Millä renkailla hankin Teutonian vaunut?
Olen hankkimassa uusia vaunuja ja luultavasti valitsen merkiksi tällä kertaa Teutonian. Pyörät ovat vapaasti valittavissa laajasta valikoimasta. Minulla on aikaisempaa (ihan hyvää) kokemusta Brion isoista ilmakumirenkaista, joita ei juuri koskaan ole tarvinnut pumpata ja jotka ovat olleet tosi kestävät ja kaikin puolin hyvät. Millaisia pyöriä teillä muilla on Teutonian vaunuissa? Millaiset on esim. ilmakennorenkaat? Kehu tai hauku omiasi. Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (4)
Meillä oli Teutonian yhdistelmät ja niissä ilmakumirenkaat. Pumpattiin vissiin kerran noin kolmen vuoden aikana. Kulkivat kuin itsestään maastossa kuin maastossa, myös syvässä lumessa ja sohjossa. Olin niihin todella tyytyväinen, sekä itse vaunuihin, että renkaisiin. Minä suosittelen lämmöllä sekä Teutonian vaunuja, että ilmakumirenkaita!!
Meillä vuosia olleet kovassa käytössä, pumpattu muutaman kerran, eikä koskaan mitään ongelmia. Tosi huolettomat ovat!
Ihanan kevyesti kulkee =). Suosittelen siis näitä...
Minä suosin ilmakennoja enkä muita ottaisi. Ollut sekä Hartanin vaunuissa että nyt Teutonian Timmyissä.
Meillä on Teutonia Rockyt ilmakennopyörillä. Olemme olleet niihin erittäin tyytyväisiä, erityisesti siitä syystä, että ne ovat huolettomat. Ei tarvitse pumpata eikä pelätä renkaan puhkeamista ja kulkevat hyvin. Eli voin suositella ;o)