Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUUTONET KONKARIT! Saisko pyytää apuanne, vaatepaketeista kysymys....

Vierailija
23.08.2007 |

voisiko joku tietävä vastata? olen ekaa kertaa tekemässä vauvan vaatepaketteja huutikseen ja kiinnostaa:

a) kumman kokoluokan vaatteet menevät paremmin kaupaksi? 50 cm - 68 cm VAI 74 cm - 86 cm? (poikien vaatteista kyse)

b) kannattaako edes myydä, jos vaatteissa paljon pesunukkaa ja siis osa käytetyn oloisia ja näköisiä? Vaatteet ovat kuitenkin uusia, pääosin H&M, Lindex, Bamse, Bogi, Name It, jne. Aika paljon uusretroa, kirkkaita värejä, ei surkeita merkkejä kuten Tuttaa, Cirafia ym markettimalleja.

c) kannattaako laittaa hintavarausta paketille?

d) kannattaako koko pakettia edes tehdä, jos vaatteita alle 20 kpl?

e) kiinnostaako jos paketissa useampi vauvan yöasu? Haalareita ja kaksiosaisia?

f) Paljonko aloitushinnaksi kannattaa laittaa?

g) Ja TÄRKEIMPÄNÄ: Mitkä vauvan vaatteet paketissa ovat parhaita? Paidat, bodyt, potkarit, oloasut, merkkivaatteet, ulkoasut, kengät?

SUURKIITOS jos joku voi vastata edes osaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakettisi, vaikka olisi vain alle 20 vaatetta. Itse en pidä yöasuista paketeissa, itse arvostan sitä että saan tavallisia käyttövaatteita, joilla voi puuhastella. Kenkiäkään en niin kauheasti ostaisi. Joskus paketeissa ollut kenkiä, mutta niitä ei meillä ole käytetty.

Vierailija
2/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pliizz, lisää vastauksia! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulla on ihan hyvät merkit ja kumpikin kokoluokka ok. Minäkin huutaisin tuota pakettia, kunhan siinä EI olisi yöasuja (tai max. 1 kpl) eikä kenkiä (haluan kengät ostaa erikseen). Sopivasti käyttövaatetta ja pari juhlavampaa tai siistimpää, se on musta paras.

Tykkäisin kirkkaista väreistä yms.

Vierailija
4/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintavarausta, laita mieluumin korkeampi lähtöhinta! Fiksua on myös mielestäni sisällyttää pk:t paketin hintaan, jolloin saa selkeämmän kuvan paljonko hela hoito tulee maksamaan!

Itse pidän paketeista joissa on bodeja, paidat ovat jääneet kovin vähälle käytölle.. Ja kyllä nuo pienemmätkin paketit ovat kivoja, yleensä noihin isoihin on tupattu ikäänkuin " täytteeksi" niitä vähän huonompia ja epäkäytännöllisiä vaatteita!

Vierailija
5/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin olen selaillaut huutiksen sivuja ja yrittänyt etsiä nättejä vaatteita pienelle tytölle, mutta eipä vaan löydy:( Kaikissa paketeissa olis yks tai maksimissaan 2 sellaista vaatetta, jotka voisin huutaa, mutta muuten nuo paketit näkyy olevan täynnä kaikkea sellaista mitä en ikinä käytäisi:(

Olenkin täällä jo itsekseni " kironnut" että MIKSI ihmeessä ihmiset myyvät noita paketteja?! Varmasti menisivät paremmin kaupaksi vaate vaatteelta periaatteella!!

Vierailija
6/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun motiivini ainakin paketissa myymiseen on laiskuus. En jaksa laittaa jokaista vaatekappaletta erikseen myyntiin.

Nostelen vielä, jos jollain olisi antaa vastauksia lisää :)

Minua itseäni ei muuten vaatepaketeissa kiinnosta ollenkaan pastellinsävyiset vaatteet :( nämähän ovat vain makuasioita, mutta pojan äitinä en ole ostanut pojalleni yhtään sinistä vaatetta! Varsinkin vaaleansiniset sävyt ällöttävät ja niitä juuri näkee paljon vaatepaketeissa. Samoin tummansinistä, ysikytlukulaista " pussihousumallia" housuissa.

ap.

Vierailija
7/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vaatepaketit meni hyvin kaupaksi, nyt on joko hiljaista tai jotain, mutta tuntuu ettei huutoja oikein tule.

Myyn pakettina koska se on a) helppoa ja b) aikaisemmin on mennyt uskomattoman kovalla hinnalla kaupaksi.

Itse laitan pakettiin yleensä vain samantyylisiä ja mahd. saman kokoisia vaatteita enkä kasaa mitään " mega super yli 100 osaa pakettia.

Vaatteet kannattaa ehdottomsti kuvata erikseen ja laittaa kaikista mahdollisimman tarkat kuvat ja selostukset mahd. tahroista, kulumisista jne. JOs et osaa niin voin neuvoa.

Tarkasta postimaksu etukäteen ja laita se näkyviin.

Nyt myymässäni paketissa oli mielestäni ihan ok lähtöhinta (vertaan aikaisemmin saamiini hintoihin joita huomattavasti alempi lähtöhinta oli) eikä hintavarausta ollenkaan. Omasta kokemuksestani se, että ei ole lähtöhintaa mutta on kohtuullinen hintavaraus ilmeisesti innostaa huutamaan aikaisemmassa vaiheessa. LÄhtöhinta laittaa ihmiset kyttäämään sulkeutumista ja vasta sitten vikana päivänä alkaa huutaminen.

Itse en osta vaatepakketteja vaikka niitä myynkin, koska vielä koskaan en ole löytänyt sellaista pakettia jossa edes suunnilleen kaikki osat olisivat edes vähän miellyttäviä. Yhtä poikien pakettia melkein lähdin huutamaan mutta sen hinta kipusi melkein kahteen sataan eikä se missään nimessä ollut sen arvoinen.

Muuten ostan huutiksesta yksittäisiä hyväkuntoisia vaatteita melko säännöllisesti.

Vierailija
8/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) kumman kokoluokan vaatteet menevät paremmin kaupaksi? 50 cm - 68 cm VAI 74 cm - 86 cm? (poikien vaatteista kyse)

-> kumpikin menee kaupaksi

b) kannattaako edes myydä, jos vaatteissa paljon pesunukkaa ja siis osa käytetyn oloisia ja näköisiä? Vaatteet ovat kuitenkin uusia, pääosin H&M, Lindex, Bamse, Bogi, Name It, jne. Aika paljon uusretroa, kirkkaita värejä, ei surkeita merkkejä kuten Tuttaa, Cirafia ym markettimalleja.

-> kannattaa, jos joku on oikein kulahtanut jne niin laita se vaikka ylimääräisenä pakettiin. Tärkeää on että kuvailet ilmoituksessa vaatteiden kunnon hyvin. Ja pesunukka on ominaista käytetylle vaatteelle, ei kukaan oletakaan saavansa uutta jos ostaa käytettyä

-> tästä ollaan kahta mieltä, osa tykkää ja osa ei. Itse käytän kohteissani hintavarausta joskus, silloin voi asettaa alkusumman alhaiseksi (houkuttelevaksi) - ilman hintavarausta hinta täytyy miettiä niin että jo ensimmäinen huuto on se millä on valmis paketista luopumaan. Postikuluja ei tarvitse sisällyttää hintaan (nostaa hintaa), ne kannattaa ilmoittaa tarkasti ilmoituksessa.

->kannattaa

-> muutama ok

-> riippuu vaatteista, kunnosta, määrästä jne

g) Ja TÄRKEIMPÄNÄ: Mitkä vauvan vaatteet paketissa ovat parhaita? Paidat, bodyt, potkarit, oloasut, merkkivaatteet, ulkoasut, kengät?

-> kenkiä ei kannata pakettiin laittaa, eikä mielestäni myöskään ulkovaatteita, ne kannattaa myydä erikseen.

Vierailija
9/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voisiko joku tietävä vastata? olen ekaa kertaa tekemässä vauvan vaatepaketteja huutikseen ja kiinnostaa:

Itse tekisin erikseen 50-56cm paketin vastasyntyneelle ja 62-74cm paketin sekä 80-86cm paketin.

Jos on sellaista hienoista pesunukkaa vaatteen pinnassa, kannattaa kyllä myydä. Sitähän tulee väkisinkin, vaikka olisi kuinka laadukas vaate. Sen sijaan Kovin nukkaiset vaatteet eivät minua ainkakaan kiinnosta (kunnon nukkapalloja).

Kannattaa :)

Itseäni kiinnostavat nimenomaan pienehköt paketit, joissa kaikki vaatteet OIKEASTI nättejä ja siistejä. Turhaa vaatetta kertyy muutenkin kaappeihin.

Mua kyllä kiinnostaa yöasutkin, kunhan voi pestä 60 asteessa, siis laadukkaat. Joku haalarikin menisi, samoin kaksiosainen asu.

Vaikea sanoa... Riippuu niin paketista ja onko hv:ta..

Tärkeimpiä ne, joita kuluu eniten eli bodyt, siistit sukkahousut/potkarit, oloasut (esim. velour-, h&m tyyliset college-asut ym. ei siis ikivanhat varkkarit ;))

SUURKIITOS jos joku voi vastata edes osaan.

Vierailija
10/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupojalle :)

ap

(ja lisääkin saa vastata :)

Vierailija
11/11 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hintavarausta! En yleensä koskaan huuda mitään, missä on hintavaraus, harvoin se on perusteltua. Paketin lähtöhinta riippuu siitä, haluatko tienata sillä vai päästä tavarasta eroon. Kyllä se hinta kohdilleen yleensä nousee, jos paketti on hyvä. Postikulut ehdottomasti näkyviin.