Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras flirtti mitä olet saanut?

Vierailija
26.08.2007 |

Kommentit (36)

21/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän näköiset ja siistit miehet sen sijaan flirttailevat aivan ihanasti :)

Vierailija
22/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borgå72:

Hyvän näköiset ja siistit miehet sen sijaan flirttailevat aivan ihanasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

11:

Miten ne flirttaa ihanasti?

Vierailija
24/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borgå72:

11:

Miten ne flirttaa ihanasti?

25/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

13:

Millainen on flirttaava vartalonkieli?

Vierailija
26/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borgå72:

13:

Millainen on flirttaava vartalonkieli?

Vierailija
27/36 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies näyttää viihtyvän seurassanne ja teille tulee hänen katseestaan, hymystään, sanoistaan tms. mukava pikku vipinä mahanpohjaan ja teidän tekee mieli olla naisellisia, niin hän luultavasti vähän flirttailee.

Ei ole jotain tiettyä elettä tai ilmettä, joka on aina flirttiä. Voi hymyillä flirttailevasti tai ei-flirttailevasti jne. Flirtti on hienovaraista ja elää ihmisten välisessä kanssakäymisesssä. Joidenkin välillä sitä on enemmän kuin toisten.

Vierailija
28/36 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mulla oli siisti juhlalook ja lyhyt joustohame. Tuo poika sattui olemaan töissä ja mut nähdessään nojautui työtuolissaan taaemmas, siirsi tuolia että näki paremmin ja laski silmäluomiaan alemmas ja ilmiselvästi nautti näkemästään. Se katseen tiiviys jäi kirkkaasti mieleen.

[sarkasmi] Niin. Jos saman olisi tehnyt 55-vuotias lihava varastomies, katse ei olisi ollut läheskään niin tiivis ja ihana. [/sarkasmi]

Toinen mieleen jäänyt juttu oli kun baarissa viereen tuli puolituttu miekkonen ja pahoitteli auki olevaa suutaan. Kun kuulemma minut nähdessään ei nenän kautta saa riittävästi happea jolloin suu aukeaa. =D

Noi on NIIIIN säälittäviä. Jos pitää jostain keksiä tai opiskella iskulauseita, ei tyypin mielikuvitus ja itseluottamus ole sillä tasolla, että kiinnostaisi alkaa lähemmin tutustumaan.

Vierailija
29/36 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana olin yökerhossa ja kävelin baaritiskille ostamaan juotavaa. Vastaan tuli pitkä ja komea mies, ja katseemme nauliutuivat toisiimme koko ajaksi, kun ohitimme toisemme. Käännyin ympäri ja hän myös ja hän sanoi " Sä oot kaunis, mihin oot menossa?" Ja sitten menimme yhdessä tiskille. Tapailimme noin pari viikkoa, hän oli uskomattoman hyvä suutelija, mutta tyhmä kuin saapas (sori vaan), joten se jäikin sitten aika lyhyeen.

Itsetuntoa kohotti myös se, kun eräs mies baarissa sanoi minulle: " Sä oot ihan Shakiran näköinen." No joo, en nyt tiedä, mutta kyllä se lämmitti...

Ihanaa oli myös se, kun oma poikaystävä, nyttemmin aviomies, hehkutti puolisen vuotta tapaamisemme jälkeen kavereilleen, että oli ihan myyty, kun näki minut ekan kerran. Sitten hän alkoi laulaa Popedan Pitkä kuuma kesä -biisiä (juu oltiin hieman juotu): " Hän oli tosi upee näky lyhyessä kesämekossaan..." ja kaikki kaverit lauloi mukana. Sain serenadin keskellä katua... :)

Voi että, those were the days...

Vierailija
30/36 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ollut oikomisraudat pari vuotta ja sain ne pois 13 v. Sitten olin 14 v ja risteilyllä eräs mies istui viereisessä pöydässä ja sanoi: " Sun hampaat on kuin elefantinluuta, niin valkoiset ja kauniit. Ihana hymy!" Ette usko, kuinka hyvältä entisestä vinohampaasta silloin tuntui. Eikä se mies sitten enää muuta sanonut, jatkoi syömistään.

Vierailija
31/36 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla oli ollut oikomisraudat pari vuotta ja sain ne pois 13 v. Sitten olin 14 v ja risteilyllä eräs mies istui viereisessä pöydässä ja sanoi: " Sun hampaat on kuin elefantinluuta, niin valkoiset ja kauniit. Ihana hymy!" Ette usko, kuinka hyvältä entisestä vinohampaasta silloin tuntui. Eikä se mies sitten enää muuta sanonut, jatkoi syömistään.

Vierailija
32/36 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Ällöä on silmäniskut tai iskurepliikit!

mutta kaverien kesken tällainen kieli poskessa flirttailu on hauskaa. Minulla on pari miespuolista kaveria, joiden kanssa jutut menevät tuosta vielä pitemmällekin - jopa strippausehdotuksiin asti. Eikä niissä mitään ällöttävä ole, ne ovat vain kaverien välistä kiusoittelua ja hupsuttelua.

Vierailija
33/36 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itseasiassa työkeikalla ja tapasin tämän tunnetun, komean urheilijan. Olin silloin alkuraskaana, joten en todellakaan parhaimmillani. Finnejä naamassa ja turvonnut vatsa :) Juttu luisti kuitenkin tämän urheilijan kanssa tosi hyvin ja hän oli äärettömän mukava. Lopuksi sitten pyyteli epävirallisesti treffeillekkin :) Olin kyllä todella otettu ja jos en olisi varattu nainen (ja raskaana) niin oisin kiljuen karjuen tarttunut tuohon tilaisuuteen...

Kyllä itsetunto kohosi kerta rysäyksellä tällä mammalla :)

On minua ennenkin komet ja tunnetut henkilöt iskeneet, mutta silloin olen ollut laitettuna ja kaunis itsekkin. Jotkut ihmiset osaavat näköjään arvostaa hyviä keskustelu taitoja :)

Vierailija
34/36 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsevarmana, hymyten, julkeasti enkä ollut koskaan nähnyt komeampaa...

Toiseksi paras oli asiakas, joka kävi säännöllisesti kosiskelemassa ja ihailemassa minua. Kuulostaa ehkä kamalalta, mutta hän oli ihana vilpittömyydessään ja rohkeudessaan. Olisin ollut mennyttä, mutta olin jo löytänyt omani.

Vierailija
35/36 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kiitin seurasta ja tansseista, oli parit hitaat tanssittu. Poika vastasi hyvän yön toivotuksella " nuku hyvin ja näe yhtä kauniita unia kuin itsekin olet" . Säästin sitä kännyn muistissa monta vuotta ja aina lämmitti mieltä.

Vierailija
36/36 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kävikö kipeää kun putosit. Kun tyttö on ihan ymmällään niin mies vastaa siihen " kun olet tuollainen enkeli" .

Näin kysyikin minulta eräs flirttaaja. Olin kuitenkin lukenut lehdestä ko. flirtin ja sanoinkin sen flirttaajalle. Siihen hän vastasi: ai, luemme samoja lehtiäkin.... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän