Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuisten vko 43

20.10.2008 |

Mukavaa uutta viikkoa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helene: Minullakin oli tässä kierrossa kirvelevää tunnetta alavatsalla ovisplussna jälkeen. Luin netistä, että tarkoittaa sitä kun ovis tapahtuu. Jotain sellaista, että munis lähtee liikkeelle tai jotain. Pahoittelen etten muista nyt kovin tarkkaan, mutta se löytyy myös googlettamalla. Toivotaan, että olisi tuota. Tsemppiä! :)

Isosmurffi: Pahoittelut siiitä että mies ei ole enää suostuvainen. Ehkäpä hän kokee sen ahdistavaksi jos tikuttaa ovista ja silloin pitää olla puuhissa. Jos kokeilette sitä että puuhailette silloin kun huvittaa? Uskon, että vauvan kaipuusi on kova, mutta josmies on vaan ahdistunut yrittämisestä..? Tsemppiä sinulle! =)

ON: Taitaa täti saapui viikon päästä. kohdun nipukka oli eilen jo tosi alhaalla ja pehmeä. Lisäksi minulla on kamala hiivatulehdus.:( Sekin vielä... Ja siitäkin epäilen, että menkat alkaa kohta, kun tekee mieli pitsaa ja muuta sellaista. Se on yleensä varma merkki. No, katsotaan.

Hyvää viikonloppua! =)

Kp 21/26-30, yk 15

Vierailija
22/27 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäiti: juu, voihan nuo kirvelyt johtua oviksestakin, kummastuttaa vaan kun ikinä aikaisemmin ei ole kirvelyjä ollut sen jälkeen, joten päättelin vaan itse että liekö vielä "epäkunnossa" nuo kohdun limakalvot keskenmenosta..ja siksi outoja tuntemuksia..

Isosmurffi: jospa miehes on tuota mieltä siksi, kun omalla tavallaan suree keskenmenoanne, ei se miehellekään ole helppo juttu, varsinkin kun kovasti on yrittämässä ollut itsekin ja sitten käy huonosti kun tärppi tullut.. Luulisin kyllä että miehes mieli vielä kääntyy kun saa tuon oman ahdistuksensa pois ja ajatukset pois keskenmenosta. Jaksuja siihen saakka sinulle!

Itselläni ei juuri tuntemuksia mihinkään suuntaan, ei oloa että olisi tärpännyt, eikä myöskään yleensä jo pian oviksen jälkeen tulevia pms-oireita. Ajattelin kokeilla tuota Kotitestin herkkää raskaustestiä ensi viikon lopulla, sellaiseenhan sain heikon viivan viime kerrallakin jo 8vrk oviksesta ja ensi viikon perjantaina olisi jo kaiketi 12vrk oviksesta. Mä en kyllä usko että mitään viivaa tulee tällä kertaa, mutta ehkä se on sitten hyväkin että ne yhdet menkat välissä tulee..enpä aio vaipua epätoivoon on se tulos sitten mitä tahansa.

Hyviä pupuiluja siinä vaiheessa nyt oleville ja rauhallista piinailua muille!! Eikös muuten pian pitäisi jo ekojen heinäkuisten saada testailtuakin?

*helene kp.24/34??*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Olen lukenut teidän jutteluita satunnaisesti reilun viikon ajan ja ilmoittauduinkin jo tuonne heiniksien esittelypinoon!

Mutta mulla on nyt sitten takana erinäinen pino raskaustestejä ja toivokin jo meni tässä kierrossa, mutta niin se vain haamuviiva tuli toissa päivänä ja edelleen on menkat myöhässä!! Nyt siis joko kp 29/27 tai rv 4+0!!!!

Meillä on siis toinen lapsi toiveissa ja esikoinen on syntynyt 07/06, eli toista heinäkuun vauvaa haikaillaan!!!:) Tämä yrityskierto oli ensimmäinen, joten pitää olla äärimmäisen onnellinen, että heti tärppäs. (jos siis tärppäs... vieläkin on vähän epävarma olo ja eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu....) Hormonaalista ehkäisyä meillä ei ole ollut piiiittkään aikaan ,joten sekin voi toisaalta vaikuttaa, että keho on ns. normaali tilassa. Ja toisaaltahan keho on myös ottavainen just silloin, kun lopettaa ehkäisyn... Hankalaa!!! Eli pelkkää arpapeliä tämä on...

Mutta suuren suuria plussa säteitä täältä teille kaikille!:) Toivottavasti päästään sankoin joukoin tuonne odotuspuolelle jutskailemaan! ja itsekin kommentoimaankin enemmän teidän juttuja, kun nyt olen kuulunut enemmän näihin taustailijoihin!:) Eli tulkaahan muutkin taustailijat mukaan kirjoittelemaan!:)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Amanda rv 4+0 (???)

Vierailija
24/27 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitympä joukkoon mukaan. Eilen olin km-ultrassa ja kaikki oli tullut pois. Nyt ei auta kuin ryhtyä uuteen yritykseen paremmalla onnella. Lääkäri suositteli ootteleen yhden kierron, mut eipä taida maltaa, kun tuli kuitenkin itsestään ulos. Toinen km peräkkäin ja vauvan kaipuu kova. Jos täppäis la ois 24.7. Toinen lapsi kuumeiltavana, esikoinen 9/06.

Amanda81: Toivottavasti haamu siitä vahvistuu!

nau kp 8/30

Vierailija
25/27 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOPE-a:lle pahoittelut (ja muillekin jos teitä oli...) tädin saapumisesta; hyvä että saat jatkaa vielä samassa kuukausipinossa.

Isosmurffilla myös harmillinen tilanne; jaksamisia sinulle!

Ja tervetuloa kaikille uusille:)

ON: luulen ja TOIVON että ovis oli viime torstaina eli kp 13. Limojen ja kipujen perusteella päättelin niin, mut voi mennä ihan metsäänki...Pupuiltu on kp7, 9, 11 ja 13...Nyt parin päivän tauko käytännön syistä:( Eli jos ovis oli torstaina niin ainaki ajotus osu hyvin kohilleen. Toiveet korkeella:):) Parissa viime kierrossa oon ollu varma ettei oo tärpänny, mut nyt taidan päästä jopa vielä piinailemaan:)Jee!!

Kaikille oikein navakasti puhaltavia plussatuulia+++++++++++

Neppe kp15/24-29, yk6

Vierailija
26/27 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOPE-a:lle pahoittelut tädistä.

Onnea plussanneille!

ON: Täällä tehdään ahkerasti o-testejä, eilen taisi tulla vahvin viiva! Ja viimeisin pupuile eilen päivällä ja sitten taas tänään illalla. Toivon niin kovasti tärppiä!

En tiedä mistä johtui, mutta mulla koski koko lauantain päähän ja yleensä se helpottaa kun menee nukkumaan, muttei nyt helpottanut. Muutaman tunnin jälkeen tuli niin kauhea kipu että oikein itketti ja miehen piti hakea kaksi 400 buranaa, ärsyttää kun joutui niitä ottamaan..! No, toivotaan ettei se murskannut vauvahaaveita..

Bejpi kp 13 /28-29(-33) yk 4

Vierailija
27/27 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kurvasi täti kylään....Ja nyt siis kolmen negan ja "varmojen" oireiden ja myöhässä tulleiden menkkojen jälkeen totaaliseen epätoivoon ja nyt innolla uuteen kiertoon, laskeskelin jo että La olisi 3.8, pikkuinen tuittupäinen leijonavauva olisi ihana;)...Olisi niin ihana se positiivinen testi saada miehelle synttärilahjaksi, 24.11...saapi nähdä.

Plussatuulia teille ja onnea vielä miljoonasti plussanneille!!!

Jään odottelemaan elokuun pinoa...Jokos elokuisiin mahtaisi olla muita innokkaita tulijoita...