Lue keskustelun säännöt.
Nyt se iski.. elämän ekaa kertaa vauvakuume!
08.09.2007 |
Esikoinen 1½ vuotta jota aloimme häiden jälkeen tekemään vain kun ylensä avioliitossa on lapsia. Mutta nyt ihan hillitön vaivakuume!! Mutta mahtuukohan kaksi lasta kolmioon vai onko asunnon vaihto edessä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla