneet vuosilomat hoitovapaan jalkeiseen aikaan

Vierailija
27.08.2007 |

???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esim. 15 päivää on pidettävä lomavuoden aikana (voi siis joutua pistämään hoitovapaan päälle), loput lomat saa säästää, mutta se täytyy aina ilmoittaa itse 30.4. mennessä. Eli nyt " kulumassa" oleva lomavuoden säästöön jäävät pitää anoa 30.4.2008 mennessä.

Kuukaudessa pitää olla töissä joko 35 tuntia tai 14 arkipäivää JA 16 kalenteripäivää. Näin muistelen meidän TES:iä.

Vierailija
2/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittanut hoitovapaani niin että kahdelta kuukaudelta ei kertynyt lomapäiviä, kyllä harmitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästää ei saanut.

Vierailija
4/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sitten tarkoittaa ?? Eli sen koko loman häviää sitten, kun muutenkin on kotona? vai mitä ihmettä?

Vierailija
5/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa määrätä myös vanhempainvapaan ajalle, muttei sille ekalle muutamalle kuukaudelle, joka vain äidille tarkoitettu.

Toki voit neuvotella loman siirtämisestä. Muista että vuosilomat vanhenee kahdessa vuodessa, jollei asiasta erikseen sovita.

Vierailija
6/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloman saa sijoittaa mihin kohtaan vain touku- ja syyskuun välille. Toukokuu ja syyskuu luetaan siis mukaan.

Vierailija
7/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häviät vain aikaa, et yhtään rahaa.

Jos hoitovapaa ja vuosiloma päällekkäin, saat loma-ajan palkan plus muut rahana. Ihan saman kuin jos olisit ko. ajan kotona.

Joo, kyllä muakin ensin kuikutti, kun oli vain rahat tilillä. Asiasta ei edes vaivaiduttu ilmoittamaan. Jälkeenpäin tuntui hyvältä se " extra-raha" , ei kyllä olisi muutoin tullut säästettyä sellaista summaa.

Vierailija
8/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen hoitovapaalla kun lapsi täyttää 3. Enkö saakaan ensi kesäksi lomaa? APUA!

Vierailija
9/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi nin, että työnantaja antoi minun pitää kesäloman hoitovapaan päätteeksi (syksyllä), MUTTA lomarahan sain jo heinäkuussa samaan aikaan kuin muutkin kuntamme työntekijät. Tällöin Kelan hoitovapaakorvaus (vai mikä hoitoraha onkaan...) oli enisijainen tuloni joten lomrahat meni 2. veroprosetilla. Eipä niistä lomarahoista sitten paljoa käten jäänyt senyli 40 % verojen jälkeen...

Vierailija
10/10 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako päivää pitää olla " töissä" , jotta kyseiseltä kuukaudelta kertyy lomaa? Mulla vanhempainloma päättyy 14.12. Kertyykö tältä joulukuulta lomaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän