Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikiön sydänäänistä sukupuolen ennustaminen

23.08.2007 |

Olen kuullut että jos nopea syke sikiöllä niin tyttö, hitaampi niin poika. Onko kokemuksia pitääkö paikkaansa? Meillä kaksi tyttöä ja sykkeet olleet nopeat (n.150-160/min) ja nyt kolmatta odotan ja syke jälleen nopea.... Ajattelin vaan että onko tämäkin nyt VARMASTI tyttö vai onko jollekin syntynyt poika jolla odotus aikana nopea syke???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli poika. Tokalla syke 140-160 ja oli tyttö. Eli ei meillä ainakaan pitänyt paikkaansa.

Tuo sykehän liittyy kait lähinnä lapsen (sydämen) kokoon. Koska pojat ovat keskimäärin isompia, on pojan syke keskimäärin matalampi kuin tytön. Meillä poika oli pieni (3kg) ja tyttö iso (4kg)...

Vierailija
2/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mulle veikkasi tuo terveydenhoitaja melkein 100 varmana poikaa.. tyttö tuli.. :) Ja sitten toinen.. samoilla sykkeillä..

Miten pitkällä olet??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiön sydänäänten perusteella olisi pitänyt tulla juuri tasan vastakkaista sukupuolta...

Vierailija
4/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rakenneultraan vielä aikaa ja himoittaisi jo tietää kumpi siellä asustelee:)

t:ap

Vierailija
5/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että senkin vähän mitä noista sykkeistä voi mahdollisesti päätellä, voi päätellä vasta rv 30 jälkeen. Että rakenneultra vhän nopeampi :-)

Vierailija
6/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla rakenneultra 2 viikon päästä, mutta en tiedä haluanko tietää,, tavallaan en, tavallaan joo..

se 3 tai4 (en nyt muista mikä nro olin..)

Vierailija
7/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas tyttökin tietysti olis ihana mutta vielä siis voisi olla tiedossa miesvahvistustakin perheeseen:D

Vierailija
8/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika samanlaiset sykkeet oli koko raskauden ajan. Syntyessään olivat hyvin saman painoisia (kun joku viittasi sydämmen kokoon).

Lapset syntyneet siis eriaikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän