Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HELMET uuteen viikkon***

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin pahoillani puolestasi. Viestistäsi jäi niin sanattomaksi. Voimia koko teidän perheelle!

-Nojanda

Vierailija
42/45 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti voimia sinulle sininenkirsikka!! :( Oikein kyynel tuli silmään kun luin uutisesi...

Itse en ole pitkään aikoihin ehtinyt oikein koneelle, joten nopsasti luin kirjoituksenne, enkä enää muista kunnolla kuka mitäkin kirjoitti. Mahan kasvusta oli puhetta, minullakin vatsa kasvanut jo niin isoksi ettei sitä enää millään pysty peittelemään, vaikka viikkoja onkin vasta reilut 13, mutta kun toista odotellaan...

Jumppaamisesta: itse ajattelin aloittaa taas äitiysjoogassa käymisen, kävin edellisessäkin raskaudessani ja tykkäsin kovasti. Varsinkin hektisen työpäivän jälkeen rentoutti kovasti, suosittelen! Nyt olen hoitovapaalla vielä, mutta täytyyhän sitä saada välillä " lomaa" tuosta esikoisestakin ja omaa aikaa itselle sekä masuasukille!

Synnytyksestä: Esikoisen synnytys otti kovasti voimille sekä fyysisesti että henkisesti, alakautta synnytin ja imukuppia lopulta tarvittiin. Vaikka synnytkseni oli aika " raju" ja palautuminen siitä kesti kauan, niin ei minulle kyllä siitä mitään traumoja jäänyt eli rauhallisin mielin menen tätä toistakin synnyttämään. Synnytystä kun ei itse voi mitenkään ohjata, muuta kuin yrittämällä rentoutua supistusten välillä (tuo äitiysjoogassa käyminen auttoi siihen). Olen ajatellut että menee miten menee, mutta alakautta toivoisin pystyväni tämänkin lapsen synnyttämään.

Minulla on tuo väsymys palannut takaisin, vaikka muuten kaikki raskausoireet katosivat parisen viikkoa sitten. Vatsa tosiaan täyttyy tosi nopeasti kun syö, usein tulee syötyä vain pikkuannoksia. Suklaata on alkanut tehdä hirmuisesti mieli!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

T: Kassiopeia rv 13+3 ja taapero 1 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin taas polilla selvittämässä tilannetta.

Eilen tosin teimme jo miehen kanssa päätöksen jättää pienokaisen Jumalan käsiin. Uskomme että Jumalalle kaikki mahdollista ja ihmeitä tapahtuu!!!

Polilla toinen lääkäri kuin eilen, onneksi! Tämä lääkäri totesi tutkittuaan, että nyt näyttäisi vuotavan vain verta, (eikä sitäkään enää tule kuin tuhrua). Sitten tarkasteli ultralla ja totesi olevansa positiivisesti yllättynyt tilanteesta. Vauva elossa ja voi hyvin ja vettäkin kohdussa ihan hyvä määrä, vaikkakin vähemmän kuin normaalisti. Sanoimme että emme halua keskeytystä, vaan seurata tilannetta. Totesi että ei meillä ole mikään kiire, hyvin voimme tilannetta seurata. Muuta ei voida tehdä, kuin odottaa ja elää päivä/viikko kerrallaan. Seuraava kontrolli polille ens torstaina.

Nyt siis elämme päivä/viikko kerrallaan ja rukoillaan et saadaan viikkoja kasaan tarpeeksi.

t: toiveikas sininenkirsikka ja sisukas kuopus 17+6

Vierailija
44/45 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään perinnöllisyyspolille et onko mun lapsivesinäyte tulos tullut niin ei ollut vielä.Tänäänhän on se tasan kaksi viikkoa kun se otettiin.Kätilö sanoikin mulle et oottele rauhassa kyllä hän heti soittaa kun tulos tulee ja ensi maanantainahan se vasta aiko soittaakin,mutta itellä vaan on niin kiire saada tietää tulos.

Käyttekö muuten muut missään äiti-lapsi kerhossa?Minä käyn nuorimmaisen kans aina ku on vapaata torstaisin niin käymme.Siellä on tosi kiva vaihtaa kuulumisia toisten äitien kans.Ja sit siellä on mun yksi entinen koulukaveri ja hän oottaa kans vauvaa,3 viikkoa ennemmin laskettuaika entäs mulla.

anna_liisa 17+1

Vierailija
45/45 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että kaikki on kuitenkin parempaan suuntaan. Eihän sitä tiedä vaikka kaikki menisi ihan hyvin.. Ja niinkuin sanoit Jumalalle kaikki on mahdollista ja siihen voitte luottaa. Onhan se vaikeaa kun ei tiedä mitä tuleva tuo, mutta aina on toivoa. Toivon että pikkuisenne saa kasvaa rauhassa niin että viikkoja on todella kertynyt tarpeeksi. Voimia teille vielä!

anna_liisa: Ymmärrän että olet malttamaton. Itse varmaan olisin ihan mahdoton tuollaisessa tilanteessa. Koita nyt jollain tavalla yrittää sulkea tuo asia mielestäsi muutamaksi päiväksi niin se nopeuttaa ajan kulumista, ehkä. Ja kyllä se maanantai sieltä tulee vaikka aika menisikin hitaasti. Voimia odottamiseen!

Suan

16+1