TOUKOTUHISIJAT VKO 34 Viikonloppuun pe-la-su
Uutta pinoa perustelin.
Tässä edellinen keskustelu:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=11068175&p=1&tmo…
Kommentit (23)
Heippa!
Onnittelut plussanneille
Syvät Pahoittelut tädin tapaamille!
Nyt on kesätyöt lopussa... ja arki alkaa.
Itselläni on ollut rinnat nyt kipeet 6 päivää... ja on kp 31. Aika pitkä kierto mulla on, mutta eiköhän sitä kohta pitäis testailla. Jotenkin en vaan usko, että nyt ois tärpännyt, ei oo ollenkaan sellainen olo. mutta enpä tiedä, kun en koskaan ole ollut raskaana....
+++++++++++++++tuulia kaikille
Ensimmäiseksi onnittelut Tupajumille!! Hienoa!! :)
Sitten pahoittelut kaikille tädin yllättämille. Kovasti onnea uuteen kiertoon!
Sekä malttia piinailijoille ja onnea ovisbongareille!
Minä tulin sanomaan hyvästit, sillä olen todennäköisesti raskaana. Sain siis plussan raskaustestiin, mutta seuraavana päivänä tuli pientä veristä vuotoa. Menin gynelle ja se sanoi, että jos verenvuoto jatkuu normaalina kuukautisina niin se on todennäköisesti varhainen keskenmeno ja jos verta ei enää tule niin olet todennäköisesti raskaana. No verinen vuoto ei jatkunut, joten olen todennäköisesti raskaana. Mutta en usko ennen kuin ultrassa jotain näkyy. En siis viitsi täällä kuumeilijoiden puolella enää hengata, mutta en myöskään vielä uskaltaudu odottajien puolelle. Käyn kyllä sen verran täällä seuraamassa, että onko tullut lisää plussanneita. Kiitos ja kumarrus!
Maria7
ehkä rv 4+5
Onnea Tupajumi! Nyt sitten taitaa alkaa niitä plussia tänne tulemaan! :)
).( Mulla lämmöt oli eilen 36,5 ja tänä aamuna oli 36,9. Ovulaatio on siis ilmeisesti ohitettu. Pupuiltu on varmuuden vuoksi edelleen. Limoja kyllä tulee edelleen jonkin verran. Missään vaiheessa ei ollut runsaasti, vaikka greippimehua oon juonut ihan älyttömästi. Vähän ihmetyttää kyllä... Kuinka nopeasti ne lämmöt nousee oviksen jälkeen? Onko siis edelleen syytä pupuiluun?
T: Annique kp 17/27-29