Onko teinisi juhlimassa uuttavuotta kavereiden kanssa?
Kommentit (40)
On. Tulee itsekseen kotiin kunhan ovat käyneet katsomassa ilotulituksen puoliltaöin.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sillä ei ole kavereita. Tai ehkä on verkossa, en tiedä.
:(
14-v. teini kotosalla. Onneksi. Ei muutenkaan vielä käy kavereiden kanssa iltaisin ulkona. Kavereita kyllä on, mutta kotona vielä viettävät aikaa.
Eivät ole. Molemmat ovat kotona. Kävivät just pihalla katsomassa naapuruston raketteja.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Molemmat ovat kotona. Kävivät just pihalla katsomassa naapuruston raketteja.
Eikö niillä ole ystäviä?
Kuopus on kaverinsa kanssa meillä. Esikoinen on ulkomailla vaihdossa.
Lähti meidän autolla kaverinsa luo viettämään tyttöjen iltaa skumppapullon kera.
Ei haeta kotiin.
Oletko katkera kun lapsellasi on elämää ja itse vietät uuttavuotta vauvasivustolla? Katkera yksinhuoltaja?
Ei. Itsehän olin samanikäisenä umpikännissä kaupungilla 90-luvulla. Onneksi nykynuoret on viisaampia.
Kotona. Ei ole sosiaalinen eikä oikein osaa itsenäistyä. Tottelee mitä sanomme. Tuntuu pahalle.
Ei ole. Hän juhlii uutta vuotta erikseen kirjoitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itsehän olin samanikäisenä umpikännissä kaupungilla 90-luvulla. Onneksi nykynuoret on viisaampia.
Nojaa... Salaa toivon että lapseni luuhaisi kaupungilla kuten minäkin. Saisi kokemuksia ja "sekoilisi" kun on vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niillä ole ystäviä?
Ihmisellä voi olla ystäviä, vaikka ei juuri tänään ole heidän kanssaan. Yllättikö?
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojaa... Salaa toivon että lapseni luuhaisi kaupungilla kuten minäkin. Saisi kokemuksia ja "sekoilisi" kun on vielä nuori.
Siis mitä kokemuksia? Väkivallan uhkaa, hyväksikäytön uhkaa, ryöstetyksi tulemisen uhkaa, alkoholimyrkytyksen uhkaa? Ei kyllä mitään hyötyä ollut niistä 90-luvun teinivuosien sekoiluista, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhä elämä, jos kaupungilla luuhaaminen on joku erityinen kokemus. Saati jos se on ainut tapa saada kokemuksia.
14v poika kotona ja täällä on pari hänen kaveria. Katsovat leffoja tuolla alakerrassa. Vanhempi poika on armeijassa eikä juhli siellä. Käytiin miehen kanssa santahaminan portilla moikkaamassa ja viemässä sotilaalle rahaa.
Kyllä mä muistan teini-iän kännikokeilut hauskoina ja jänninä. Ei meille mitään pahaa tapahtunut.
Ei. Sillä ei ole kavereita. Tai ehkä on verkossa, en tiedä.