Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras flirtti mitä olet saanut?

Vierailija
26.08.2007 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos mies näyttää viihtyvän seurassanne ja teille tulee hänen katseestaan, hymystään, sanoistaan tms. mukava pikku vipinä mahanpohjaan ja teidän tekee mieli olla naisellisia, niin hän luultavasti vähän flirttailee.

Ei ole jotain tiettyä elettä tai ilmettä, joka on aina flirttiä. Voi hymyillä flirttailevasti tai ei-flirttailevasti jne. Flirtti on hienovaraista ja elää ihmisten välisessä kanssakäymisesssä. Joidenkin välillä sitä on enemmän kuin toisten.

2/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15:

No ihan tosissaan kysyin, en ehkä hoksaa. olen kai sosiaalisesti taitamaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoimme matkaamme hyvillä mielin.

Toinen muisto on kauempaa ajassa. Eräs ulkolainen mies lauloi mulle Lionel Richien Hello' ta. ;-)

En tykkää ylipäällekäyvistä flirteistä. Perään vislailu on junttia. Flirttiin kuuluu, että sen jälkeen jätetään toinen rauhaan.

Vierailija
4/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hauskoja ollut sanatkin mm " sä oot kauniimpi kuin karita tuomola" ja " ooksä hammaslääkäri kun sulla on noin upee hymy"

Vierailija
5/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs mies ei unohdu. Aina kun sattumalta näemme niin kertoo minun olevan päiväunensa, herkkupeppuineni :)

Vierailija
6/36 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän ihastunut erääseen työkaveriin ja arvelin, että hänenkin puoleltaan on ehkä jotain ilmassa. Pokka piti kuitenkin molemmilla hyvin. Sitten kerran mies tuli huoneeseeni kysymään jotain työasiaa. Puhuimme asian normaalisti läpi. Kun mies oli lähdössä, hän hymyili, minä hymyilin, ja yhtäkkiä tajusimme uponneemme toistemme silmiin... Ajantaju katosi, pokkanaamarit putosivat, kaikki hävisi ympäriltä. Oli vain kaksi ihmistä katsomassa toisiaan hullaantuneina...

Tuosta hetkestä ei puhuttu koskaan jälkeenpäin. Ehkä parempi niin, mutta en ikinä unohda sitä...

Vierailija
7/36 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näemme katsomme toisiamme niin kuin rakastuneet, vaikka emme ole ikinä edes jutelleet. En edes haluaisi jutella hänen kanssaan, ettei lumous mene rikki. Nolointa oli, kun olin anopin kanssa kaupungilla ja tämä mies tuli vastaan ja katsoi taas silleen. Anoppi kysyi, että kuka tuo mies oli. Sanoin, että se oli yksi tuttu muusikko. (Muusikko kyllä, mutta ei tuttu)

Vierailija
8/36 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin vähän ihastunut erääseen työkaveriin ja arvelin, että hänenkin puoleltaan on ehkä jotain ilmassa. Pokka piti kuitenkin molemmilla hyvin. Sitten kerran mies tuli huoneeseeni kysymään jotain työasiaa. Puhuimme asian normaalisti läpi. Kun mies oli lähdössä, hän hymyili, minä hymyilin, ja yhtäkkiä tajusimme uponneemme toistemme silmiin... Ajantaju katosi, pokkanaamarit putosivat, kaikki hävisi ympäriltä. Oli vain kaksi ihmistä katsomassa toisiaan hullaantuneina...

Tuosta hetkestä ei puhuttu koskaan jälkeenpäin. Ehkä parempi niin, mutta en ikinä unohda sitä...

Vierailija
9/36 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
10/36 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aika mieletön flirtti - en tosin reagoinut siihen mutta muutamaa kuukautta myöhemmin keskustelimme asiasta ja olihan ne kukat tarkoituksella annettu:)

Vierailija
11/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun talentti menee täällä ihan hukkaan. Helmiä sioille jne. Kiitos kuitenkin kun olet olemassa.

Terv. salainen Vierailija eiku ihailija

Vierailija
13/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammoin opiskeluaikoinani olin harjoittelussa ja samassa työpaikassa oli myös harjoittelijana yks jumalattoman komea ikäiseni nuorimies. Olin menossa muutaman työkaverin kanssa Taiteiden Yöhön ja kokoonnuttiin työpaikalla. Mulla oli siisti juhlalook ja lyhyt joustohame. Tuo poika sattui olemaan töissä ja mut nähdessään nojautui työtuolissaan taaemmas, siirsi tuolia että näki paremmin ja laski silmäluomiaan alemmas ja ilmiselvästi nautti näkemästään. Se katseen tiiviys jäi kirkkaasti mieleen. Harmi että olin tuolloin varattu eikä jutusta tullut mitään, harjoittelujaksot loppuivat pian enkä ole poikaa sen jälkeen nähnyt.. huokaus.

Toinen mieleen jäänyt juttu oli kun baarissa viereen tuli puolituttu miekkonen ja pahoitteli auki olevaa suutaan. Kun kuulemma minut nähdessään ei nenän kautta saa riittävästi happea jolloin suu aukeaa. =D

Vierailija
14/36 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä aika mieletön flirtti - en tosin reagoinut siihen mutta muutamaa kuukautta myöhemmin keskustelimme asiasta ja olihan ne kukat tarkoituksella annettu:)

Vierailija
15/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla oli siisti juhlalook ja lyhyt joustohame. Tuo poika sattui olemaan töissä ja mut nähdessään nojautui työtuolissaan taaemmas, siirsi tuolia että näki paremmin ja laski silmäluomiaan alemmas ja ilmiselvästi nautti näkemästään. Se katseen tiiviys jäi kirkkaasti mieleen.

[sarkasmi] Niin. Jos saman olisi tehnyt 55-vuotias lihava varastomies, katse ei olisi ollut läheskään niin tiivis ja ihana. [/sarkasmi]

Toinen mieleen jäänyt juttu oli kun baarissa viereen tuli puolituttu miekkonen ja pahoitteli auki olevaa suutaan. Kun kuulemma minut nähdessään ei nenän kautta saa riittävästi happea jolloin suu aukeaa. =D

Noi on NIIIIN säälittäviä. Jos pitää jostain keksiä tai opiskella iskulauseita, ei tyypin mielikuvitus ja itseluottamus ole sillä tasolla, että kiinnostaisi alkaa lähemmin tutustumaan.

Vierailija
16/36 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin soittamaan päivystävän lääkärin katsomaan erästä potilasta.

Päivystävä oli minulle tuntematon vähän vanhempi mies.

Olimme menossa tippakorin kanssa huoneeseen, kun kysyin ohimennen laittaako hän tipan. Mies pysähtyi ja katsoi silmiin ja sanoi, että noiden silmien edessä teen mitä vain.

Punastuin ja menin aivan hämilleni. Potilaskin tuli hoidettua, mutta tilanne jäi mieleen.

Vierailija
17/36 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
18/36 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä on silmäniskut tai iskurepliikit!

Vierailija
19/36 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ällöä on silmäniskut tai iskurepliikit!

mutta kaverien kesken tällainen kieli poskessa flirttailu on hauskaa. Minulla on pari miespuolista kaveria, joiden kanssa jutut menevät tuosta vielä pitemmällekin - jopa strippausehdotuksiin asti. Eikä niissä mitään ällöttävä ole, ne ovat vain kaverien välistä kiusoittelua ja hupsuttelua.

Vierailija
20/36 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellin yökerhossa tutun miespuolisen kaverin kanssa. Seksikästä tanssia välittämättä toisista, päätös livahtaa taksilla seksimään ja jättää kaikki tutut keskenään kuutamouinnille-ja ihmeissään, koska se oli suunnitelmissa tuona ihmeellisenä iltana. Kiihkeä yö ja samppanjaa pullonsuusta aina välillä seksin aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi