Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 7- ja 5-vuotiaat lapset isänsä kanssa lomalle Afrikkaan isän kotimaahan?

Vierailija
22.08.2007 |

Olemme eronneet ja mies haluaisi viedä lapset lomalle jouluna. Lapset olisivat silloin 7- ja 5-vuotiaita. Mitään merkkejä mistään kaappausaikeista ei ole. Uskaltaisitko päästää lapset?

Tähän asti mies on tavannut lapsia aina silloin tälloin, kesällä enemmän, muuten vähemmän.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kyseessä ihan normaali, mukava isä, joka välittää lapsistaan niin kyllä.

Vierailija
2/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on kai joissain kulttuureissa oikeus pitää nimenomaan poikalapset itsellään?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko miehen perhettä? Oliko eronne sopuisa ja onko ollut riitaa lapsista? Jos mies on hyvä isä ja luotettava ihminen, niin toki päästäisin.

Vierailija
4/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi viedä lapset tutustumaan omaan kotimaahansa muutamaksi viikoksi. Minä en voi lähteä, koska minulla on pieni lapsi kotona, mutta mahdollisesti 15-vuotias poikani voisi lähteä tyttöjen mukaan.

t. ap

Vierailija
5/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap kysyy tätä, hän epäilee itsekin.

Vierailija
6/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaankin päästäisin. Tosin hiukan epäilyttää tuo, ettet itse tunne maata tai miehen sukulaisia.

Vierailija
7/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä itketään jo sitä kuinka " anoppi leikkautti tyttöni hiukset mummolalomalla" . Kuvitelkaa AP:n tapauksessa " anoppi ympärileikkautti tyttäreni mummolalomalla" .

Parempi olla sitten vaikka vähän rasistinen ja lapet turvassa ja ehjinä.

Vierailija
8/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuko hänen kulttuuriinsa esim. toi tyttöjen ympärileikkaaminen? Mä päästäisin, jos ei olisi vaaraa, ja kai sä nyt oman (entisen) miehesi niin hyvin tunnet, että tiedät voiko päästää.

Vierailija
9/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä pääseekö mies palaamaan ja lapset sitten jäisivät sinne.

Tiedätkö ollenkaan koskeeko lapsikaappausopimus kyseistä maata? Oliko se nyt joku Haagin sopimus.

Lisäksi mikä on sen maan laki lasten huoltajuudesta ja naisen oikeuksista? Jäävätkö lapset automaattisesti miehelle ja onko mies sinunkin " pääsi" jos ole kyseisessä maassa? Pitkään miettisin jos päästäisin.

Vierailija
10/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa munaa on saatava seuraamuksista viis.

Vierailija
11/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sit JOS käy jotain, lapset ympärileikataan/" katoaa" /tms, tai vaikka jotain ukosta riippumatonta kuten saa malarian tai joutuu onnettomuuteen... mitä se isoveli siinä voi?? saa vaan elämänmittaiset traumat kun ei pystynyt suojelemaan siskojaan niin kuin " piti" ... itellä on ton ikäinen poika ja sanon vaan, että on nekin vielä aika pikkuisia, vaikka ei fyysisesti

Vierailija
12/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kertoo sekin, ettei hän itse tiedä, voiko päästää lapsia heidän oman isänsä kanssa matkalle. Kuinka kauan olitkaan yhdessä ko. miehen kanssa ap?

Vierailija
13/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on Afrikasta eikä minulla ole vaikeuksia päästää lapsia miehen mukaan.

Tunnen muitakin perheitä, missä lapset ovat käyneet isän kotimaassa isän kanssa.

Vierailija
14/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetissä. Makabelemaasta niitä ei saa ikinä takaisin.

Vierailija
15/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiii ethän ole tosissasi

Vierailija
16/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotukset ja vakuutukset tulisi olla kunnossa.

Tietääkseni noin ylipäätään länsi-afrikan maissa ei ympärileikata ja ap tietänee mitä hänen exänsä ajattelee ympärileikkauksista ylipäätään.

Minusta tämä haiskahtaa provolta koska luulisi että ap. tuntee miehensä senverran hyvin ettei tarvii kysellä missään keskustelupalstoilla uskaltaako antaa mukaan vai ei.

Vierailija
17/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin he ymmärtäisivätkin jotain

Vierailija
18/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat luovuttaa lapset isälle niin sitten ihan eri asia mutta ole valmis siihen ,että tarkoitus ei todellakaan ole vidä tyttöjä vain käymään siellä.

Kyllä ne sinne jäävät isän tietäessä sen jo nyt.

Mitä itse haluat? Olla tyttöjen kanssa vai antaa ne isälle kasvatettavaksi Afrikkaan?

Vierailija
19/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tarvi kuvitella näkeväsi enään sen jälkeen. Jätä hellät jäähyväiset ja varusta hyvin matkaan.

Vierailija
20/63 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta tuntuu että tämä ei ole edes totta. Outoa vuodatusta, jotenkin avuton tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi