Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt löytyi mun unelma... mutta MALMILLA=(

Vierailija
22.08.2007 |

onko Malmi yhtä kamala kun ajattelen, kämppä on ihana Oikotien kohdenro 700278 - asunto on luonnossa vielä ihanampi kuin kuvissa. mielipiteitä???

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aseman seutu), mutta myös kivoja paikkoja, joten riippuu...

Vierailija
2/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vaikeeta, onkohan koulut ja tarhat millaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mitenkään kamalana paikkana. Siellä on mm. erittäin mukava ryhmäperhepäiväkoti, työväentalo (jossa bingoa tiistaisin ;) ja muuta mukavaa. Palveluita löytyy ja kauppoja. Ei ole paha minusta, asun itse tässä suht lähellä.

Vierailija
4/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis onko se monen perheen talo?

Vierailija
5/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun siis 100 metrin päässä itse, enkä kuuna päivänä muuttaisi pois. Jos sinulla on lapsia, on koulut ja päiväkodit lähellä, tai jos kuljet keskustaan töihin, kestää junamatka 11-14 min, riiippuen kummalla kuljet. Ja vielä neuvolakin on vieressä, jos satut omistamaan pikkulapsia.



Käy kiinni!!!

Vierailija
6/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin pientaloaluleelta, joka tosi kiva, mutta aseman seutu kyllä arveluttaa. Eiköhän kuitenkin pk:t ja koulut ok, koska kyllä siellä asuu joka tapauksessa paljon ihan normaaliakin porukkaa. Ehkä nyt vähän kirjavampaa sakkia, kun jossakin Espoon pientaloalueella, mutta musta se on vain rikkaus, ettei kaikki ole samasta kivestä veistettyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuin yhtiövastikkeen määrää, onko pääkaupunkiseudulla kaikissa asunnoissa noin hintava?!!!!!!!!!!

Vierailija
8/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ton ottaisin jos olis rahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista, ja kuitenkin lyhyt matka asemalle.

Vierailija
10/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noista neliöistä ihan tuhoton hinta, vaikka olisi kuinka alkuperäistä henkeä. Alueestakaan ei kannata maksaa.



Ja vastike on kova ellei maksa velkaosuutta pois. Remppatarve tuosta ei oikein selvinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppakeskus vilisee vartioita, joten ihan turvassa saa olla. Tuo talo on ihan hyvällä paikalla joten miksikäs ei? Minä ainakin muuttaisin jos ois mun unelmakämppä! Täällä on kuitenkin hyvin kaikki lähellä ja joka suuntaan pääsee, vaikka ei omaa autoa olekaan.

Vierailija
12/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta olis just kohdallaan ja vastkekin pienenee kun yhtiölainan maksaa heti pois... en mitään espoon rauhaa haekkaan, mutta en ole koskaan ajatellut muuttavani MALMILLE - ennemminkin KÄPYLÄÄN =) mutta sieltä ei tohon hintaan tuollaista irtoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Malmista annetaan tosi outo kuva... Ei voi muuta sanoo...

Vierailija
14/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Malmi ei ole enää maineensa arvoinen, varsinkaan nuo omakoti/rivari alueet (eikös kämppä ole sellaisella alueella?). Eikö tuo asunto sijaitse tuossa ihan Tapanilan rajalla?



Mukavaa rauhallista asumista noilla omakotialueilla ihmiset viettää. Asutaan Tapaninvainiolla ja aivan ihana paikka (Malmin lähellä). Lapsiperheitä, normaalia meinikiä, puistoja, lapsilla kavereita jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kauhistuin yhtiövastikkeen määrää, onko pääkaupunkiseudulla kaikissa asunnoissa noin hintava?!!!!!!!!!!

oman osuutensa voi maksaa tuolla tavoin pois.. Näkeehän sen velkaosuudestakin, eli noin viisi tonnia velkaa.

Vierailija
16/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähemmäs kaksi miljoonaa markkaa :D!

Vierailija
17/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi missään tapauksessa Malmilta! Saat uuden tuolla hinnalla.



Ei todellakaan mitään järkeä ellei sinulla ole rahaa kuin roskaa. Lisäksi kiinnitin huomiota, että yleiskunto oli tyydyttävä ja mahdollisista tulevista remonteista ei mainintaa. Entä miten/milloin kh on remontoitu?

Vierailija
18/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Munkkivuoressa, Lassilassa, Ruoholahdessa ja Malmilla. Malmi on näistä ehdottomasti paras alue!!!!

Vierailija
19/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

20, ei oo ihan peruskämppä toi

Vierailija
20/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saishan toll arahalla jo vaikka millasen omakotitalonkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi