Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajan palkka yksityisellä?

Vierailija
26.08.2007 |

Olen menossa ensi viikolla haastatteluun yksityiselle. Työ tulis olemaan päivätyötä ma-pe.

Haastattelija sanoi puhelimessa että minun pitää miettiä ennen haastattelua mikä on palkkatoiveeni.

Olen aina ollut kunnalla töissä eikä hajuakaan yksityisen palkoista.

Joten olisikohan täällä ketään yksityisen sairaanhoitajaa, labrahoitajaa tmv joka ystävällisesti osaisi hieman auttaa tässä palkka-asiassa että en myisi itseäni liian halvalla tai sitten että minut naurettaisiin ulos liian korkan palkkatoiveen vuoksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen menossa ensi viikolla haastatteluun yksityiselle. Työ tulis olemaan päivätyötä ma-pe.

Haastattelija sanoi puhelimessa että minun pitää miettiä ennen haastattelua mikä on palkkatoiveeni.

Olen aina ollut kunnalla töissä eikä hajuakaan yksityisen palkoista.

Joten olisikohan täällä ketään yksityisen sairaanhoitajaa, labrahoitajaa tmv joka ystävällisesti osaisi hieman auttaa tässä palkka-asiassa että en myisi itseäni liian halvalla tai sitten että minut naurettaisiin ulos liian korkan palkkatoiveen vuoksi.

Minä olen yksityisellä töissä työaika 8.15-16 ja yhetnä päivänä 8-16 , ja yhtenä 8.15-14. Olen valmistumisen jälkeen ollut töissä 3 vuotta sairaanhoitajan hommissa kunnalla. Sitten siirryin yksityiselle, selvitä työterveysasiat mitä kuuluu? loma-asiat ja jos olet sairaana milloin tarvitaan lääkärin todistus. Minulle maksetaan 2078 /kk enkä työskentele pääkaupunkiseudulla eli 1 palkkaluokassa. Ensin tinkasivat alempaa palkkaa jotain 1880 euron luokkaa, sanoin että perehdytyksen ajan se käy mutta sitten haluan ko. palkan. Eihän siinä ole järkeä jos on keikkalainen yksityisellä saisi parempaa kuin vakituisena, koska keikkalaiselle maksavat matkakulut ja hälytysrahaa.

tsemppiä ja arvosta itseäsi

Vierailija
2/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan tuon saa kunnaltakin

eli itse en siirtyis tuolla palkalla yksityiselle edes päivätyön voimalla

vaatisin ainakin sen mitä saan lisien kera omasta työstäni

eli noin 2400-2500e

nyt peruspalkkan ion noin 22000

ainakin pääkaupunkiseudulla on moni siirtynyt yksityiselle ja saanut päivätyöstä saman kuin vuorotyöstä lisien kera ovat saaneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se riippuvainen työkokemuksesta ja työstäkin. Toiset ARVOSTAVAT pelkkää päivätyötä. Laske paljonko saisit vuorotyöstä ja ehdota sitä , en usko että maksavat muutaman vuoden työkokemukesta 2500 bruttona.

Vierailija
4/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikassa kunnalla 1905e ja tein sielläkin päivätyötä. Työkokemusta löytyy 4.5 vuotta.

T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi