Mitä työtä teette te, joilla jää yli 2000€/kk käteen?
Millainen koulutustausta teillä on?
Kuinka pitkälti uraa takana?
jne.?
Kommentit (19)
Yliopistotutkinto, jonka suorittamiseen meni 4 vuotta. Näitä töitä tehnyt reilu 8 vuotta.
3 vuorotyö, + varallaolo 30% JA 50%
Vierailija:
Hiukan yli 2000 jää käteen.Insinöörinä tuotekehityksessä, koulutus DI, alan töissä olen ollut hiukan alle kymmenen vuotta.
Eikä silti ton enempää. Olen luullut paremmaksi palkan!
Mies on rakennusmies. Koulutus sama kuin ammatti, eli 3 vuotta ammattikoulua. 3 vuotta ollut tässä työssä. Osa palkasta tulee urakkatyöstä.
Minä olen töissä pienyrityksessä sisustusalalla. Suunnittelen, valmistan ja opetan iltaisin erästä käsityöalaa ja siihen liittyviä tuotteita. En ole yrittäjä, vaan palkattu työntekijä. Tutkintoa ei ole, vain erilaisia kursseja monelta eri alalta (kaupallista, kädentaitoja, kieliopintoja jne.). Ylioppilas olen, ei sen kummempaa...
Vierailija:
Minä olen töissä pienyrityksessä sisustusalalla. Suunnittelen, valmistan ja opetan iltaisin erästä käsityöalaa ja siihen liittyviä tuotteita. En ole yrittäjä, vaan palkattu työntekijä. Tutkintoa ei ole, vain erilaisia kursseja monelta eri alalta (kaupallista, kädentaitoja, kieliopintoja jne.). Ylioppilas olen, ei sen kummempaa...
Mulle jää noin kolme tonnia, olen lakimiehenä teollisuudessa.
Loppututkintoja ei ole eli ylioppilas + opintoja parissa opinahjossa.
Kokemus 5 vuotta alalla
Koulutus tradenomi, työkokemusta yhteensä n. 8 vuotta.
Yläasteen ope olen, KM koulutukseltani. Vähän yli 2000 jää käteen.
Käteen jää yli 2000 euroa (ennen veroja n. 3200 e), mutta teen melkein 40 prossaa yli opetusvelvollisuuden. Just sain tämän päivän työt tehdyksi. Kotityöt vielä jäljellä...
käteen on parhaimmillaan jäänyt 6 000 kuussa. 20 vuoden kokemus.
Koulutus DI, työelämässä 7 vuotta.
yo-datanomi ja tradenomi
alalla 16vuotta
Missä olet tutkijana, kun jää noin paljon käteen? Teollisuudessa? Vai maksaako joku tutkimuslaitos ihan " oikeaakin" palkkaa;)?
t. yliopiston huomattavasti vähemmän tienaava tutkija
Maisteri olen ja 25 v työkokemus ja mies yrittäjä
Hiukan yli 2000 jää käteen.
Insinöörinä tuotekehityksessä, koulutus DI, alan töissä olen ollut hiukan alle kymmenen vuotta.