Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++TOUKOTUHISIJAT VKO35+++Ma, Ti Ja Ke

27.08.2007 |

Tässä uutta pinoa alkavalle vkolle..

Terkuin MiSa81 Kp32/28

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt itseäni tuonne esittelysivulle ilmottautua, koska voipi olla et laskettu aika ois sit huhtikuun loppupuolella...mutta kuitenkin :) elikäs nyt miulla on sellanen tilanne, et miun kuukautiset ois pitäny alkaa 19-23 päivä tätä kuuta eikä kuulu ei näy :) hyvä merkki...eilen illalla tein testin (apteekin omalla) ja näytti negaa, mut sitä en toisaalta ihmettele, koska en ollut pidättänyt ku vaan pari tuntia ja siinäkin välissä juonu kahvia sun muuta, mut aattelin tänää et soitan terveyskeskukseen labraan lähetettä :) ja soitinkin sinne ja jos sitä huomen aamulla sinne menis, voisko joku kertoa miten ne siellä sen testin tekee, eli pitääkö mun olla aamusta käymättä vessassa vai ottaako ne sen verestä??? oon hiukan uuno tai jotai :P

melkein neljännessä taivaassa oleva annuliini kp 37/28-32

Vierailija
2/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan aikaisemmin tähän pinoon kirjoittanut..... lukemassa olen käynyt teidän juttuja ja eskoisen raskaus aikan kirjoittelin heinäkuisissa eli tässä hieman taustaa:Toista lasta yritetään ja yk 1 menossa ja odotukset hirmu korkealla plussan suhteen koska esikoinen tärppäsi heti ekasta yrittämästä. Eskois tyttö nyt 1v 1kk.Nyt pitäisi vaan hillitä itseään koska tipun varmasti kovaa ja korkealta jos kuukautiset alkavat.Itselläni nyt myös piina vikko menossa ja äsken jo tilasin raskaustestejä netistä en pysytnyt hillitsemään itseäni vaikka olin jo aiksemmin päätänyt että käyn hakemssa apteekistä vasta testi päivänä mutta minkäs teet.On tämä kyllä aika jännää tämä lapsenteko siis sitä niin toivoo ja pelkää samalla että välillä on pää iahn sekaisin huh huh.Itselläni noi ovis jutut on tullu tosi kipeeksi nyt sen jälkeen kun lopetin pillerit toukokuussa eli olen tuntenut oviksen tois hyvin ja silloin ollan aina pupuiltu ahkerasti.Mahaa on särkenyt koko päivän ja aina tasan kaksi viikkoa maha kivusta niin kuukautiset on alkaneet.Koskaan aiksemmin en ole huomannut mitään ovisoireita mutta söinkin kyllä pillereitä ennen esikoista niin 4 vuotta ja sitten kun pääitimme ruveta yrittämään lasta niin en odottanut luomu menkkoja vaan tulin heti raskaaksi.Joten nyt päätin normalisoida kierron ennen kuin rupesimme yrittämään ja aika pitkäksi toi kierto osottautui.Onko muilla ovis kipuja?Itse en ole seuraillut noita lima juutja ollenkaan.No mutta poistun nyt hetkeksi ja tulen kertomaan kuulumisia ja plussa tuulia kaikille ja kärsivällisyyttä piinaviikolle:) Anteeksi nyt tämä oman mahan tähtäys mutta ihanaa ku voi jonnekin näitä ajatuksia purkaa heh.

Terkuin:Sweety ja kp 26/32-35 yk 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös alkaa jännät päivät lähestyä. Pari viikkoa olen vaan taustaillut ja yrittänyt olla stressaamatta, mutta loppukuusta vaan alkaa kummasti tehdä mieli lukea vauvakuume palstaa... :)

Esikko on päiväunilla ja äitillä on aikaa pohtia jokos olisi tärpännyt.. :) Yrityksen puuttetta ei voi pitää syynä jos ei tärppää, mut kyläreissu sattui huonoon aikaan.. Ovista en tiedä tunnistinko. Viime kuussa oli mahakipu ja siitä tasan 14vrk alkoi menkat, joten olikohan oviskipu, mutta tässä kuussa ei ole ollut mitään. Limoja joo ja kerran mukana vähän vertakin, tiedä sitten mistä sekin johtui.. Oon kyllä varautunut ettei vieläkään tärppää, mutta pientä toivoa täytyy yrittää ylläpitää vielä... Katsotaan nyt miten käy :)

Plussatuulia kovasti kaikille!!! :)

Vierailija
4/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulun loppuviikon jännittäjiin: kp 23/n.28 yk5

Vierailija
5/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen täti kylässä >:| lämmöt on laskenu niin alas ettei ole ollut koskaan :( Saas nähdä miten meidän vauvahaaveiden kanssa käy :(

Plussatuulia muille ja piinaileville pitkää pinnaa <3

Lastwish kp5 yk8

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
6/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaiskohan sitä tänne kurkistella... Pikkukakkosen yritys on aluillaan ja melko lailla tjot-meiningillä mennään, mutta nyt alkaa näyttää siltä, että tästä pääsee heti ekasta kierrosta testiostoksille. Esikoinen ei tosiaankaan tärpännyt ekasta kierrosta enkä kyllä todellakaan ajatellut, että niin voisi nyt käydä, mutta mutta... Mun kierto ei ole ollut mikään kellontarkka, mutta eipä kovin usein ole yli 28 päivän mennyt. Maha on kuin ilmapallo ja nipistelee, eli samoja tuntemuksia kuin KirVi72:lla ja turvotus iski edellisellä kertaakin heti alusta. " Normaalisti" turvotus tulee vasta toisena menkkapäivänä ja menkkakivut on selkeästi voimakkaammat, mutta eipäs nuolaista ennen kuin tipahtaa.

Minmax kp 28/24-26

Vierailija
7/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että olisko sittenkin Mukava Oire tää jalkapallo mahanahkan alla - se jää nähtäväksi, aika pian varmaankin - vai koska aiot testata?

Tänään olen oikein tarkkaan ajatellut tuota mahaani... turvotus tosiaan ja se alamahan, vasemman puolen juilitus on lähes koko ajan olemassa... Hmm... nyt oikeesti alkaa nuo testit polttaa, vaik ei mitään järkee vielä testata :))))

Meillä myös pikkukakkonen tekeillä, esikoinen alotti justiin koulun (tyttö) ja tää on meille avomiehen kanssa ensimmäinen yhteinen, josta yritetään ;)

mutta mentävä on taas.............. ilmoittelehan Minmax ja kaikki muutkin, miten menee ;)

KirVi72, 24/27... yk3

Vierailija
8/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopultakin niitä limoja alkoi tulemaan kun aloitin tuon mehun tässä kierrossa! On ollut kyllä niin saharaa synnytyksen jälkeen (eli melkein 2 vuotta), mutta nyt tulee. Jippii! Mekin ollaan tässä kierrossa tehty kyllä kaikkemme raskautumisen eteen. Joka ilta pupuiltu :) Mies ei pane pahakseen, mutta minä voisin kyllä pitää aina parin päivän tauon ;) No loppuviikosta tuleekin sit taukoa kun se lähtee vaeltamaan ystäviensä kanssa.

Perjantaina tuli se Syntyy uusi ihminen -kirja, josta oli puhetta viime ja toissa viikolla. Katselin sitä vähän, mutta oman mielenrauhani (-terveyteni :)) vuoksi laitoin sen vielä sivuun ja otan esiin vasta kun testi näyttää plussaa. Kuume kyllä kasvaa megalomaanisiin mittoihin kun katselee niitä kuvia *niisk* Tänään käytiin tytön kanssa uimassa aamupäivällä ja siellä oli yksi ihanasti raskaana oleva nainen. Ihan mahanpohjassa vihlaisi kun näin sen masun :O

Onnittelut plussanneille eli pikkupavulle, tupajumille ja Maria7:lle! Anteeksi jos joku muukin jäi pois!

Harmitus, että täällä niin moni on negaa testannut vaikka menkatkin ovat jo myöhässä :( Toivotaan, että olette olleet vaan liian hätäisiä ja plussa piirtyisi testiin jonkun päivän päästä ++++++

Toukokuisiin siirtyneille pahoitteluni! :(

Mitkäs ihme kierrot lastwishille ja RouvaK-07:lle ovat tulleet? :O Onpas ihmeellistä... Onnea nyt tälle kierrolle!

Kanelisokerille ja perheellesi paranemista!

KirVi72 ja minmax, tuo mahan turvotushan onkin hyvä oire! Jospa teillä nyt pullottaisi mahat seuraavat 9kk ;) *bd*

Bee83:lle kiitokset esittelypinon päivittämisestä. Minäkin aion ottaa seuraavassa kierrossa (jos sinne joudun) ovistestit käyttöön niin kuin te Anniquen kanssa. On niin arpomista, että milloin milloin... Ja tosiaan kun joka päivä hommailee niin heikkeneehän se simppojen laatu.

an-nuliinia en osaa auttaa kun en tiedä noista labroista... tietäisköhän joku muu? Tsemppiä sulle!

Mites fatmama? Piinailetko vielä täällä meidän mukana?

Koralliko meni tänään sinne labratesteihin? Miten meni? Milloin tulokset selviävät?

Kielo kp 14/28-35 yk3

Vierailija
9/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

te kaikki puhutte noista ovislimoista aika paljon, ja nyt siis kysymään, mihin kohtaan ajoitatte oviksen limoista katsoen?? rupesi vaan mietityttämään kun eilen tunsin ihan selkeän oviskivun ja tänään tuli limat n.26h oviksesta....?

tietenkin tämäkin on yksilöllistä mutta nyt rupesi mietityttämään...

Vierailija
10/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat on myöhässä. Mutta olen varautunut jo tädin tuloon. Tänään olen ollut reissun päällä, joten on ollut rätti housuissa varmuuden vuoksi. Kävin ostaan greippimehuakin jo valmiiksi, raskaustestejä ja siteitä.

Noh, on ollut vähän " flunssainen" olo ja mittailin lämpöjä. Noin puoli astetta enemmän. Maitotuotteet maistuvat ihmeelliseltä ja väsymys painaa. Pahaa oloakin on silloin tällöin.

Juu, kuullostaa NIIN raskausoireilta, mutta kun testailin (oliko se la?) herkällä testillä negan, niin en usko että olisin raskaana kuitenkaan. Varmaan itse aiheutettuja " oireita" .

Arvatkaas olenko juossut vessassa tarkistaan, missä mennään??

Ei auta kun odotella ja piinailla... Ihanaa että täällä on jo paljon samassa veneessä menijöitä. NYT niitä plussatuulia kaivataan!!!

-fatmama 27/26, yk3-

Vierailija
11/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin minäkin tänne kirjoitella vaikka esittelyäni ei ole toukotuhisijoissa. Tänä aamuna sitten tein raskaustestin 32/28 kierroilla ja selvän plussahan sieltä tuli! Laskettu aika olisi siis kuukautisten mukaan 1.5.2008!! Jännittää kamalasti ja olo on ihmeellinen,vanhimmat lapset ovat jo teini-iässä ,nuorin 14v. Tuntuu siltä että on ihan kun ensisynnyttäjällä olo kun on niin kamalasti aikaa odotus-ja vauvatouhuista! Niin ja itse olen 36v...Huh nyt täytyy lähteä ulos tuulettumaan koirulin kanssa kun oma olo on niin sekava:)...Kovasti onnitteluja kaikille muillekin plussanneille ja toukotuhisijoille kovasti plussatuulia toivottaa miiu!!!

