Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aargh! Viides päivä ilman tupakkaa meneillään. Tsempatkaa.

Vierailija
22.07.2007 |

Olen vakaasti päättänyt lopettaa tupakoinnin, mutta koville ottaa. Hermot kireällä ja ahdistaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluathan maistaa ihanat maut, haistaa ihanat tuoksut. Olla pirteäpi

Pystyt kyllä

Taistele nainen, TAISTELE!!

Vierailija
2/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakkaa. mitä enemmän olet polttanut, sen nopeammin huomaat säästön :) ja niillä rahoilla ostat sitten jotain kivaa itselles :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinipurkka auttaa, mutta aiheuttaa myös närästystä ja maistuu ihan järkyttävän pahalle. Ei oo helppoa!

Vierailija
4/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän jätä sitä viiteen päivään, ethän!

olet päässyt hienoon vauhtiin, ajattele jo viisi päivää kasassa!

kohta kokonainen viikko

Ethän sinä siis halua nataa periksi, ethän.

Lue vaikka jotain, rentoudu.

Vierailija
5/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan polttanut, mutta jos olisin, nauttisin nimenomaan haju- ja makuaistin paranemisesta.

Liikunnallinen ystäväni taas juoksi huvikseen mäkeä ylös, kun lopetti tupakoinnin. Joka juoksureissun jälkeen hän hehkutti, miten paljon pitemmälle oli päässyt hengästymättä.

Mikä on " sinun juttusi" ?

Vierailija
6/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain saada röökin pois ajatuksista, nyt mietin tupakkaa koko ajan. Kauankohan tämä pahin tuska kestää?

ap

Vierailija
7/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oon yrittänyt purkalla ja imeskelytableteilla, mut just ainakin ne purkat närästi ja maistu niin pahalta....

Vierailija
8/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nikotiinipurkka auttaa, mutta aiheuttaa myös närästystä ja maistuu ihan järkyttävän pahalle. Ei oo helppoa!

Vierailija
9/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ap että jokainen savuton päivä vie eteenpäin sun kropan hyvinvointia ja parantaa oloa.

Vierailija
10/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain luin, että lopettajan täytyisi vähentää päivittäistä kalorimäärää 200 kalorilla, mutta useinhan sitä lisätään ja sitten lihoo helposti. Mulla auttaa tuo inhalaattori, sellainen tikku mistä imetään nikotiinia, en tykkää niistä purkista ja laastarit kutittaa ja aiheuttaa tykytystä.

Vierailija
11/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en myöskään haista tai maista juuri mitään. Motivaatio on kyllä kova! Tuntuu että ongelmana on enemmänkin fyysiset vieroitusoireet, joita nikotiinipurkkakaan ei täysin poista. Olenkin sitten kuin perseelle ammuttu karhu koko ajan. Kiitos kaikille tsempistä! Kertokaahan myös omsta lopettamiskokemuksista jos sellaisia löytyy!

ap

Vierailija:

Minä en ole koskaan polttanut, mutta jos olisin, nauttisin nimenomaan haju- ja makuaistin paranemisesta.

Liikunnallinen ystäväni taas juoksi huvikseen mäkeä ylös, kun lopetti tupakoinnin. Joka juoksureissun jälkeen hän hehkutti, miten paljon pitemmälle oli päässyt hengästymättä.

Mikä on " sinun juttusi" ?

Vierailija
12/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taistelin päivä kerrallaan. Sanon, että kaksi ensimmäistä viikkoa oli ehtä helvettiä, tuittuilua ja menipä siinä muutama astiakin rikki.

keksin nolon, mutta tehokkaan keinon. Tein paperista kääreen ja kävin sitä imemässä parvekkeella säännöllisin välein.

Kahden viikon jälkeen kääreet unohtuivat ja siitä lähin ei ole edes tehnyt mieli.

Voin sanoa, että en olisi uskonut muutosta.

Paitsi, että haistan kaikki tuoksut, myös maku on tullut. Luulin ennen, että esimerkiksi mansikat ovat hyvänmakuisia. Nyt tiedän miten ihania ne on, makuaisti on lisääntynyt huomattavasti.

appelsiiniä ja vesimelonia saa syödä varsin paljon ja huoletta... nekin oli osa mun tupakkamuutta.

Mikä aika päivästä sinulla vaikeinta, koita keksiä paljon puuhaa. Ettei jää aikaa siihen vuorokaudenaikaan miettiä sitä tupakkaa.

Mun lenkkeilyt on kanssa saanut uskomattoman lisän. Tuntuu, että mun keuhkot ovat syntyneet uudestaan, ne ei enää vingu yhtään

Nyt mietin miksi ihmeessä poltin 10-vuotta

Vierailija
13/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta sitten oli tuo viides päivä, sen jälkeen ei tehnyt enää mieli tippaakaan. Kertaakaan en ole edes harkinnut hatsien ottamista ja elämän laatu on parantunut ihan mielettömästi.

Vierailija
14/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolloin lopettaminen sujui melko helposti. Olen ollut melkoinen korsteeni ja röökiä on palanut melkein aski päivässä. Aamut ovat pahimpia. Kiitos kun kerroit kokemuksistasi, kannustavaa kuulla onnistumisesta :)

Kertokaahan muutkin, tulen myöhemmin takaisin. Nyt lähden siivoilemaan.

ap

Vierailija:

taistelin päivä kerrallaan. Sanon, että kaksi ensimmäistä viikkoa oli ehtä helvettiä, tuittuilua ja menipä siinä muutama astiakin rikki.

keksin nolon, mutta tehokkaan keinon. Tein paperista kääreen ja kävin sitä imemässä parvekkeella säännöllisin välein.

Kahden viikon jälkeen kääreet unohtuivat ja siitä lähin ei ole edes tehnyt mieli.

Voin sanoa, että en olisi uskonut muutosta.

Paitsi, että haistan kaikki tuoksut, myös maku on tullut. Luulin ennen, että esimerkiksi mansikat ovat hyvänmakuisia. Nyt tiedän miten ihania ne on, makuaisti on lisääntynyt huomattavasti.

appelsiiniä ja vesimelonia saa syödä varsin paljon ja huoletta... nekin oli osa mun tupakkamuutta.

Mikä aika päivästä sinulla vaikeinta, koita keksiä paljon puuhaa. Ettei jää aikaa siihen vuorokaudenaikaan miettiä sitä tupakkaa.

Mun lenkkeilyt on kanssa saanut uskomattoman lisän. Tuntuu, että mun keuhkot ovat syntyneet uudestaan, ne ei enää vingu yhtään

Nyt mietin miksi ihmeessä poltin 10-vuotta

Vierailija
15/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon lopettanu joskus 5 vuotta sitten.....

TSEMPPIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ SULLE!

KYLLÄ SE ONNISTUA VOI!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
16/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätät että suahan ei yhdet syöpäkääryleet määrää! Sä teet ihan mitä sä haluat ja tänään sä et halua polttaa!

Jaat ajan niin pieniin yksiköihin, että se tuntuu helpommalta kestää. Päätät, että nyt kuluu tämä minuutti niin etten polta. Koska kestit sen minuutin, päätät kestää seuraavankin jne.

*virtuaali-tsemppi-hali* :)

Vierailija
17/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nyt 2 kk ilman ja jo saattaa olla päiviä etten ole kertaakaan ajatellut tupakkaa.

Olen lopettanut monesti aiemmin, mutta siihen pystyy vain kun se motiivi tulee itsestä ja on tarpeeksi korkea.

t: 24 vuotta polttanut

Vierailija
18/18 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne sinnittelet, niin taatusti on jo helpompi.

T: toinen joka yrittää taas lopettaa. (viimeksi 2v polttamatta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän