Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa "brasilialaisesta" vahauksesta

Vierailija
20.10.2008 |

Eli miten se tehdään? Vahataanko karvat myös ihan "alhaalta"? Voiko pienen tupsun jättää eteen?

Itseäni kiinnostaisi, koska tykkään olla melkein posliini (nimenomaan niin, että edessä pieni tupsu, ei muuta), mutta sheivailu on rasittavaa ja vaikka lopputulos on jees sen yhden päivän verran, seuraavana päivänä kasvaa jo sänki ja niitä näppyjäkin saattaa tulla. Haluaisin siis pysyvämmän lopputuloksen. Jotenkin tuntuu oudolta ajatukselta, että menisin reva levälläni karvoja poistattamaan... olenko vaan estoinen? :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moro. Huomenna ekan kerran brassiin. Oon vähän aiemmin sivuilta siistinyt mut nyt päätin otattaa kaikki kerralla pois loman kunniaksi. Oon tätä jo miettinyt pidempään että ei oo hetken mielijohde. Muutama kaveri näyttää myös siistivän, huomasin juhannussaunassa. Pitävätköhän ihan homona kun seuraavan kerran saunotaan yhdessä😁? Mitä mieltä yleensä miehet ovat jos kaverijoukossa on karvaton🤔?

Niin, miten on, miten (mies) suhtaudut jos kaverisi saunassa onkin yllättäen posliini? Varmaan yllättää enemmän jos itse et ole. Onko se naurettavaa, säälittävää, perverssiä, mitä? Pienen paikkakunnan uimahallissa näin vuosia sitten, olihan se yllättävä näky. Ehkä siitä lähti kipinä että jos vaikka itsekkin joskus... Oon lukenut miesten karvojen poistosta monelta sivulta, moni tykkää, myös moni nainen, jotkut eivät voi sietää. Moni taas, yllättäen, pitää homojen touhuna. Sori jos jankkaan aihetta mut kiinnostaa tietää mitä ajatuksia herättää miehissä. Voit siirtyä seuraavaan aiheeseen jos tämä ei kiinnosta.

Vierailija
22/31 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moro. Huomenna ekan kerran brassiin. Oon vähän aiemmin sivuilta siistinyt mut nyt päätin otattaa kaikki kerralla pois loman kunniaksi. Oon tätä jo miettinyt pidempään että ei oo hetken mielijohde. Muutama kaveri näyttää myös siistivän, huomasin juhannussaunassa. Pitävätköhän ihan homona kun seuraavan kerran saunotaan yhdessä😁? Mitä mieltä yleensä miehet ovat jos kaverijoukossa on karvaton🤔?

Niin, miten on, miten (mies) suhtaudut jos kaverisi saunassa onkin yllättäen posliini? Varmaan yllättää enemmän jos itse et ole. Onko se naurettavaa, säälittävää, perverssiä, mitä? Pienen paikkakunnan uimahallissa näin vuosia sitten, olihan se yllättävä näky. Ehkä siitä lähti kipinä että jos vaikka itsekkin joskus... Oon lukenut miesten karvojen poistosta monelta sivulta, moni tykkää, myös moni nainen, jotkut eivät voi sietää. Moni taas, yllättäen, pitää homoje

Olen yleensä itsekin posliini, joten ei siten hetkauta. Ajattelen samoin kuin naisesta, jolla posliini: Haluaa pitää huolta ulkonäöstään ja/tai on mukavuuden haluinen , sekä on todennäköisesti seksuaalisesti aktiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet ollut ja mistä sait idean ajeluun? Onko tuttavasi kommentoinut mitään?

Vierailija
24/31 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miten on, miten (mies) suhtaudut jos kaverisi saunassa onkin yllättäen posliini? Varmaan yllättää enemmän jos itse et ole. Onko se naurettavaa, säälittävää, perverssiä, mitä? Pienen paikkakunnan uimahallissa näin vuosia sitten, olihan se yllättävä näky. Ehkä siitä lähti kipinä että jos vaikka itsekkin joskus... Oon lukenut miesten karvojen poistosta monelta sivulta, moni tykkää, myös moni nainen, jotkut eivät voi sietää. Moni taas, yllättäen, pitää homoje

Aika lailla edellisen kommentoijan linjoilla. Jos siistii alapäätään, on se mulle lähinnä merkki siitä, että eroottisuus ja seksi kiinnostaa ja kyseiselle kaverille siistiminen toimii keinona siihen. Tiettyä itsevarmuutta ja itsensä kanssa sinut olemista se myös minulle henkii. En ymmärrä mitä tekemistä sillä pitäisi olla homouden kanssa. Ja huomautuksena, edelläoleva ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö luomukarvainenkin yhtä lailla tykkäisi seksistä ja erotiikasta, mutta ajeltu karvoitus nyt vain on selkeä merkki siitä.

Itselleni ei ole ongelmaa esiintyä ajeltuna, joskaan en pidä ihan täysposliinia vaan jätän pienen tupsun päälle. En pidä juuri parranajoa kummempana juttuna.

Vierailija
25/31 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat VÄHENTÄÄ hikoilua ja parantaa hygieniaa. Sekä kainalossa että pildelssä. Siistin daiskkin,  mutta en poista.

Vierailija
26/31 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös menossa ekaa kertaa brassiin ensi viikolla ja ajattelin vetäistä kaikki sileäksi loman alkamisen kunniaksi. Kertokaa kokeneemmat, paljonko se sattuu ja miten koko toimitus käytännössä menee alusta loppuun? 

Vierailija
27/31 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myös menossa ekaa kertaa brassiin ensi viikolla ja ajattelin vetäistä kaikki sileäksi loman alkamisen kunniaksi. Kertokaa kokeneemmat, paljonko se sattuu ja miten koko toimitus käytännössä menee alusta loppuun? 

Mulla on neljän kerran kokemuksella näin: alapää pyyhitään puhtaaksi kokonaan, seuraavaksi talkki joka paikkaan. Sit on kysytty että mitenkä paljon otetaan tai jätetään, mulla on ollut helppo koska kaikki pois. Ensin nivuset ja sieltä pikkuhiljaa keskemmälle. Kassien ja peniksen reuna on ollut pahin, se sattuu. Sit kassit, jalat on milloin mitenkin, välillä koukussa ja välillä jalkapohjat vastakkain. Jos sokeroidaan persvako, osa tehdään selällään jalat koukussa mahan päällä ja lopuksi kyljellään, ylempi polvi taivutettuna koukkuun. Toisella kädellä pidetään pakarasta kiinni jotta rakoon tulee tilaa. Kun on valmis, kaikki pyyhitään ja rasvataan. Lopuksi oon saanut ohjeet hoitoon, kuorinnat ym. Sitten enää kassan kautta ja heippa, seuraavaan kertaan 😉.

Itsellä kipu ei mikään mahdoton, kyllä sen kestää. Koko ajan karvan kasvu on vähentynyt ja karva heikentynyt. Olen opetellut tekemään brassin itse, aika sotkuista😁 kun ei oikein vielä suju. Viimeksi eilen kun tein, oli enää hajakarvoja mitkä oli ohuita ja lähti irti ilman mitään kipua. Ammattilaisen käsissä pääsee paljon helpommalla.

Vierailija
28/31 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on neljän kerran kokemuksella näin: alapää pyyhitään puhtaaksi kokonaan, seuraavaksi talkki joka paikkaan. Sit on kysytty että mitenkä paljon otetaan tai jätetään, mulla on ollut helppo koska kaikki pois. Ensin nivuset ja sieltä pikkuhiljaa keskemmälle. Kassien ja peniksen reuna on ollut pahin, se sattuu. Sit kassit, jalat on milloin mitenkin, välillä koukussa ja välillä jalkapohjat vastakkain. Jos sokeroidaan persvako, osa tehdään selällään jalat koukussa mahan päällä ja lopuksi kyljellään, ylempi polvi taivutettuna koukkuun. Toisella kädellä pidetään pakarasta kiinni jotta rakoon tulee tilaa. Kun on valmis, kaikki pyyhitään ja rasvataan. Lop

Kiitos perusteellisesta kuvailusta! Voin uskoa, että tulee sattumaan. Multa on kerran sokeroitu sääret ja kipeää teki sekin. Voin vaan kuvitella kun sama tehdään häpyhuulille... Mutta kaiketi se kipu on sen arvoista. Selviää ensi viikolla :) 

Vierailija
29/31 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein huomaan että joku työntää sormea peppuuni hoidon aikana.

Pitääkö siitä ilmoittaa?

Toisaalta se tuntuu mukavalta

Vierailija
30/31 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein huomaan että joku työntää sormea peppuuni hoidon aikana.

Pitääkö siitä ilmoittaa?

Toisaalta se tuntuu mukavalta

Käy pesemässä se sormesi kun homma on ohitse.

Vierailija
31/31 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin myös ens viikolle ekan brassin, osaks tän ketjun innoittamana. Sit näkee onko se oma juttu ja menenkö uudestaan. Kauan aikaa sit varasin ajan mut sit jänistin ja peruin ajan. Pari kaveria käy säännöllisesti, kysyin kun näin heidät alasti saunassa. Ovat jopa varanneet peräkkäiset ajat eivätkä pitäneet sitä ihmeempänä kuin parran ajoa. Toinen poistattaa jopa rintakarvansa, toisella niitä ei juuri ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi