Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***MARRASMASUT KESKIVIIKKONA***

22.08.2007 |

Tässä linkki tiistain keskusteluun:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11076026&p=1&tm…

(toivottavasti toimii;))

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinäneito: Kyllä varmaan olet testannut oikein. Musta se Kelan laskuri on kätevä. Olen vähän yrittänyt testata niitä rahasummiakin, mutta kun en muista, mitä vuonna 2005 tienasin eurolleen, niin on vähän summittaisia nuo summat. Joka tapauksessa tuleva rahamäärä on enemmän kuin viimekerralla, kun olin opiskelija ja muita tuloja oli vain kesäkuukausilta.

Hankinnoista olette puhuneet. Meillä on kaikki muut paitsi turvakaukalo. Ja sitten ihan pienet talvivaatteet. Haalareita olittekin monet jo ostelleet, täytyy itsekin kipaista joskus henkkamaukkaan.

Kiitos muuten tuosta Sininenonni-vinkistä. Vaikka olen turkulainen, niin on ihan uusi tuttavuus tuo liike. Olenkin harkinnut kantoliinan ostamista, joten siellä voisin käydä. Ensin ajattelin kyllä käydä Babyboom ja kidz -messuilla, josko sielläkin saisi jotain vinkkiä.

Omaa napaa: Vauva on melko vilkas ja rinnat tihkuu nestettä (kuten jollakulla muullakin). Silloin tällöin supistelee ja perjantaina on neuvolalääkäri. Saa nähdä millainen hän on. Edellinen lääkäri jäi äitiyslomalle. Lisäksi tässä saa vielä jännätä, että millaisia harjoittelijoita tapaan ensi kerralla. Neuvolamme on Tyksin opetusneuvoloita (tai miksi niitä nyt sitten sanotaan) ja siellä on lääkärin mukana näin kouluaikaan usein joku viimeisen vuoden opiskelija tai naistentauteihin erikoistuva. Mitä vielä: närästystä, yöllisiä heräilyjä, suonenvetoa.. siinä se. Ja tosiaan, kasvava masu alkaa jo olla tiellä, mutta on silti niiiiin ihana :)

T: Rila ja Hippu 27+5

Vierailija
22/22 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen ukkonen oli tänään täällä Espoossa. Valotki välähteli mut onneks meil ei menny sähköt. Kaveri oli poikiensa kaa kylässä ja ois ollu vähän vaikeeta ruoan laitto ilman sähköö vaikka eihän ne sähkökatkot yleensä kauaa kestä. Iltapäivällä mä hullu aloin imuroimaan ja hiki vaan virtas ku oli niin hiostava ilma. Masukaan ei oikeen tykänny vaan vähän on illalla taas supistellu vaikka on ollu tukivyö päällä.

-Yazmin-: Olipas sulla eilen tyly lääkärikäynti. Ihan kamalaa kohtelua tollanen! Tuli ihan mieleen mun jälkitarkastus keskenmenon jälkeen ja se lääkäri joka kans epäili et oli ollu vahinko vaikka meijän esikoinen oli just täyttäny vuoden. Kyllä jotkut osaa pahottaa mielen ku sanoo sopimattomia!

Tuulinäiti: Mullaki on valkovuoto tosi runsasta ja tänään oli pakko vaihtaa pikkarit kesken päivän ku oli ihan märät. Alko olla jo housutki joten epämukavalta tuntu. Muistan saman vaivan esikoisen ja kuopuksen raskauksien ajoilta.

Tulppa: Mulla on tullu rinnoista jotain nestettä joka on sit kovettunu rintoihin ja ku oon vähän koskenu ni on irronnu.

Pähkinäneito: Meilllä esikoinen ja kuopus viihty hyvin rintarepussa mut pitkään kantaminen rasitti mun selkää. Meil on myös Vauva-lehden tilaajalahjana saatu kantoliina jossa kannoin muutamia kertoja kuopusta ku oli 1v. Jotkut on haukkunu sen ihan huonoks mut aion ainaki alkuun kokeilla sitä vauvan kaa ja rintareppu tulee olee varmaan kans käytös.

Tarald ja tiitiäinen 27+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla