Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtuukohan Benettonin koko 6/8 tytölle, joka käyttää 130cm kokoa?

Vierailija
26.08.2007 |

Eli ovatko reiluja kooltaan nuo Benettonin vaatteet vai eivät?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kokoa 10.



Jos on jokin huutismyyjä tms. niin kysy mitat myyjältä. Kauppaan mennessä olen taas ottanut lapselle sopivista vaatteista kotoa mitat mukaan ja pistänyt myyjän mittaamaan vaatteen tiskillä ennenkuin ostan sen. Näin ei tarvi ottaa lasta mukaan mittatikuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä