Vietkö lapset päiväkotiin jos olet itse pois töistä oman sairauden takia?
Itse kärsin synnytysten jälkeen mielettömistä kivuista oviksen ja menkkojen aikaan. Teen työtä lasten kanssa ja kipeimpinä päivinä olen sairaslomalla, koska en jaksa seisoa, kun paine ja kipu ovat niin mielettömät.
Minulla on kolme lasta 5, 3, 2 vuotiaat, jotka menevät päiväkotiin myös niinä päivinä kun minä olen saikulla. Onko siinä jotain vikaa? Kummallista?
Kysyn vain, koska naapurin rouvat ihmettelivät sitä niin kovin.
Kommentit (27)
Virhe edellisen otsikossa...
tv. 11
että aina ja kaikki ei voi mennä niin kuin he haluavat. Esimerkiksi se aamusuihkussa nautiskelu. Ihan tajutonta tuollainen joustamattomuus ja oman elämän vaikeuttaminen.
nro 11:lle mahtaa elämä olla aika vaikeaa? Onhan se, jos siitä tekee vaikeaa.
So what, jos jonkun aamut on tollasia ku 11, niin mitä sitten. Kyllä mä ymmärrän ton ihan hyvin. jos lapsetkin nukkuvat mielellään aamulla pitkään ja äidille on ok pitää heidät kotona kun on itse sairaana, kai hänellä nyt on oikeus siihen.
Mä kyllä vein, tai mies vei lapset pvakotiin kun olin sairaana ja nautin kun sain kerrankin moneen vuoteen sairastaa kunnolla. Kotiäitinä se sairastaminen ei oikein onnistu....
Eikä siinä mitään, ei tarvitsekaan viedä hoitoon. Mutta outo sen sepustus kuitenkin oli.
sitä itsekin toipuu nopeammin, kun saa levätä.
" 22, no jos sulla on mies, miksei se vie niitä lapsia..."
Ihmettelin, miksi se on niin selvää, että minulla ei edes voi olla miestä, kun haluan sairastaa kunnolla, enkä minkäänlaista stressiä, kun olen sairaana.