Mitä raskaana oleva ei saa tehdä?
Siis, ei saa juoda, polttaa, nostella eikä ajaa pyörällä. Mitä muuta?
Kommentit (25)
Vierailija:
Keinuminen jotenkin estää alkion kiinnittymistä, tai reväyttää " paikkoja" ?
Olen juossut, tanssinut, rakastellut, siivonnut, pyöräillyt, uinut jne. ihan normaalisti.
Ruoista olen välttänyt vain tyhjiöpakattua graavikalaa ja pastöroimatonta maitoa.
pitää olla vaan niin raskaana!
Terveisin kuuden äiti,joka on aina tupakoinut,juonut sillointällöin pari lasia viiniä,syönyt ihan mitä vaan!;),tehnyt hommia niinkuin aina!
Ei raskaus mikään sairaus ole!kaikkea sitä vouhkataankin!
Ja ennekuin joku manaa lapseni allergisiksi ja vammaisiksi ymv. 2vanhinta on täysikäsiä ja voivat ihan hyvin!=)
nykyään toi äitien hysteerinen vouhkaaminen ja stressi millon mistäkin tekee ne lapset sairaaksi eli hysteerinen äiti näkee pikkunäppylän lapsella ja ajattelee tämän olevan allerginen,menee ja kirjottaa nettiin ko. näppylästä ja saa kymmenen vastausta joissa muiden lapsilla tämä samanlainen näppylä on ollut nimenomaa allergiaa " kärpästen paskalle" ,tästä intoontuneena vie lapsensa lääkäriin,joka totee lapsella olevan hyttysen pistos. Äiti palaa kotiin ja kirjoittaa harmissaan nettiin moisesta puoskarista jolloin muut suosittelevat käymään yksityisellä jne .......... käytyään viidellä eri lääkärillä,joku määrää antibioottikuurin ja äiti onnellisena palaa kotiin ja kirjoittaa nettiin,että minunpa lapsi on allerginen kärpäsen paskalle sai oikeen lääkekuurinkin!
Tosi hyvin kiteytetty. Minä odotan esikoistani ja olen kerran joutunut sairaslomaan turvautumaan koska hemoklobiini oli tipahtanut niin alas, että pyörrytti ja huimasi. Töissäni olisi monelle hengenvaarallista jos kesken työpäivän pyörtyisin...
Olen itsekin ajellut nurmikkoa, pessyt mattoja ym eikä kauheesti heikota. Toki ymmärrän niitä jotka OIKEASTI menevät heikkoon kuntoon raskauden aikana tai tekevät niin raskasta työtä ettei sen jatkaminen olen raskauden aikana mahdollista mutta lusmuilevia en ymmärrä.
Vierailija:
Raskaus on lopun alkua monen naisen hoikkuudelle ja aikaansaavuudelle. Onhan se tosi romanttista pistää mies huhkimaan ja itse maata sohvalla, mutta oikeasti suuremman palveluksen tekee itselleen ja lapselleen jos pitää lihaksen edes vähän hommissa.