Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään, jotka ei suhtautuisi romaneihin ennakkoluuloisesti?

Vierailija
21.08.2007 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska isoisäni oli hevosmies ja koska siskoni seurusteli hetken romanin kanssa.



Tuntemani romanit eivät varastaneet eivätkä riehuneet puukkojen kanssa.



Kaupantätinä olosta minulla ei ole kokemuksia, kokemukseni ovat valikoituneet vain sillä perusteella, ketä itse tunnen, enkä minä tunne muita varkaita kuin kaksi poikani 10-vuotiasta luokkakaveria. He ovat kyllä ihan valtaväestöä.

Vierailija
22/24 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mutta toisaalta tunnen todella ihania romaneita.



Sanottaisiinko, että yleisesti ottaen suhtaudun suurella varauksella romaneihin, mutten anna ennakkoluulojeni tulla tielle, jos joku osoittaakin poikkeavansa saamastani yleiskuvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat oppineet tuntemaan ne jotka varastavat ja jotka eivät varasta, mutta jos kauppaan tulee tuntematon manne niin siihen on aluksi pakko suhtautua kuin varkaaseen.

Vierailija
24/24 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta romanien kohdalla tämä on minullekin hyvin vaikeaa kun huonoja kokemuksia on niin paljon.