Nyt löytyi mun unelma... mutta MALMILLA=(
onko Malmi yhtä kamala kun ajattelen, kämppä on ihana Oikotien kohdenro 700278 - asunto on luonnossa vielä ihanampi kuin kuvissa. mielipiteitä???
Kommentit (45)
Jos tosiaan jonkun tietyn asunnon haluaa, niin kannattaa tietysti pitää tieto siitä ihan vain itsellään...
Vierailija:
Jos joku oikeasti löytäisi unelmiensa kämpän eikä olisi varma alueesta, niin eikös se kyselisi vain alueesta eikä mainostaisi sitä kämppää täällä? Jokuhan voisi sen kämpän ostaa ap:n nokan edestä.
Mä asun Malmilla radan varrella, tosin en kaupungin asunnossa. Tässä ei ol e ollut mitään ongelmia. Kerran taisi poliisit tulla käymään tuossa pihassa, otti rekkarit yhdestä autosta pois. Muita ongelmia ei ole. Ai niin, 3 kertaa kahden vuoden sisällä on viikonloppuna kuulunut humalaisten huutamista ulkoa.
Jos epäilee millaista jossain on asua niin kannattaa mennä paikan päälle ja kysellä vaikka siellä olevilta ihmisiltä millaista seutua on.
Mä käyn Malmilla kaupoilla, palvelut on hyvät. Ostarilla pörrää kaikenlaista viheltäjää, mutta mitä sitten? Ei kukaan ole kiinni käynyt. Koulut on tavallisia lähiökouluja - sellaisissa on usein hyvä henkilökunta.
molemmilla puolilla rataa ja omia lapsiani en i-k-i-n-ä veisi alueen kouluihin. Ovat just sellaisia kuin ope Malmilta kuvaili.
Me maksettiin samankokoisesta 80-luvun rivarista just ton verran, eikä siinä ole yhtään tunnelmaa tms, mut alue on vähän parempi. Ei sen puoleen Malmissakaan mitään vikaa ole, paljon parempi paikka se on asua kuin Kontula, Mellunmäki jne.
T: Malmilla itse peruskoulunsa käynyt