Heinäkuisten vko 43
Kommentit (27)
Pari päivää on kuvottanut enemmän tai vähemmän koko ajan. Esikoisesta ei ollut pahoinvointia ollenkaan, mutta nyt mielikuvitus laukkaa ja mietin, voisiko tämä sittenkin olla raskausoire. Voiko näin varhain olla tällaisia tuntemuksia - olisiko jollain kokemusta?
Tsemppiä, iloa ja valoa kaikille! Ja tietysti roppakaupalla tärppionnea.
valpuri 22/28-30
Niinpä ne mollaamani Kotitestin ovistestit antoivat jymy-yllätyksen viikonloppuna. Perjantain testi ei näyttänyt testiviivan vilaustakaan ja ajattelinkin että niinhän se taas on näiden testien kanssa, että tyhjiä mulla tulee, mutta lauantaina antoikin haalean testiviivan ja eilen sitten ihan tasapaksut viivat!! Ja kyllä alkoi illalla tunteakin oviksen, niin jumalattomat kivut varsinkin oikealla puolella että ähkin tuossa sohvalla, mutta oli silti käytävä pupuilemassakin tuskaisena :D Ja tänä aamuna maksimoitiin yritys, heti aamusta otettiin uusiksi, onpa ainakin ehdokkaita enempi jos munasolu vielä ottaa vastaan :D Ihanaa, että oli noin selvä ovis, helppo laskea mahdollista laskettua aikaakin, joka sitten olisi 13.7. Mutta eipä ole sanottu että hedelmöitys olisi siltikään tapahtunut, vaikka nuo puuhat tuli oikeaan aikaan.... Voi kuinka toivoisin ettei menkat tulisi ja menisi hyvin tällä kertaa kaikki!! Näin muuten pe-yönä ilkeän unen, että olin tehnyt raskaustestin ja samantien paperiin pyyhkäisin verta :( Eipä pää enää kestäisi kolmatta keskenmenoa peräkkäin, mutta ei saisi olla näin negatiivinen ajattelutapa...
Mutta nyt vaan odotellaan mitä tulossa on, yritys ainakin kävi nappiin, luonto tehköön nyt tehtävänsä!!
*helene kp.20/34???*
Helene: toivottavasti tärppäsi!!!Lupaava ajoitus ainakin:)
Pihlajankukka taisit mainita kovasta väsymyksestä...Piti vaan kommentoida, että mulla kanssa aivan kaamea väsymys ollu jo päälle viikon. Oon joutunu mennä lähes joka päivä päikkäreille pojan seuraks, kun tuntuu että muuten ei jaksa. Kaipa se on tää syksy ja pimeys, vaikka tänään ainaki meillä päin on ollu ihanan aurinkoinen päivä. Ja osasyy mun väsymykseen varmaan on kyllä iltatyöt...Mut ei mulla tosiaan kesällä ainakaan tällasta väsymystä ollu olleskaan.
Ovista täällä ootellaan saapuvaksi. Laskureiden mukaan torstaina, mutta enpä tiedä...Oon aika hukassa ton ovisajankohdan suhteen, mut en halunnu vielä tilata lisää ovistestejä. Greippimehua oon nyt juonu kun tykkään siitä muutenki:)
Kaikille hurjan paljon plussaonnea ja tsemppiä niille, jotka jo piinailevat!!
Neppe kp10/24-29, yk6
Voi tätä piinaa!Tämä viikko vielä! tulisi äkkiä se plussa, tai äkkiä ne menkat, että pääsis uuteen yritykseen.
ON:Mä olen ihan addiktoitunut tähän palstailuun ja kaikkiin nettisivustoihin mitkä hiukankin liittyy vauvoihin. Oireita on vaikka muille jakaa: alavatsan menkkaolo, viime viikolla viiltelyt, rintojen yhtäkkinen kasvu, vilu, jano, pissahätä, känkkäränkkä...ja milloin mitäkin. Kai sitä pystyy itselleen kuvittelemaan vaikka mitä kun koko ajan vaan miettii että juiliikohan mun alamaha, niin kyllä jokaisen ihan normaalinkin tuntemuksen bongaa ja kuvittelee ties mitä.
Toisaalta mulla on niin vahva tunne että nyt on tärpänny, se kun ei yhtään ole mun tapaistani olla optimisten vaan todellakin päin vastoin! Toisaalta sitä ajattelee että eihän ekassa kierrossa nyt voi tärpätä ja varsinkaan mulla ja luomuna kun viimeks tarvittiin clomit, niin silti hihkun sisäisesti että jee taidan olla raskaana. Jos nyt ei tärppää niin toivottavasti muut kierrot ei ole näin tunnekuohuisia!
Valpuri: mulla on ihan sama fiilis, välillä aina aaltoileva huono olo...toivottavasti on raskausoire, no viikonloppunahan me se ehkä jo nähdään!Mulla on oireita ollu jo melkein oviksesta asti, varsinkin vihlontaa ja menkkaoloa. helistimen palstalla on koottu plussanneilta ennen testiä -oireita, testipäivän oireita yms, ja kyllä siellä ainakin porukka on selvästi oireillut jo ennen testiä, ja toiset taas ei.
Peukkuja peukkuja kaikille, yritykseen ja piinailuun
Perjantaina mulla tuli ovistikkuun ihan haalea viiva. La ja eilen taas vähän tummempi ja tänään sieltä pamahti tasapaksu joten ovis taitaapi sittenki olla tänään. Kun minähän luulin, että se oli torstaina. 6 päivää sitten pompsahti etiäpäin normaalista tuo ovis. Yöllä oli muuten pää kipeä, nyt vatsaan ja selkään sattuu. No ollaan joka päivä ainaski hommailtu pariinkin kertaan joten toivottavasti tuottaa tulosta.
Helene: Kiva kun pongasit heti oviksen me jännitetään sit samoihin aikoihin.
Manteli ja valpuri: peukutan teil plussaa.
Viestini piti jatkuman vielä..
Pihlajankukka: Sulle myös plussaonnea. Olen ajatellut itse myös olla puoli vuotta töissä et saisi parempaa äitiysrahaa. Olen katellu jotain mut en ole päättäny vielä.
Ihanaa kuumeilua kaikille!
Is kp 21/28-29 (tosin jos en raskaudu kierto taitaa hieman venyä)
Viime yönä mulla muuten oli turkasen kuuma, olin ihan tukkaa yöten ,ärkä hiestä. Mitä mieltä ootte voiko olla ovisoiretta, onko jollai kokemusta?
...siis oviksen suhteen nimittäin. Viime kierron perusteella se ajoittuu vasta ensi viikkoon, joten kuumeilut on pysyneet kurissa. Toivottavasti tunnistan sen yhtä hyvin kuin viimeksi, silloin ei kyllä jäänyt oviksen ajankohta epäselväksi.
Onko kellään kokemusta sellaisesta asiasta, että menkat alkais jo 10 päivää oviksen jälkeen? Onko se ylipäätään normaalia vai onko viime kierrossani ollut jotain häikkää?
Mukavan lupaavan kuuloisia oireita olette bonganneet, tosin en tosta yöhikoilusta tiedä, sillä mieheni hikoilee toisinaan voimakkaasti öisin, joten hänen kohdallaan se ei varmaan ole ainakaan oviksen syytä..hih!
Plussaonnea matkaan kaikille heinäheinille!
RR
ja yk 2, kp 11 siis meneillään. Neppen kanssa kai aika samoissa siis! Toivottavasti tärppää, tulis vaan se ovis ensin!
RR
Kiva Helene26, että oot onnistunut saamana viivat tikkuun!
Täällä tuskaillaan kanssa tikkujen kanssa, mutta ovista ei oo läytynyt...=( Perjantaina ei mitään, lauantaina haalea ja kun sunnuntaina sitten luulin saavani jotain, niin taas vain aavistus haalea, samoin tänään... Kai tässä sitten pitää uskoa, että sitä ovista ei tuu...=( Ei kyllä oo taas ollut mitään tuntemuksiakaan siihen suuntaan...=(
Pupuiltu on kyllä siitä huolimatta...;) Ei pidä jättää tilaisuutta käyttämättä, jos vaikka se sitten vahigossa olis sattunut olee, vaikka noihin tikkuihin ei mitään tuu...
Omaa napaa...
Sofi kp18/28-37, yleisin kierto taitaa olla 32, yk 6 JO!!
Moni saanu plussan ovistikkuun, toivottavasti tärppää! :)
Täällä vasta kp6 meneillään.. Ajattelin huomenna jo alkaa tekemään ovis testejä, kun viime kierrosta aloin vast kp 10 ja silloin oli kaikkein vahvin plussa, eli luulen että ovis on normaalia aikaisemmin. Toivon niin että tästä kierrosta tärppäisi, tuntuu että kaikki muut ovat raskaana.. :(
Bejpi kp 6/28-29(-33) yk 4
Flunssa jyllää vieläkin; kauhea olo. Jäi sitten sunnuntainen puuhailukin väliin, kun en jaksanut ja mitä järkeä siinä on kun on kipeä. Sunnuntaina tosin tuli vahvempi viiva ovistikkuun, mutta ei voi mitään. Eilen ilmeisesti ovulaatio tapahtui puolen päivän aikaan tuntemuksien perusteella. Oikealla puolella alavatsaa oli sellaista kirvelee kipua ja vähän menkkamaistakin. Ja lonkkaan asti säteili se kipu. Jossain vaiheesas kipu siirtyi lievempänä vasemmalle puolelle. Joten kunnon puuhailut oli kp 13... eli siittöiden olisi pitänyt sinnitellä 4 päivää. Kp 15 oli jonkinlaista sähellystä, mutta se jäi vähän kesken (lapset häiritsivät). Joten eipä taida olla toiveet kovin korkealla. :( Mutta siirryn nyt sitten piinailemaan.
Sofi121: Samoissa kp:ssä mennään. :) Peukutuksia!! bdbdbd
Plussaonnea kaikille! :)) Ja hyvää viikkoa!
Kp 18/26-30, yk 15(?)
Heinäkuun esittelypinoa ei taida vielä olla.? Ehtisikö/jaksaisiko joku sen tehdä?
Harmi, että sulla meni "paras" aika flunssailessa...=/
Mä siirryn kanssa piinailuun. Ovis joko oli tai ei sunnuntaina, että nyt ei auta kuin odotella... Peukutuksia kaikille, että plussia satelee...=)
Sofi 19/28-37 yk 6
Mulla on vähän tunne ettei tärppiä tullut vaikka kuinka oikeaan saumaan nuo pupuilut tulivatkin.. On oviksesta asti kummia alavatsakipuja ollut, sellainen "kirvelevä" tunne kaiken aikaa kohdun ja munasarjojen tietämillä, tällaista kun ei ennen ole ollut koskaan enää oviksen jälkeen, liekö sitten niin ettei elimistö ole vielä palautunut keskenmenosta :( Mutta roikun nyt kuitenkin piinailemassa joukossanne, vaikka sitten joutuisinkin siirtymään elokuisiin. Jotenkin niin epätoivoinen olo ollut eilisestä, miettinyt taas noita keskenmenoja ja se saanut aika alakuloiseksi ja entistä negatiivisemmaksi ajattelun :(
Mutta odotellaan nyt rauhassa kunnes menkat alkaa (toivottavasti ne edes alkaa sitten ajallaan, muuten ihmettelen entistä enemmän noita ovistestituloksia..)
*helene kp.22/34??*
Meillä kävi nyt sitten niin , että maanantain mies sanoi et hän ei halua nyt lasta ja häntä ei saa enää painostaa. Hän on ollut välilä epävarma mut ei ole kieltänytkää ja tykkää lapsista. Hän ajattelee järjellä kun minä taas tunteella. Mä oon ihan rikki. Mä en tiedä miten mä pääsen näistä tunteista eroon...? Tuntuu tosi tyhjältä.. Mä olen niin paljon halunnut omaa lasta. Ja kun mul oli se keskenmenokin.
Mul oli maanantain ja eilen ovisolo ja sunnuntain puuhailtiin et kai täs joki mahis on mut mul on vaan tosi sekavat tunteet nyt. (La ois sit muute meidä 9v. hääpäivä et seki vielä)
Anteeks ku mä vaan avauduin itestäni.
Toivon kaikille plussia ja ihanaa odotusta. Toivottavasti monta heinävauvaa saa alun.
täällä kp 25/? ja tuskallista piinailua. testit polttelee laukussa ja alaselkä ja masu polttelee omiansa...menkkaolo on epätodellisen voimakas jo nyt, enpä tiedä mitä ajattelisin...Täällä mä pyörin netissä ja haaveilen ties mistä. osteskelen sisävaunuja sun muuta eikä vielä olo menkkaoloa kummempaa tiedossa...no kuitenkin olo on todella onnellinen ikuisuuden pahan mielen sijasta, niin kai tämän intoilun voi sallia, kun en kuitenkaan kumma kyllä ota tästä sen suurempaa stressiä (vielä!) tärppäsi tai ei...
Voi isosmurffi, puhu se mies pyörryksiin, ei näitä asioita kun voi järjellä ajatella, jospa se vielä taipuisi!
Plussapeukkuja joka iikalle!!
Erityisesti isosmurfille. Toivon kovasti, että miehesi vielä pyörtää puheensa.
ON: Piina jatkuu... Kuvotus on hieman vaimeampaa, mutta tissit tuntuvat välillä olevan räjähtämäisillään. Jännitän suoraan sanottuna ihan hirveästi, miten tässä käy.
Nyt töiden kimppuun...
valpuri 25/28-30
Tässä sitä nyt on pari päivää vielä piinailtavaa ja sitten joko on tulollaan heinäkuinen pikkuruinen tai sitten saa alkaa etsiä elokuista pinoa, pian se ratkeaa!!!hui kun jännittää!
Minä se taas tipuin, mutta pysynkin vielä heinäkuisissa :) Tsemppiä kaikille piinailijoille ja plussaonnea!
t.HOPE-a kp 1/26-29 YK 14
tai siis no joo, huomenta ja huomenta..
Aloitin jo kerran kirjoittamaan, mutta juuri ennen enteriä samperin kone kaatui...
ON: ovis oli luultavastikin eilen ainakin oireet olivat hyvin samat; lima, pahaolo ja päänsärky. Ovisvuodon tilalle tosin sain todella vihlovan kivun oikealle puolelle, ainakun nousi seisaalleen vihlaisi todella kovin. Näillä laskuilla pääsisin testailemaan marraskuus alussa vko ennen töihin menoa, toivottavasti tärppäisi niin selviäisi taas noin puolen vuoden töissä käynnillä kuten viimeksi :D
Olen nyt vkon tai pari ollut todella väsynyt aamuisin, liekö syysmasennusta vai rauta-arvojen mataluutta? Pelottaa jo valmiiksi tuo töihin lähtö kun pitää herätä jo viiden aikaan!!! :(
Meitä on käsittääkseni nyt useempia piinailijoita samaan aikaan! Mutta onkos kukaan saanut vielä mitään tulosta?
Mukavaa vkon jatkoa!
Pihlajankukka yk 2, kp 16/24-31