Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies oli tänään töissä " päättänyt" nimivaihtoehdot meidän syntyvälle lapselle. Annanko näille siunaukseni?

Vierailija
23.08.2007 |

tytölle: minea maria mirjam

pojalle samuel matti antero

Esikoisen nimi on Mikael ja noissa ehdotuksissa olevat toiset ja kolmannet nimet ovat sukujen " perintönimiä" , joilla siis tunnearvoa.

Mitä sanotte...? :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Julia Mirjam Mariia olisi kiva jos nimeä voi muokkailla. tai sit vain Maria

Vierailija
22/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes tykkää Maria nimestä, kun se on niin hiton yleinen, tuttavapiirissä, miehen suvussa ja koko maailmassa. Mutta pakko sinne on se Maria johonkin väliin laittaa...

Me ollaan jo vatkattu tätä nimi-hommaa pian kaksi kuukautta ja mies varmaan luulee, että keskustelu on päättynyt ja nimet valittu. Ja taas huomenna aloitetaan alusta ;D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten Mona ja Mirella.

Vierailija
24/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs Kia mirjam maria

mut älä vaan laita mitään mirjamia etunimeks, tulee ihan mieleen keskiikänen juoppo ämmä:D

onko sulla itellä mitään ehdotuksia etunimeksi?

Vierailija
25/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa tyytyväisiä, jos teidän miehet antaa teille vapauksia nimen valinnassa! Voi hitto kun on hankalaa! :)

ap

Vierailija
26/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikäs teidän sukunimi on jos on perus -nen päätteinen ni se nimi ei sit käy...mut jos on sellanen sukunimi et se se käy Adeleen ni sit on ihana...

Adele Mirjan Maria kuulostaa ihan hyvältä..:D

T: se Julian ja kian ehdottaja

Vierailija
27/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä teidän täytyy miellyttää nimivalinnassanne?

Vierailija
28/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on saatava nimeen Maria ja minun Mirjam. Ja sitten olisi löydettävä etunimi, josta molemmat tykätään. Ei ole ihan helppo homma...

ap

Vierailija
29/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei edes itse tykkää? T: se,jonka mielestä Minea on järkky

Vierailija
30/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan toivoa, että lapsi olisi poika... ;)

ap

Vierailija
31/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos on tyttö ni ku näätte vauvan ni voitte keksiä ihan itestään silloin nimen sille, se voi olla vaikka juuri jonkun nimen näköinen:D

Vierailija
32/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa joku av-käyttökoodisto, mistä voi aina lukea mitä kuuluu inhota ja mikä taas on hip?! :D Täällä kun tuntuu olevan niin kovin yksimielistä porukkaa taas liikkeellä...

Musta Minea on tosi kiva ja erityisesti tarina sen takana! Laittakaa ihmeellä! Ja niillä toisilla ja kolmansilla nimillähän ei ole juurikaan merkitystä ristiäisten jälkeen, paitsi virallisissa papruissa. Niillä ei siis ole juurikaan väliä, vaikka olisi mitä puuroa! (Sanon minä, toisen nimeni aikuisena poistanut.)

Tsemppiä nimivalintaan ja onnea loppuodotukseen! :)

Vierailija
33/41 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko olemassa joku av-käyttökoodisto, mistä voi aina lukea mitä kuuluu inhota ja mikä taas on hip?! :D Täällä kun tuntuu olevan niin kovin yksimielistä porukkaa taas liikkeellä...

Musta Minea on tosi kiva ja erityisesti tarina sen takana! Laittakaa ihmeellä! Ja niillä toisilla ja kolmansilla nimillähän ei ole juurikaan merkitystä ristiäisten jälkeen, paitsi virallisissa papruissa. Niillä ei siis ole juurikaan väliä, vaikka olisi mitä puuroa! (Sanon minä, toisen nimeni aikuisena poistanut.)

Tsemppiä nimivalintaan ja onnea loppuodotukseen! :)

Vierailija
34/41 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=-/

Vierailija
35/41 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi mun mielestä kaikkein kaunein vaihtoehto.

Vierailija
36/41 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä et saa kuin ilkeää kommenttia osaksesi.

Avlta ei kannata kysellä mitään, mikä on itselle henkilökohtaista.

Vierailija
37/41 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Maria nimi (kuka muuten lausuu tuon Mariia???? Useimmitenhan tuo lausutaan Marja eikä Maria) kaunis, yksi suosikeistani. Mirjam nimi on ihan ok, tykkään enemmän Miriam nimestä. Eli mun mielestä kaikki nimet ovat yksinään kauniita tai jos tuon Mirjamin vaihtaisi muuhun.

Mun ehdotuksia:

Alva Mirjam Maria

Malviina Mirjam Maria

Elvi Mirjam Maria

Senni Mirjam Maria

Elina Mirjam Maria

Elviira Mirjam Maria

Leena Mirjam Maria

Sanni Mirjam Maria

Tai sitten Minea Maria MirjamI.

Vierailija
38/41 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimimi- ei kuulosta hyvältä. vaikea lausua. Minea ekana nimenä ihan menettelevä.

Vierailija
39/41 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nimeksi Emilia Mirjam Maria. Emiliassa on lähes samat kirjaimet kuin Mikaelissa, joten sopisi samaan nimi sarjaan.

Minea on vaikea kirjoittaa. Minnea nimisiäkin kun löytyy...

Vierailija
40/41 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!! Kuka luku- ja kirjoitustaitoinen voi edes miettiä sotkevansa nimet Minea ja Minnea. (Tosin en ole koskaan kuullut nimeä Minnea...)

Anna AP tyttäresi nimeksi Minea, kauniimpaa nimeä saa hakea! Älä välitä näistä kateellisista panettelijoista.. :)

T. myös Sinuhen lukenut, ja siinä Minea- nimeen ihastunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi