Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Huh! Näin tänään äidin, jolla vauva kantoliinassa ja äiti veti tupakkaa!
26.08.2007 |
Miten saattoikin olla vastenmielinen näky!
Kommentit (2)
Ihan totta, pahaa teki niin että mahasta väänsi.
Sanoinkin kohdalla (kuljin ohi) että " tumppais ton röökin äkkiä tai laittais lapsen edes vaunuihin!"
Hyih.. en vaan saa näkyä pois mielestäni!
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On se niin väärin, että toiset eivät saa lapsia lainkaan ja sitten sellaiset, joilla ei ole sen vertaa järkeä päässä, että tajuaisivat edes vähän tinkiä omista pahoista tavoistaan suojellakseen lastaan, sikiävät kuin kanit..