Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh! Näin tänään äidin, jolla vauva kantoliinassa ja äiti veti tupakkaa!

Vierailija
26.08.2007 |

Miten saattoikin olla vastenmielinen näky!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin, että toiset eivät saa lapsia lainkaan ja sitten sellaiset, joilla ei ole sen vertaa järkeä päässä, että tajuaisivat edes vähän tinkiä omista pahoista tavoistaan suojellakseen lastaan, sikiävät kuin kanit..

Vierailija
2/2 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta, pahaa teki niin että mahasta väänsi.

Sanoinkin kohdalla (kuljin ohi) että " tumppais ton röökin äkkiä tai laittais lapsen edes vaunuihin!"



Hyih.. en vaan saa näkyä pois mielestäni!



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla