Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millaista elämästä tulee jos saan poikalapsen?
21.08.2007 |
Olen yhden tytön äiti ja raskaana. Olen oikeastaan vähän jännittynyt siitä mahdollisuudesta, että tulokas voisi olla poika. Miten poikalasta oppii hoitamaan ja kasvattamaan? Miten elämä on erilaista pojan kuin tytön äitinä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
minulla 3v poika ja 1v tyttö. Aivan samalla tavalla se päivä kuluu kummankin kanssa.
Luonne-eroja toki lapsista löytyy, mutta niillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Meillä näet tuo tyttö on melkoinen rämäpää ja poika rauhallinen " runoilija-tyyppi"
Älä ala kasvattamaan lapsiasi sukupuolen mukaan. Samat rajat ja rakkaus molemmille. Persoonallisuus määrää suunnan sitten myöhemmin. Näin ainakin uskon itse, lapseni kun ovat vielä kovin pieniä ettei pidempiaikaista kokemusta vielä ole.