Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään ei voi olla yhtä vittumaista äitiä kun mulla.

Vierailija
24.08.2007 |

Selvis sitten tänään, että mun avomies on käyny nussimassa mun äitiä jo kahden vuoden ajan. Helvetin hyvin menee mulla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis.. haluaisin uskoa ettei noin kettumaista tilannetta oo oikeasti kellään!

Oma aviomies ja äiti. Rakkaimmat ihmiset. Ja molemmat pettävät. Ja vielä toistuvasti!



Sano, ettei tää ole totta!

Vierailija
2/18 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt on kusipäitä, mutta kuinka voi oma äiti olla tommonen. Eipähän tartte olla kummankaan kanssa enää ikinä missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on aina ollut jotenkin outo, mutta en kyllä tota ois uskonu.

Pääsin tänään töistä aikasemmin kun piti ja ajattelin mennä äitiä kattoon, mulla on oma avain, ja menin suoraan sisään. Siellähän ne oli sohvalla tositoimissa, äiti alko itkeen kun tajus jääneensä kiinni, ukko näytti vaan ihan vitun tyhmältä.

Vierailija
4/18 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha-rakkaussuhde ollut jo pitkään. Se on kyl oma äiti joka osaa vetää parhaiten oikeista naruista riitatilanteissa jne. Ja äiti on ainoo joka saa mut itkeen arvostellessaan mua (sori av-mammat te ette ole siinä, ihme kyllä, onnistuneet!) heh

Vierailija
5/18 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viskipullon kanssa märehdin kurjuuttani. Kuinka vitussa ne voi tehä tommosta, hyi saatana. Montakohan kertaa toi sika on tullu muhun niin että sen kulli kiiltelee viä mun äitin limoista, hyi helvetti kuinka ällöttävää.

Vierailija
6/18 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ällöttävää touhua, ei ole sullakaan helppoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen vuoteen en oo ottanu edes yhtä huikkaa, mutta tänään kyllä ton pullon tuhoon, ilman mitään omantunnontuskia.

Vierailija
8/18 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tee tommosella " äidillä" yhtään mitään. Kehtasi kyllä tulla oven taakse aamulla huuteleen jotain anteekspyyntöjä, eipä jaksanut suuremmin kiinnostaa. Tajusi lähteä oven takaa kun laitoin täysillä rokit soimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan järkyttynyt, kuinka sä voit enää elää? kndee varmaan mennä jojoon

Vierailija
10/18 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli n. 35 ja vaimo 23-vuotias ja tämän äiti vähän päälle 40. Mies ihastui sekä äitiin että tyttäreen... No oli niissä kieltämättä samaa näköä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin kipee,etten ole vuosiin ollu tekemisissä!

Ettei välttämättä ole mikään provo!

Ap pistä välit poikki sekä äitiisi että mieheesi,älä lähde tollaseen sairaaseen pyöritykseen!

Vierailija
12/18 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kannattaa antaa kenkää, olipa hyvä että kärähti ja pääset paskasta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sattuu ja tapahtuu. Ihminen on eläin ja viettien vietävissä.

Vierailija
14/18 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietävissä. Sellaiseen uskoo vaan hlö joka ei halua ottaa vastuuta omista teemisistään. Ap:n äiti ja mies ovat valitettavasti jotenkin häiriintyneitä molemmat ja ap:n kannattaa pysyä erossa molemmista. Voimia sulle ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää äitiys merkkaisi tuossa mitään. Sekä mies että äiti jäisi elämästäni täysin out ja menisin heti hyvälle ja ymmärtävälle terapeutille puhumaan asia niin, että voisin vielä joskus jatkaa elämääni tästä kokemuksesta vapaana.

Vierailija
16/18 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vamppasi poikansa poikaystävän. Poika veti itsensä kiikkuun.

Vierailija
17/18 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä vaan pahemman, että pariskunnalla on kaksi pientä lasta. Lasten isä pani vaimonsa äitiä. Olivat just viikolla koko jengi yhdessä syömässä huoltsikalla. Että en tiedä minkälainen sopimus siellä on hierottu, kun aina hengaavat kaikki yhdessä... Mä olen aina pitäny kyllä sitä sakkia jotenkin outona...

Vierailija
18/18 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini mikään malli-mummo ole, kun ei ota lapsiani koskaan hoitoon, koska sanoo, että jos siellä tapahtuu jotain lapsille, niin mieheni vie asian oikeuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän