Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IP OSOITTEESTA???

Vierailija
26.08.2007 |

http: // www . ip-adress . com/

http: / / www. whatismyip . com/

Näyttääkö teillä molemmissa samaa ip-ositetta? mulla näyttää kahta eri osoitetta. Ylempi osoite ei vaihdu, mutta alempi vaihtuu usein. Miksihän??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla näyttää eriä koska liikenne kulkee proxyn kautta ja toisilla molemmat samaa koska välissä ei proxya. banni annetaan luultavasti proxyn IP:lle.

Vierailija
2/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on itse laitettu niin selaimen asetuksista pois

jos on operaattorin laittama pakkoproxy niin et mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan joskus nikillä ja joskus vieraana, koska en halua paljastaa kaikkia asioitani omilla nikeillä. Mulla on vaihtuva ip mutta mitä hyötyä siitä keskusteluissa, jos modet tarkkailee tota proxya?

Vierailija
4/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on jo pois sieltä niin et saa sitä mitenkään pois päältä. älä tee tästä pakkomiellettä kun et edes ymmärrä teknisiä faktoja asiasta. sen proxyn takana on tuhansia muitakin.

Vierailija
5/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

te, joilla vaihtuu IP on ns. dynaaminen IP = se vaihtuu aina välillä (en nyt muista millä aikavälillä)

Vierailija
6/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Start/Aloita

Run/Suorita

kirjoita komennoksi cmd

anna komento ipconfig

Vierailija
7/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on hauska systeemi kun voin vaihtaa ip-osoitetta koko ajan kirjautumalla ulos ja sitten takaisin sisään yliopiston verkkoon. Joka kerta sisäänkirjautuessa saa uuden ip:n. :)

Vierailija
8/8 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi siellä ei viitsi enää kirjotellakaan. täällä modet ei ehkä tarkkaile niin paljo kuka mitäki kirjottaa, ku suurin osa kirjottaa harmaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme