Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säilötte irtonaiset reseptit?

Vierailija
25.08.2007 |

Kumma kysymys, tiedän...

En pysty lukemaan lehteä ilman että *klips* leikkaan reseptejä talteen (veikkaan etten ole ainoa?) - sellaisia joita muka aikoo toden totta kokeilla heti ensi viikolla...

Reseptejä/erilaisia lehtileikkeitä on kertynyt tietysti vinot pinot ja alkaa tympiä kun niillä ei ole mitään järjestystä. Eli jos vaikka joskus jotain niistä kokeilisi niin siitä sekamelskasta ei löydy mitään!

Vinkkejä reseptien jaotteluun/järjestämiseen otetaan mielellään vastaan =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmoinen reseptikirja, missä on semmoinen puukauha nauhalla kiinni siinä etukannessa. Siellä on pelkästään viivoja kirjoittamiselle. Olen muuttanut sen leikekirjaksi. Sinne voi liimata valmiita reseptejä, tai kirjoittaa kauniilla käsialalla ohjeet ja leikata sitten kuva siihen viereen (itse olen tehnyt näin, jotta kirjasta tulisi yhtenäinen). Niitähän voi vaikka hieman järjestellä sinne jos reseptejä on jo kertynyt paljon. Ensin alkuruuat, sitten pääruuat, jälkkärit ym. Joka väliin voisi jättää tyhjiä sivuja, jos reseptejä tulee vielä kerättyä lisää.

Vierailija
2/2 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain (heh tosin niitä vihkoja ja kansioita on kyllä kertynyt aikalaisesti joten aina ei kyllä muista missä juuri SE resepti olis mitä mieli tekis).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla