Vain laiska äiti vie lapsensa päiväkotiin kun on itse kotona
Kommentit (31)
Eikö se nyt lapsen kannalta ole aivan sama, meneekö hän kerhoon vai päiväkotiin, pois kotoa kumminkin.
Ei niitä joka nurkalla olekaan lapsia mut kyllä äitikin voi vähän mielikuvitusta käyttää.
Ei lapsella tarvitsekaan olla kokoajan seuraa. Äiti voi ihan hyvin leikkiä kaverina samoin pikku sisarukset.
Ja luulenpa, että niin tullaan tulevaisuudessa tekemäänkin. Onhan se uskomatonta, etteivät vanhemmat kanna vastuuta lapsistaan. Onneksi en itse tiedä yhtään ko. tapausta.
Subjektiivinen ph-oikeus on nimenomaan lapsen etu eikä sitä tule poistaa. Muualla Euroopassa olisi aivan käsittämätöntä että 3-vuotias olisi vain kotona.
Vierailija:
Äiti voi ihan hyvin leikkiä kaverina samoin pikku sisarukset.
Näinhän se on! Meidäm talossa kaksi tällaista luuseria jotka vievät lapsensa tuohon lähellä olevaan tarhaan.
Minä työssä käyvä kuljetan kaupungin toiselle laidalle ja ajelen linja-autolla. Maksaa maltaita, mutta eihäm kotona oleva voi maksaa
Pikkasen ottaa päähän
Vierailija:
Näinhän se on! Meidäm talossa kaksi tällaista luuseria jotka vievät lapsensa tuohon lähellä olevaan tarhaan.
Minä työssä käyvä kuljetan kaupungin toiselle laidalle ja ajelen linja-autolla. Maksaa maltaita, mutta eihäm kotona oleva voi maksaa
Pikkasen ottaa päähän
Vierailija:
Ja luulenpa, että niin tullaan tulevaisuudessa tekemäänkin. Onhan se uskomatonta, etteivät vanhemmat kanna vastuuta lapsistaan. Onneksi en itse tiedä yhtään ko. tapausta.
Aivan samaa mieltä, mitään älyttömämpää ei ole keksitty.
Työssäkäyvät ei saa lapsiaan hoitoon kun kaiken maailman luusereilla lapset hoidossa ja mammat vetää lonkkaa ja istuu netissä päivät ja yöt!
Olen 6vk lomalla, kun esikoinen lähti kouluun. Kuopuksen vein päiväkotiin oli kuitenkin kanssani 2vk lomalla.
Muutamat tosiaan käyttävät päiväkotia just noin. Hoitakaa mun tenavat kun en itse viitsi vaivautua hankkimaan lapselle virikkeitä, seuraa ynm.