Vierailija
12/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Maria7 ja miiu70 plussista!

MiSalle ja Poltsille pidän peukkuja ettei täti tuu ja plussa ilmestyy testiin vaan vähän myöhemmin ++

Fatmama: Toivottavasti noi sun oireet tarkottais plussaa, mut tiedän kyllä et niitä voi myös kuvitella.. valitettavasti :(

Vielä tänään elättelin toiveita, et oisin raskaana, kun oli rinnat NIIN arat ja semmonen outo olo, mut nää johtui tädin tulosta.. niin ne vaan on samanmoisia oireita! No kyllä mä sen jo aavistin/tiesin, mut sitä vaan halus haaveilla.. No eikun kesäkuisiin siis, paremmalla onnella :)

Oikein paljon toivon tänne plussia ja hyvää jatkoa muutenkin kaikille!!!!

Emmuli kp 1/26-30

yk 2 lähtee tästä käyntiin, mutta nyt aktiivisemmin ;)

Vierailija
13/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiulle plussaonnittelut! Mahtaa olla vinkeetä tosiaan kun on noin iso ikäero lapsilla, siis tarkotan sitä, että tuntuu varmaan osittain olo kuin ensisynnyttäjältä, kun on aikaa edellisestä raskaudesta :) Isot onnittelut ja mukavaa odotusaikaa!!

fatmamalle tsemppiä, josko olis vielä hitunen toivoa plussasta.

Sain kans tuossa viime viikolla sen syntyy uusi ihminen -kirjan ja täytyy sanoa, että pääsi itku ku niin niitä joitain kuvia katselin. Mahdanko tuota raskauden onnea enää koskaan kokea..

Emmulille tätipahoittelut.

lastwish: pitkää pinnaa, toisaalta mene rivakasti uudestaan lääkäriin, jos tämä kierto yhtään alkaa vaikuttaa oudolta. Ettei vaan ala kahden viikon välein sulla vuotaa. Toivottavasti sulla pian normalisoituu kroppa.

Täällä muutamat jo piinailee tosissaan, tsemppiä ja plussatuulia teille!

Itse kävin tosiaan labrassa aamulla. Progesteronin tulosta saa ootella ens viikkoon, joten varaan lääkärille vasta sinne soittoajan, vaikka muut tulokset sais kuulla jo aiemminkin. Mut mitäpä täs kiirehtimään, vaikka toisaalta ei kyl milläään malttais viikkoa odottaa.

Hirvee vilutus päällä taas. Niin ku aina loppukierrosta. Lämmöt olleet nyt hyvät. Mähän viime kierrossa omin päin kokeilin ystävän ylimääräisillä lugesteron-lääkkeillä, mahtaakohan ne vielä vaikuttaa tähänki kiertoon? Mietin vaan, että onkohan tuo progesteroniarvo sittenkään ihan tavallinen nyt vai onko normaalia parempi. Harmi, jos viime kierto sitä vielä vääristää.

Menkkoja edeltävä tiputus alkanee torstaina tai perjantaina. Aion to-aamuna testata ekan kerran. Mulla on pari vilja-testiä kaapis. En ole koskaa niitä kokeillu, oon ny viime aikoina päättänyt testata eri testejä. Onko joku testannu noita vilja-testejä? Lähinnä mietin, että onko niissä selvä viivanpaikka, etten rupea sit kuvittelemaan liikoja, jos niissä torstaiaamuna jotain näkyy.

Mukavaa viikon jatkoa!

Koralli73 kp 21/n.27 dpo 7 yk14

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

Vierailija
14/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä piinailua tää viikko tulee olee...Tänään kp 27/30 ja aamulla alkoi kunnon menkkaoireet ala-vatsassa ja ristiselässä.

Toivottavasti ei pahene ettei tarvi ottaa buranaa. Mulla ylensä hirveet menkkakivut :( Täytyy nyt valmistautua siihen että kohta lorahtaa...höh!

No, mulla vasta yk1 meneillään, joten en kyllä uskalla edes hirveesti odottaa että ekalla olis tärpännyt. Saa nähdä...ovistestillä bongasin kaks viivaa ja siinä tienoilla oli kyllä täys touhu päällä :)

Onnea kaikille jotka ovat siirtyneet Odotus-puolelle ja tsemppiä muille kuumeilijoille :)

amigo

Vierailija
15/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minulla piinaviikko. Nyt kp21/n.27. Ajattelin jo perjantaina testat ekan kerran. Tosin vähän menkkaioreita ilmassa..Ei vielä edes hutsi testata, ettei joudu pettymään. Mukavampi olla tässä " olen ehkä raskaana" -fiiliksessä kuin ei-raskaana:)

Onnittelut uusille plussanneille!ja kaikille tsemmpiä!

Vierailija
16/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=limegreen]joka paikassa tuntuu olevan flunssaa nyt ihan kauheesti. tässä sitä vaan odotellaan, milloin se iskee itsellekin¿toivottavasti ei. en yleensä oo kuitenkaan kauheen usein kipeä¿

tänäänhän se mulla vasta onkin kp 32¿olin eilen vissiin etuajassa¿. no, edellinen kierto oli 36¿joten onpa tässä vielä aikaa tädin saapua¿. vaikka mieluiten jättäisi saapumatta

paljon on tällä viikolla meillä piinailuja¿ plussatuulia meille! 

onnea maria7:lle plussasta! ja miiu70:lle onnittelut plussasta! Tarrasukkia ja vauvaliimaa teille molemmille

Koralli: Miten tuollaisen lämpökäyrän saa tehdä itselle? pitääkö sinne jotenkin kirjautua? maksaako se? vai mitä?? tuo vaikuttaa hyvältä systeemiltä.

-orchidea yk3 kp 32[/color]

Vierailija
17/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kerennytkään aikoihin kirjoittaa, vaikka taustaillut olenkin aika ajoin...Täti saapuikylään tänään...tiputtelu alkoi jo viime viikolla. Aikasemmin ei tiputtelua ole ollut, mistähän voisi olla kyse? Onko se sitä keltarauhashormonin puutetta vai...no mut epätoivo alkaa vallata mielen...nyt siis yk 8 käyntiin...voi kunpa joskus saisi raskaana olla.

Ens vkolla aika gynelle ihan perustsekkaukseen, et kaikki ois kunnossa...Nyt on niin masentunut olo, etten osaa muuta kun omaan napaan tuijottaa. Onneks täällä kuulee aina plussa uutisiakin, se piristää mieltä ja valaa uskoa siihen, että joskus vielä itsekin saa tuon kauan odotetun plussan.

Vierailija
18/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan osaa auttaa mua?? sanokaa oonko mä vähä vainoharhanen ku meen heti terveyskeskukseen testiin?? ku tuntuu etten luottais nuihin apteekista saataviin :(

Vierailija
19/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

an-nuliini: minä sinuna varmaan varautuisin siihen pissatestiin, jos ei kerran puhelimessa ollut puhetta mistä on kyse. Neuvolan pissasta tehtävät raskaustestit taitaa olla kyllä ihan samoja mitä apteekistakin saa. Tosin omaa kokemusta asiasta ei ole.

Veritesti olisi luotettavin, mutta en tiedä kuinka hanakasti sitä tekevät. Tsemppiä ja toivottavasti tulis plussa!

orchidea: tuo ovusoftin softa on maksullinen, mut vähän vastaava on fertility friend: http://www.fertilityfriend.com/home/koralli. FF:llä on perustoiminnot ilmaiset eli sitä pystyy käyttämään ilman lunastamistakin.

Vierailija
20/67 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset