Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä raskaana oleva ei saa tehdä?

Vierailija
23.08.2007 |

Siis, ei saa juoda, polttaa, nostella eikä ajaa pyörällä. Mitä muuta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

äsken oli miehen kanssa juttua tästä, miten nykynaiset (ei kaikki, mutta monet) heittäytyvät täysin autettaviksi lähes heti, kun ovat tikkuun kusseet. Joku ei voi imuroida, joku ei saa itse kenkiä jalkaansa, joku ei voi täyttää tiskikonetta, joku ei voi nostaa mitään ja joku yhden räkätipan takia sairaslomalla viikon...

En kehu tällä itseäni, mutta kerronpa silti, että juuri äsken leikkasin ruohon 1200 neliön tontiltamme, sen jälkeen imuroin koko talon, ja nyt istahdin hetkeksi, koska alkoi tuntua selässä, että tein jotakin. Viikkoja on tänään 39+2. Ja ai niin, olen ajoittain myös pessyt kissanvessaa (mies tekee aina kun on himassa) hanskat käsissä ja kiehuvalla vedellä, nostellut ostoskasseja ja esikoista, joka painaa 15 kg. Ja ei niin mitään haittaa ole koitunut. Toki erikseen ovat ne naiset, joita tosissaan supistaa jo varhain, sellaisten ei pidäkään urheilla kokeilemalla, mitä kestävät, mutta koska moni tosiaankin käyttää raskauttaan vain tekosyynä mihin milloinkin, sellaisten luusereiden takia saa koko naiskunta hävetä.

Vuosikymmeniä sitten naapurintätimme oli lypsyllä, vaikka synntyssuppareita tuli jo tiheään, meni sisälle, synnytti isot kaksospojat, joista toisen vielä perätilassa ja meni taas seuraavana aamuna navettahommiin. Eli raskaus ei tosiaan ole sairaus, ja siihenkin saa suhtautua siis järjellä.

Raskaus on lopun alkua monen naisen hoikkuudelle ja aikaansaavuudelle. Onhan se tosi romanttista pistää mies huhkimaan ja itse maata sohvalla, mutta oikeasti suuremman palveluksen tekee itselleen ja lapselleen jos pitää lihaksen edes vähän hommissa.

Vierailija
22/25 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Keinuminen jotenkin estää alkion kiinnittymistä, tai reväyttää " paikkoja" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juossut, tanssinut, rakastellut, siivonnut, pyöräillyt, uinut jne. ihan normaalisti.

Ruoista olen välttänyt vain tyhjiöpakattua graavikalaa ja pastöroimatonta maitoa.

Vierailija
24/25 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla vaan niin raskaana!

Terveisin kuuden äiti,joka on aina tupakoinut,juonut sillointällöin pari lasia viiniä,syönyt ihan mitä vaan!;),tehnyt hommia niinkuin aina!

Ei raskaus mikään sairaus ole!kaikkea sitä vouhkataankin!

Ja ennekuin joku manaa lapseni allergisiksi ja vammaisiksi ymv. 2vanhinta on täysikäsiä ja voivat ihan hyvin!=)

nykyään toi äitien hysteerinen vouhkaaminen ja stressi millon mistäkin tekee ne lapset sairaaksi eli hysteerinen äiti näkee pikkunäppylän lapsella ja ajattelee tämän olevan allerginen,menee ja kirjottaa nettiin ko. näppylästä ja saa kymmenen vastausta joissa muiden lapsilla tämä samanlainen näppylä on ollut nimenomaa allergiaa " kärpästen paskalle" ,tästä intoontuneena vie lapsensa lääkäriin,joka totee lapsella olevan hyttysen pistos. Äiti palaa kotiin ja kirjoittaa harmissaan nettiin moisesta puoskarista jolloin muut suosittelevat käymään yksityisellä jne .......... käytyään viidellä eri lääkärillä,joku määrää antibioottikuurin ja äiti onnellisena palaa kotiin ja kirjoittaa nettiin,että minunpa lapsi on allerginen kärpäsen paskalle sai oikeen lääkekuurinkin!

Vierailija
25/25 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin kiteytetty. Minä odotan esikoistani ja olen kerran joutunut sairaslomaan turvautumaan koska hemoklobiini oli tipahtanut niin alas, että pyörrytti ja huimasi. Töissäni olisi monelle hengenvaarallista jos kesken työpäivän pyörtyisin...

Olen itsekin ajellut nurmikkoa, pessyt mattoja ym eikä kauheesti heikota. Toki ymmärrän niitä jotka OIKEASTI menevät heikkoon kuntoon raskauden aikana tai tekevät niin raskasta työtä ettei sen jatkaminen olen raskauden aikana mahdollista mutta lusmuilevia en ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme