Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rytmihäiriöistä tietävät

Vierailija
21.08.2007 |

Olen menossa lääkäriin rytmihäiriöiden vuoksi. Tehdäänkö diagnoosi keskustelun pohjalta ( ja mahd. lääkitys ) vai ohjataanko jatkotutkimuksiin? Mitä ne ovat ja selviääkö siitä kerralla vai joutuuko käymään useaan otteeseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti 24 tunnin sydänfilmin rekisteröinti (ei tarvitse olla sitä varten sairaalassa), tai rasituskoe.

Vierailija
2/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sydän äänten perusteella kardiologi jo tiesi miltei varmaksi, mistä rytmihäiriöt johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oireiden kuvailun perusteella diagnoosi oli hyvänlaatuinen kammioperäinen lisälyönti. Ei lääkitystä ja hyvää loppuelämää. Mutta pikkuisen jäi pelko kumminkin mieleen ja lääke olisi psykologisesti ollut hyvä juttu.

Vierailija
4/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat todella yleisiä- itse kävin juuri lekurissa, missä otetttin ekg, ja todettiin että kyllä lyö väärään rytmiin, johtunee stressistä- kotiin ja ei hätää....nyt kun puhunut kavereille niin joka toisella joskus ollut vastaavaa...

Vierailija
5/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa ei tietenkään häiriöitä tullut, kun mulle niitä tulee vain levossa, tuhansia päivässä. Oikeastaan pelkkää rytmihäiriötä oli elämäni ennen lääkitystä, Propralia.

Vierailija
6/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksikin lääkäri kuuli nuo rytmihäiriöt, mutta filmille niitä ei saatu. Toinen lääkäri oikein innoissaan kuunteli niitä ensin pari minuuttia ja pyysi vielä toisenkin lääkärin paikalle. Yhdessä he päättivät, että vaarattomia ovat, mutta rasitus-EKG tehtiin varmuuden vuoksi. Noitten muutaman minuutin aikana, kun lääkärit kuuntelivat, tuli useita kymmeniä lisälyöntejä. Vaarattomiakin rytmihäiriöitä on syytä hoitaa, jos ne häiritsevät elämää.

Vierailija
7/7 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nukkumaan mennessä rytmihäiriöitä, luulin johtuvan paljosta neulomisesta.

Yksi päivä töistä polkiessa olin saanut kammiovärinän ja olivat elvyttäneet.

Kolmisen vuorokautta muissa aatoksissa. Tekivät sitten järjissään ollessani varjoainekuvauksen ja pallolaajennuksen.

Kannattaa aina mennä lääkäriin, minä en!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän