Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mul on paniikki, riittääkö 1000 e viikoksi espanjassa?

Vierailija
22.08.2007 |

Ku on täs kesälomaa vietellessä toi pankkitili huvennut aika olemattomaksi...

Lähdemme siis 2 aikuista ja 4 ja 2 lasta viikoksi reissuun. Majoitukseen ei kuulu ruokaa, mutta meillä on jonkin sortin keittomahdollisuus. Tarkoituksena on kyllä käydä paljon ulkona syömässä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lähdemme siis 2 aikuista ja 4 ja 2 lasta viikoksi reissuun. Majoitukseen ei kuulu ruokaa, mutta meillä on jonkin sortin keittomahdollisuus. Tarkoituksena on kyllä käydä paljon ulkona syömässä.

Vierailija
2/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme alkuvuodesta viikon kanarialla. Perheeseen kuulluu 2 aikuista ja 3 lasta. Meillä meni 1000e ja aika nuukasti elettiin.

Ja jos te kerran olette kaksi viikkoa, niin ei hyvältä kuulosta. Olisiko luottokorttia tms., josta saisi vähän lisää matkakassaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkat ja majoitus on maksettu jo, niin toki riittää.

Vierailija
4/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan, välipalan ja iltapalan kun syötte " omassa keittiössä" , voitte lounastaa ja illallistaa ulkosalla. Ala carteen ei ole asiaa, mutta kai sitä arkisemmallakin ruualla pärjää.

Ja mitä te shoppailisitte? Jotain turistikrääsää. Hoitakaa vaateostokset Suomessa, nauttikaa reissussa maisemista ja solikasta.

Vierailija
5/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis yhteensä 4 henkeä, 2 aikuista ja 4- ja 6-vuotiaat lapset. Matkat ja majoitus on maksettu.

Ajattelin, että mahtaako mulle 1000e riittää, 1000e /7 päivällä on 142e, ja miehellä about saman verran mukana.

En mä mitään ihmeitä aio kokata, lähinnä varmaan aamukahvit ja sämpylät syödään kämpillä.

Mulla oli vuos sitten saman verran rahaa varattuna, ja siitä jäi 350e käyttämättä, mutta oltiin silloin kaksistaan.

Vierailija
6/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis yhdeksi viikoksi ollan menossa.

ap

Vierailija
7/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä se miehen tonni on?

Vierailija
8/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 henkeä ja 2000e -> riittää erinomaisesti ja saatte tuoda vaikka 20 rumaa t-paitaa mukananne...

Vierailija
9/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yhteensä se 2000e, jos molemmat kerran ottaa tonnin mukaan.

Pohdiskelen ihan oikeesti, et riittääkö se tonni mulle, vai tarviinko enemmän.

Ja about puoliksi kaikki kulut menee, mut mun suunnattomien törsäilyjeni vuoksi en missään nimessä halua meille koskaan yhteistä tiliä. Saisin kyllä miehenikin tilin helposti sileeksi =)

Vierailija
10/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä tuoda yhtään rumaa t-paitaa mukana, vaikka sitä törsyrahaa jäisikin =)

Kyl mustakin järjellä ajatellen sen 1000e /aikuinen pitäisi riittää, mut ku toi matkakuume iskee päälle, ja sitten budjettikin alkaa jännittämään.

Vierailija
11/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä lähtee 2+1 tällä kertaa ja aion ottaa mukaan vain n. 500e sillä kyllä pärjätään. MItään turhuuksia (tuliaisia) ei tuolta reissulta haalata, kuten viimeksi tehtiin. Kotona tajusi ostaneensa kaikkea täysin turhaa roinaa ja vaatetta. Nyt lähdetään vain rentoutumaan ja lataamaan akkuja

Vierailija
12/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö asu samassa taloudessa?

Vierailija
13/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin vuos sitten yhtä ja toista ihan turhaa mukaan matkalle. Yritän olla tällä kertaa järkevämpi. Eikä tässä onneksi enää montaa päivää olisi aikaa mitään ostellakaan.

Vierailija
14/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin kesällä 6 viikkoa Espanjassa ja rahaa kului noin 500 euroa per viikkoa, ja siitä maksettiin yöpymisetkin. Nelihenkinen perhe, lapset 4 ja 2.

No me oltiin osa ajasta tuttujen kestittävänä ja muuna aikana harrastettiin aika paljon piknikkiä :-) Ja joo, oli kivaa, vaikka köyhäiltiinkin ;-)

Vierailija
15/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksei teillä ole yhteisiä rahoja?

Ettekö asu samassa taloudessa?

Kuten jo tuolla aiemmin kirjoitin:

Ja about puoliksi kaikki kulut menee, mut mun suunnattomien törsäilyjeni vuoksi en missään nimessä halua meille koskaan yhteistä tiliä. Saisin kyllä miehenikin tilin helposti sileeksi =)

Ihan hyvin on toiminut jo 7 vuotta.

Vierailija
16/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona on syöty joka ilta.

Vierailija
17/17 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä, markka-aikaan olin kreikassa ja mulla oli rahaa 1000mk. Ja ihan hyvin riitti, viimeiset drakmat jäi taskun pohjalle, kun en saanut niitä käytetyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi