Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parturi pilas mun tukan , hävettää ihmisten ilmoilla.

Vierailija
23.08.2007 |

Siis menin tuttuun parturi-kampaamoon hiusten leikkaukseen. Mulla oli raidoitettu puolipitkä polkkamallinen tukka. Nyt se on kamalan näkönen, lapset ja mies kauhistui kun tulin kotiin parturista. Lapset sanoi et äiti sä näytät ihan mieheltä ja mies lohdutti ja sanoi et kyllähän se kasvaa takas onneksi. Mä selitin parturille et luonnonkihartuvan tukkani vuoksi en voi leikkuuttaa ihan lyhyttä, koska tukka kihartuu ja näytän ihan mummolta. No , nyt tukka on nyrhitty ihan lyhkäseksi, linnunpään näköseksi kiharaksi mummonpääksi. Raidoituskin lähti kokonaan melkain pois, ja tukka on maantienvärinen. ihan itkettää kun peiliin katsoo. Parturi kertoi, et tukan saa kivasti laitettua vahalla. En osaa käyttää vahaa , olen enemmän muotovaahto ja lakka ihmisiä. Vaha saa hiukseni näyttämään ihan likasilta ja rasvaisilta. Auttakaa, mitä mä teen et pystyn menemään töihin ens maanantaina? huivi päähän vai?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko hänelle että nyt et tykkää lopputuloksesta? Mitä mallia pyysit häneltä vai annoitko vapaat kädet? Jos sanoit että saa tehdä mitä vaan niin silloin et voi valittaa mutta jos hän ei ole noudattanut sinun toiveitasi niin silloin valittaisin kunnolla. Onneksi tukka kasvaa mutta odottelu on kamalaa...



Minulla anoppi leikkaa tukkani (on ihan kampaamoalan yrittäjä) eikä hänkään aina onnistu mutta syynä taitaa enemmänkin olla minun visoioiden hankala selitettävyys kuin anoppini ammattitaidottomuus :)

Vierailija
2/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vahaa käytetään oikein?Neuvokaa viisaammat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli otat hiukan sormella vahaa, sitten hierot sen kämmeniisi ennen hiuksiin viemistä. jos on oikein lyhyt tukka, takaosaa voi halutessaan pörröttää vahaisilla käsillä. edestä voit esim. vetää suortuvia vinoon sivulle. vaikea sanoa tietty näkemättä millaiseksi tukkasi on leikattu.

Vierailija
4/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kampaaja antaisi neuvoja ja jotain tuotteita. Ja jos ei ole välittänyt toiveistasi niin vaadit rahat takaisin, tai hyvityksen jotenkin muuten (esim. niitä tuotteita millä saat hiukset laitettua). Jos ei suostu hyvittämään milläänlailla niin sanot että otat sitten yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Vierailija
5/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhain on suoristaa suoristusvoiteilla ja föönillä tai suoristusraudalla.

Vierailija
6/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on antanut kampaajalle vapaat kädet ja nyt ei olekaan tyytyväinen tulokseen ja syyttää kampaajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen muslimi ja huivi kuitenkin ulkona päässä niin ei tarvinnut hävetä. Itseä vain otti päähän mutta äkkiä se sit kasvoi.

Vierailija
8/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeitä odottaa. Osa toki taitavia käsityöläisiä.



Valita kuluttaja-asiamiehelle. Vaadi kampaaja tilille ja korjaamaan virhettään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ohjeet aivan selvästi ennen leikkausta, ja sama parturi on ennekin ymmärtänyt hiusteni luonteen ihan hyvin. Hiuksiani ei voi leikata ihan lyhkäseksi, neuvoin et leukalinjaan asti voi leikata.

Vierailija
10/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu aina kiharoitteni kanssa, kostealla säällä ihan järkyttävä kuivan näköinen söherö. Ja sulla vielä maantienvärisenä....



Itse kyllä käytän vahaa (nyt aika lyhyet) mutta vaatii kyllä joka pesun jälkeen silottavaa ainetta, föönauksen ja vahaa.... Kokeile kuitenkin vahaa TOSI VÄHÄN, liika vaha tekee likaisen näköiseksi.



Mä tykkään tästä lyhyehköstä, koska on helpompi föönata kun puolipitkä ja paksu. Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonsuora tukka kun on. Aluksi tuntui oudolta, mutta nyt jo totuin. Kiharat on ihanat :-) Lookkini on Sylvia Kristel - tosin parikymppistä musta ei tuu tekemälläkään, menee mummokastiin.



Totuttele hetki ja mene sitten kampaajallesi reklamoimaan.

Vierailija
12/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdotti, et menen kauppaan ja ostan räväkän värin ja värjään hiiren harmaan tukkani. Mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot, että lopputulos on juuri se, mitä et halunnut ja mistä varoittelit ennen leikkausta eli ensin yrität selitää asian ystävällisesti et haukkumalla. Jos kampaajalla on yhtään asiakaspalvelutaitoa, hän hoitaa asian, niin että olet tyytyväinen.



Kampaajakin haluaa varmasti miuluummin tyytyväisen asiakkaan kuin sellaisen joka haukkuu selän takana ja vaihtaa liikettä. Eli rohkeasti vaan kampaamoon heti. Jos et uskalla mennä, niin soita ainakin aluksi, mutta parempi kun menet paikanpäälle.



hopi hopi!

Vierailija
14/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti virheet korjataa, kun vaan uskaltaa reklamoida. Itse olen saanut vaihdettua monta tuotetta. Ensin on aina tuntunut,ettei täll emitään voi, takkiin tuli.



Yksi tuttu jopa osti lenkkarit kaupasta ja kävi niillä lenkin. Eivät olleet sopivat ja meni takaisin liikkeeseen. Sanoivat ensin, että ei voi enää vaihtaa, kun oli jo käytetty, mutta asiallisen keskustelun jälkeen, hän sai kengät vaihdettua.



Eli älä kärsi kampaajan mokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri saattais auttaa siihen asti kunnes hiukset kasvaa.

Mutta ehkä kampaaja laittais sen ilmaiseksi ja toisaalta vois antaa sulle vinkkejä, miten laitat hiukset.

Minullakin kävi niin, että kampaaja (sukulainen) leikkasi hoikseni liian lyhyeksi. Hiukset olivat alun perin tosi pitkät ja halusin nen lyhyemmiksi. Ehdotin polkkatukkaa, mutta kampaaja puhui minut ympäri ja sovittiin että leikkaa vähän lyhyemmän, muttei mitään poikatukkaa eli sitten leikkasi ihan lyhyet hiukset. Hiukset näytti kamalilta. No siitä on muutam vuosi ja nyt hiukset on taas pitkeälle selkään. Valittaa en voinut, kun kyseessä oli lähisukulainen, joka pinestäkin negatiivisesta palautteessa saattaa mököttää kuukausia. Onneksi käyn nykyisin muualla hiustenleikkauksessa.

Vierailija:


Mies ehdotti, et menen kauppaan ja ostan räväkän värin ja värjään hiiren harmaan tukkani. Mielipiteitä?