Naapurit polttelee jotain muutakin kuin tupakkaa >:(
Kamala käry, joka ei ole tupakansavua.
Naapurin teinit ilmeisesti asialla.
Ei voi nukkua ikkunat auki, samperi!
Kommentit (16)
Eikä kyseessä ole kerrostalo.
Huomasivat ilmeisesti että kävin haistelemassa ja pistivät tupakaksi.
Eipä kuitenkaan kokonaan peitä tuota voimakasta makeaa " yrttistä" hajua..
Yh-isin tytär järjestää kivoja bileitä ja isi vaan päivittelee kun on niin viksu tyttö. Päivät lorvii kotona ja poikakaveri tulee paikalle kun isin auton perävälot häipyy...
Anna poltella, vai kossuako niiden pitäs juoda?
Olen pitänyt kesäisin ikkunoita/parvekkeen ovea päivisin ja öisin auki.
Yöllä kun on jo ihanan raikasta.
Nyt oli pakko pistää lävet kiinni, niin kamala käry tuli sisälle.
Kait tuota itse haistelin mutta muksut valitti asiasta.
hauska, huumorintajuinen, hyvässä ammatissa, jne.
Ihme sinisilmiä taas paikalla.
Soittaa varmaan kytille jo kun löytää tyhjän ruiskun maasta.
Vierailija:
Ihme sinisilmiä taas paikalla.
Soittaa varmaan kytille jo kun löytää tyhjän ruiskun maasta.
että poliisia paljon kiinnostaa jos joku pössyttelee kotonaan... Tuo ei kuitenkaan ole mikään suuri rikos...! Ennemmin jahtaavat niitä jotka tuovat huumeita maahan/myyvät niitä.
..Ja ihan of topic, itse satun tuntemaan muutamia poliiseja (sukulaiseni meni naimisiin poliisin kanssa, hänet ja hänen ystäviään) ja vaikka av-mammojen saattaa olla vaikea uskoa, niin poliisitkin toisinaan polttelevat...;)
Noin 10 vuotta sitten opiskelu aikoinani satuimme tyttöporukalla päätymään bailuihin joiden ihmisiä emme tunteneet.
Yksi tiesi muutaman miehen. Oli uima-allas ja paljon alkoholia. Siellä moni myös pössytteli. Saimme tietää jälkikäteen että oli poliisien bileet.
Vanhempieni naapuriin muutti teinipari, ja kohta alkoi rappukäytävä haista. Äiti soitti huumepuhelimeen ja viikon sisään oli kytät paikalla.
harrasti muitakin päihteitä/myi niitä...?
Ja jos koko rappukäytävä haisee, niin kyse tuskin on satunnaisesta polttelusta rentoutumis-mielessä---> suurkäyttäjiä ---> " poliisin vanhoja tuttuja" ...?
poliisin nenän alla, alle 2 m päässä heistä. Julkisella paikalla käärimme jointinkin vielä. Ei heitä kiinnostanut laisinkaan. Kesäisin Hietsussa yleistä rentoutua pössyttelemällä.
Vai että sellaista? Huhhuh..mihinköhän tää maailma on menossa.. =/
Vierailija:
että poliisia paljon kiinnostaa jos joku pössyttelee kotonaan... Tuo ei kuitenkaan ole mikään suuri rikos...! Ennemmin jahtaavat niitä jotka tuovat huumeita maahan/myyvät niitä...Ja ihan of topic, itse satun tuntemaan muutamia poliiseja (sukulaiseni meni naimisiin poliisin kanssa, hänet ja hänen ystäviään) ja vaikka av-mammojen saattaa olla vaikea uskoa, niin poliisitkin toisinaan polttelevat...;)
missäs asustelet?