Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt löytyi mun unelma... mutta MALMILLA=(

Vierailija
22.08.2007 |

onko Malmi yhtä kamala kun ajattelen, kämppä on ihana Oikotien kohdenro 700278 - asunto on luonnossa vielä ihanampi kuin kuvissa. mielipiteitä???

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ekohörhökin" ja pitää ns. kommuunityylistä. Ei siis sopisi minulle.

Vierailija
22/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ja hinnat on pilvissä =) kaikki isot rempat oli tehty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos tuossa ympäristössä olisi jotain erikoista tai kyseessä olisi okt tai isommat neliöt.

Vierailija
24/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


vähän ja hinnat on pilvissä =) kaikki isot rempat oli tehty...

Vierailija
25/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin viehättävämpi vaihtoehto kuin joku uudenaikainen liukuhihnamalli.



Malmilla on mun korviin paha kaiku. Yksi kaveri asui siellä (kaupungin vuokratalossa tosin) ja muutti pois, kun oli niin levotonta (juoppo naapuri, joka heitteli ties mitä kamaa parvekkeelta kun sille päälle sattui, poliiseja käymässä vähän väliä selvittämässä perheriitoja). Mutta oma mielikuvani perustuu vain tämän kaverin kokemuksiin; en ole itse asunut enkä liikkunut Malmissa yhtään, lukuunottamatta vierailuja kaverini kotona.

Vierailija
26/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etitty... molemmat miehen kanssa tykätään kovasti ja mä aloin jo lämpenemään, mutta mies ei kuulema malmille muuta =( nyt pitää alkaa kääntämään sen päätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palvelutkin lähellä, hyvät liikenneyhteydet. Toki sieltä löytyy niitä levottomiakin paikkoja, mutta miksi ihmeessä sinä ja perheesi niille seuduille ylipäänsä menisitte? Ja ne " levottomat" tyypit tuskin teidän pihalle eksyvät. Ja kuka lapsiperheellinen hengailee missään asemilla ylipäätään, varsinkaan öiseen aikaan...?? Eiköhän se ole niin, että kaikilla alueilla on omat " huonot" osansa (Lauttasaaressakin on - hui - kaupungin vuokrataloja, Marjaniemessä ja Jollaksessakin, uskokaa tai älkää - tosin sitä ei kyllä mistään ulkoapäin huomaa). Miksi olla riippuvainen jostain muiden ihmisten päänsisäisistä mielikuvista?

Vierailija
28/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kevätkesällä katsomassa talon pihapiiriä. Talon mittasuhteet olivat luonnossa jotenkin ahdistavan näköiset ja en siksi viitsinyt edes astua sisälle. Kuvassa näytti kyllä ihan mielenkiintoiselta.



Aivan liian kova hintapyyntö, joka perutuu ilmeisesti talon historialliseen arvoon. Asun Ylä-Malmilla, hieman kauempana junaradasta kuin tuo kohde on. Löydätte tältä alueelta hyvän asunnon edullisemminkin kuin tuo kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. vanhassa puutalossa asuja ;)

Vierailija
30/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmista en kyllä tiedä mitään. Se asemanseutu ainakin vaikuttaa ýhtä kauhealta kuin muutkin lähiöiden assat. Tuolla rahalla saisitte esim. taka-töölöstä vanhan kerrostaloasunnon. Eikö sellainen innosta? (heh, sen takia utelen kun itse tykkään tuosta Malmin talosta, mutta tykätään asua täällä Taka-Töölössä kerrostalossakin erinomaisen hyvin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/45 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli keväällä myynnissä pienempi 280000 ja meni melkein heti kaupaksi. Peruspetterille se ei sovi, vaan varmaankin hieman koulutetumpi innostuu tuosta. Ja hinta ei ole ihan pielessä. Varmaan vähän neuvottelevat, mutta noita kun ei enää tehdä. Käpylän narkkareiden keskeltä saisi maksaa enenmmän ja tuo osa malmista on kyllä parasta. Tarpeeksi kaukana niistä " palveluista" . Tunnen paljon ihmisiä tuolta alueelta, ja eivät anna ostarin läheisyyden häirtä. Käyttävät vain asemaa läpikulkuun.

Vierailija
32/45 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asukkailla muuallakin kuin aseman seudulla. Pari tuttua asui siellä kerrostalossa pitkään, ja ne jutut naapureista olivat todella hurjia, mitä vain Trainspotting-huumeleffojen ja Sopranosien välillä. Ja puolet kerrostalon lapsista huostaanotettu, ja loputkin pitäisi ottaa huostaan, vanhemmat vuorotellen vankilassa yms.

Missään muualla kuin Malmilla ei kaupungin pihatyöntekijöitä ole käsketty lähteä juoksemaan, jos joku käskee parvekkeelta lopettaa ruohonleikkuun. Malmilla jää ruohonleikkuri siihen ja leikkaajat poistuvat lujaa, kun se partsilta metelistä valittaja voi kaivaa aseen esiin...

En itse muuttaisi edes omakotitaloon, vaikka tottakai siellä on varmaan rauhallisempaa kuin kerrostalossa...sama porukka kuitenkin pyörii kotiseudullaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/45 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat esim omalla saunalla olevan kämpän muualtakin.

En ostais ikinä,oli missä tahansa helsingissä!

Saat paljon kivemman tolla rahalla jostain muualta,ja silti pääkaupunkiseudulta

Vierailija
34/45 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin seutu on ihan kamalaa. Mä en jaksaisi joka hemmetin kauppareissulla katsoa sitä touhua ja jengiä yhtään.



Oletko katsonut noita yhtiövastikkeita tuossa talossa? Ei kuulosta järkevältä kaupalta minusta lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/45 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä ko. asunto on Ylä-Malmin pientaloalueella, ja eroa on kuin yöllä ja päivällä. Ylä-Malmin torilla on kyllä spurguja, mutta ne antavat kulkea ihan rauhassa. Ala-Malmin torilla kirjaston edessä taas on huomattavasti epämääräisempää ja aika meluisaa sakkia. Onneksi kirjastossa käydään päiväsaikaan ;)



Mutta ylä-malmilla asuvana en voi pahaa sanaa sanoa Malmista. Ja Malmin ala-aste on aivan ihana koulu. Eikä lapseni luokalla - eikä rinnakkais- - ole ainuttakaan maahanmuuttajaa, jos se ketään kiinnostaa. Omasta mielestäni se on ennemminkin haitta kuin etu.



Ylä-Malmilla koulun vieressä on kyllä yksi kaupungin vuokratalo, mutta siellä en ole nähnyt mitään häiriötä. Lapsen luokkakavereista kaksi asuu ko. talossa, ja ihan kunnollisesta, normaalista perheestä ovat. Jopa opiskelleita, työssä käyviä ;)



Ennakkoluulot on aika tiukassa näköjään. Tuttavani taitavat ihmetellä, kun sanon aina ylpeästi asuvani Malmilla. Sitä kai pitäisi hävetä ennemminkin, en vaan ole oppinut enkä taida oppiakaan kun niin rakastan sitä paikkaa :)

Vierailija
36/45 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" iik kuinka iihanaa" , " tosi ihanalla seudulla" " käy kiinni!" -juttuja.



Ilmaista mainostilaa vauvan sivuilla, aina näitä riittää..

Jos joku oikeasti löytäisi unelmiensa kämpän eikä olisi varma alueesta, niin eikös se kyselisi vain alueesta eikä mainostaisi sitä kämppää täällä? Jokuhan voisi sen kämpän ostaa ap:n nokan edestä. ..ja sitähän ap haluaa tässä tapauksessa.



Vierailija
37/45 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En takulla menis johonkin yhteisiin tiloihin saunaan johonkin tiettyyn kellon aikaan, ehei!

Vierailija
38/45 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asunut siellä 1986-1995 ja äitini asuu vieläkin.

Ostareiden liepeillä saattaa nähdä minkälaista sakkia hyvänsä oli paikka sitten Malmi tai joku muu.

Malmilla on hyvät palvelut ja hyvät kulkuyhteydet.

Kaupungin vuokrataloja löytyy radan toiselta puolelta eli Ala-Malmilta.

Siellä asukaskunta varmaan vähän ns. kirjavampaa.

Asunnosta en sano mitään, nehän on makuasioita.

Vierailija
39/45 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koulut alueella on ihan hirveitä ongelmakouluja, mm. siksi, että alueelle mahtuu paljon syrjäytyneitä suomalaisperheitä usen ongelmallisten maahanmuuttajaperheiden lisäksi.



T. Ope Malmilta

Vierailija
40/45 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi